Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2003 #1 Del Skrevet 25. januar 2003 Hei, bare lurte på om det er noen som har erfaring, evt hørt noe om pilates trening? Bra eller dårlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 To av mine venninner er dansere og har både mye dårlig og mye bra å si om pilates. Det ska visst være bra for å bygge opp muskler å bli bøye og tøyelig. Men etterpå, klarer de nesten ikke gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBug Skrevet 16. februar 2003 #3 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har trent en del Pilates. Det er bra, og det funker! Det tar litt tid å se resultater.. rundt 2-3 mnd hvis du trener ca 1 gang i uken... Du får bedre pust, holdning, og lange fine muskler...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. februar 2003 #4 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg trener pilates. det hjelper veldig i forhold til den dumme ryggen min, og strengt tatt er øvelsene på linje med hva du ville lære hos en mensendieck fysioterapeut. det hjelper med en gang når jeg har vondt (har skjev rygg p.g.a forskjellig beinlengde), og fra jeg begynte med det for første gang merket jeg forskjellen. dette har altså vært helt utrolig effektivt for meg, og jeg har bare godt å si om denne treningsformen. (og jeg har aldri opplevd å ikke kunne gå etterpå!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå