Gå til innhold

Gjensidig tilfredstillelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når dere har sex, pleier alltid begge å

bli tilfredstilt?

Hvis partneren tilfredstiller deg først,

føler du deg forpliktet til å returnere innsatsen

med det samme? Hvis du tilfredstiller

partneren din først, forventer du retur

med en gang?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Det pleier å bli slik at begge kommer - men ikke hver gang. Kommer an på hva som passer :)

Sex er best når begge føler seg tilfredstilt, men det betyr ikke at begge må få orgasme hver gang.

Skrevet

Av og til kan begge få.

Av og til får bare den ene, og av til får bare den andre.

Det er like digg å se at motparten blir tilfredsstilt om en ikke får noe selv der og da. :)

Får ikke håpe at der er en fasit som sier at begge to skal ha samtidig for da er jeg rimelig ute å kjører... :ler:

Skrevet

Nå er jo ikke sexlivet slik at "den ene tilfredstiller den andre". Begge har selv ansvar for sin orgasme, men selvfølgelig i et samspill med partneren.

Han/Hun "ga" meg orgasme er et idiotisk uttrykk.

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Det pleier å bli slik at begge kommer - men ikke hver gang. Kommer an på hva som passer :)

Sex er best når begge føler seg tilfredstilt, men det betyr ikke at begge må få orgasme hver gang.

Hear, hear!

Skrevet

som regel forspill også en stund med penetrering før det blir litt fokus på klitoris sann at hun kommer også er det meg etter på :sjarmor: men blir jo en del annerledes også, som også er bra :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Alltid gjensidig. I går morges hadde han ligget litt for lenge med lyst på sex, så jeg ble vitne til den tidligste utløsningen noen sinne :ler: Likevel fingret han meg til orgasme etterpå "var det minste jeg kunne gjøre" sa han. SÅnn skal det være :)

Skrevet

Noen ganger begge, noen ganger den ene. Og min favoritt: Jeg kan få orgasme hvis jeg har vært flink pike. :sjarmor:

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Vi er "ferdige" når begge er fornøyd. Det betyr ikke nødvendigvis at begge har hatt orgasme.

Skrevet

Det er viktig at begge har det bra. Men selv er jeg mest opptatt av at han skal ha det bra. Har han det bra så har jeg dett bra

Skrevet
Det er viktig at begge har det bra. Men selv er jeg mest opptatt av at han skal ha det bra. Har han det bra så har jeg dett bra

;) Enig i denne jeg. Men dette gjelder jo nær sagt som en selvfølge da så lenge man er med en partner man har følelser for. Så lenge jeg var gift vil jeg si at i 95% av de gangene vi hadde sex (minst) så var begge fornøyde.

Det jeg er litt nysgjerrig på er de som velger å ha ONS? Kan man forvente et godt sexliv når man treffer et tilfeldig vesen på byen og har sex? Eller blir det mest som russisk rulett der man er lykkelig så lenge det ikke er helt forferdelig?

Skrevet
;) Enig i denne jeg. Men dette gjelder jo nær sagt som en selvfølge da så lenge man er med en partner man har følelser for. Så lenge jeg var gift vil jeg si at i 95% av de gangene vi hadde sex (minst) så var begge fornøyde.

Det jeg er litt nysgjerrig på er de som velger å ha ONS? Kan man forvente et godt sexliv når man treffer et tilfeldig vesen på byen og har sex? Eller blir det mest som russisk rulett der man er lykkelig så lenge det ikke er helt forferdelig?

Sex blir som regel alltid godt når man har sex med den man elsker, og den man vet at elsker seg. For da er man ikke så opptatt av å ha det så godt selv, men at sin elskede har det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...