Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2003 #1 Skrevet 25. januar 2003 Hadde el slim på onsdag og nå i dag !!!!!!!!!!!!!! Er det noe i veien med hormonene mine ? Dette skal vel strengt tatt ikke være mulig ? Med el etter el ?
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2003 #2 Skrevet 25. januar 2003 HALLO !!!!!!! Noen må jo ha peiling på dette ???????????????
Silfen Skrevet 25. januar 2003 #3 Skrevet 25. januar 2003 El slim er ingen sikker måte å finne EL på, men en indikator, sammen med flere andre ting som temp, middelzmertz osv.
fruenge Skrevet 26. januar 2003 #4 Skrevet 26. januar 2003 Hilde, kan det ene ha vært El slim og det andre et annet type slim? Kan du se så klart forkjell da, det synes jeg er vanskelig. Ja, jeg har lest det som er skrevet om strekking og div av slimet.
Gjest Hilde K S Skrevet 26. januar 2003 #5 Skrevet 26. januar 2003 Begge dager var det strekkbart og jeg har hatt el smerter i en uke nå og de har vært kraftigere enn ellers. Gjorde skikkelig VONDT å sette seg på stolen i dag. Håper det ikke er noe galt, skulle gjerne hatt en til liten en.
Adrienne Skrevet 28. januar 2003 #6 Skrevet 28. januar 2003 Det trenger ikke være noe galt. Eggløsningsslim er et tegn på at EL kan komme, men det trenger ikke bety at EL faktisk dukker opp. Siden du har EL-slim to ganger denne måneden, tror jeg nok at den ombestemte seg sist gang, men dukker opp denne gangen i stedet. Det går an å ha to eggløsninger i løpet av en syklus, men da kommer de alltid med max. 24 timers mellomrom, og dette er uvanlig. Adrienne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå