Gjest Jente26 Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Hallaien folkens! Jeg skal ha sex for første gang i kveld. Han kommer hit i kveld når han har vært ute med vennene sine. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg suge han? Og i så fall, hvordan gjør jeg det? Gjør det veldig vondt? Håper han ikke møter en annen dame i kveld, da kommer han ikke. Jeg har aldri hatt sex før (er 26), og det haster veldig nå. Og drit i moralske kommentarer!
Usikker Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har aldri hatt sex før (er 26), og det haster veldig nå. ← Hvorfor haster det :klø:
nellika Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg hadde hverfall ikke planlagt sex for første gang med en fyr som først tar seg tid til en bytur med gutta.... håper han er edru når han endelig tar seg tid til deg...
Gjest niomi Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hæhæhæ, fyllepikk - holder på til i morratidlig, og er så full at han helt glemmer at dama skal ha vorspiel for å bli litt våt. Kondomen får han ikke på fordi han er så full, og "plutselig" treffer han feil hull, så det ble visst litt analsex, før han klarer å få den på rett plass igjen - uten å vaske den først. For en fantastisk debut, dere!
Gjest Snuske Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Håper han ikke møter en annen dame i kveld, da kommer han ikke. Jeg har aldri hatt sex før (er 26), og det haster veldig nå. ← Han ville jeg pokker meg ikke pult om jeg så måtte gå som jomfru til jeg var 35. Vil du virkelig være et 'bakhånds ligg' i tilfelle han ikke skulle få napp på byen? Jeg vet du ikke ba om moralske kommentarer, men ærlig talt jente; tenk deg om! Jeg er sikker på at du fortjener noe bedre enn dette første gangen. (om nøden skulle være så stor, kjøp deg heller en dildo/vibrator og 'tørrtren' med den
Gjest Jente26 Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Han kom ikke. Ei venninne så ham dra hjem med ei anna jente. Jeg vet jo at han er en flørt, men det må menn få lov til å være. 26 år og jomfru, jeg er en freak! Jeg må slanke meg, det er eneste måte å få gjort dette på.
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, du er ikke en freak. Du er et nydelig vesen! glem ikke det! Let heller en som ikke tar deg for gitt, versetter at dette er din første gang og gir deg en fin opplevelse. Ikke noe galt med en flørt, men flørt er ikke det samme som at man behandler den andre personen respektøst. Ei heller at man lar seg tråkke på. Det er ikke bra for selvfølelsen.
animelona Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Han kom ikke. Ei venninne så ham dra hjem med ei anna jente. Jeg vet jo at han er en flørt, men det må menn få lov til å være. 26 år og jomfru, jeg er en freak! Jeg må slanke meg, det er eneste måte å få gjort dette på. ← Uff da...kjipe greier... Tror egentlig bare du skal være glad for at han ikke kom. Du fortjener å ha sex med en som vil ha deg og bare deg, og det er verd å vente på. Selvfølgelig er du ingen freak selv om du er 26 år og jomfru. Mange velger å vente til de finner den rette og det har du enda ikke gjort, men han dukker nok opp etterhvert skal du se!
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Åååååååååååå så sint!!!!!!!! For en j....... drittsekk av en mann, ikke en mann engang! Han kommer ikke hvis han finner seg en annen dame på byen!! Hva i.........??! Du ville blitt utnyttet på det grovste, bare en reserve, at du gidder, sorry, men jeg klarer ikke la vær å komme med moral... Det er så mye bedre å ha sex første gangen med en du er glad i.. Suge ham skal du ikke, han fortjener det ikke!!!!!! Men til de andre spørsmålene, med de erfaringene jeg har så er mitt inntrykk at alle menn elsker å bli sugd, les litt rundt og spør om fyren kan gi deg hint underveis, så går det fint. Om det gjør vondt, hm, jeg syns det gjorde litt vondt, men jeg liker det sånn. For meg var det like vondt første gangen som omtrent alle gangene med en fyr som hadde en veldig stor en. Mmm og det er bare godt Men neste gang du ser han der dritten så spark ham i beinet fra meg!
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 ehh, bare jeg som skjønner at hun (han?) tuller?
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Han kom ikke. Ei venninne så ham dra hjem med ei anna jente. Jeg vet jo at han er en flørt, men det må menn få lov til å være. 26 år og jomfru, jeg er en freak! Jeg må slanke meg, det er eneste måte å få gjort dette på. ← Det er ikke du som er dum her, det er han. Det eneste dumme du har gjort er å vente på at en fyr skal komme hjem til deg for å pule, hvis han ikke finner seg noen andre.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 ehh, bare jeg som skjønner at hun (han?) tuller? ← Jeg regner med at h*n gjør det, men man vet aldri. Det kan hende det er folk som tror den eneste måten de skal få seg noe på er ved å være en nødløsning.
Gjest Labellamia Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 Han kom ikke. Ei venninne så ham dra hjem med ei anna jente. Jeg vet jo at han er en flørt, men det må menn få lov til å være. ← Javel hvorfor må de ha lov til det?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #14 Skrevet 23. oktober 2006 ehh, bare jeg som skjønner at hun (han?) tuller? ← Jeg tenker alltid at ingen skriver inn her for tull, hva er liksom vitsen med det? Jeg syns man bør ta alt seriøst, i tilfelle det ikke er tull, så er utrolig frekt å skrive det du skriver. Jeg hater folk som alltid skal skrive: åå gid, dette må jo bare være tull da liksom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå