Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg får bare ikke til å se NRK nett-tv i Windows her hjemme. Alt ser tilsynelatende bra ut, men ting starter ikke. Jeg har oppgradert Windows Media Player og Internet Explorer nå, men det hjelper ikke. Prøvde også å slå av brannmuren uten at det hjalp. Noen som har input?
aimee Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Hmm.. Er neimen ikke sikker. Det funker hjemme hos meg i alle fall. Kanskje du trenger en oppryddig på pcen din?
Skravla Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Hvilken Mediaplayer har du? Hvis du har oppgradering utover MP10 så får du ikke NRK tv eller radio til å fungere.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Hvilken Mediaplayer har du? Hvis du har oppgradering utover MP10 så får du ikke NRK tv eller radio til å fungere. ← Oppgraderte til MP10, prøvde også MP9 før jeg oppgraderte. Det kan nesten se ut som om Media Player ikke klarer å koble til internett. Har sjekket at det ikke er valgt at den skal arbeide frakoblet. Noen som har flere tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå