Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og ser på den danske dogme filmen Festen...

Har ikke sett den før, men gud hjelpe meg, her tar det jeggu av!

Dene ene talen etter den andre, villere og villere blir det.

Sitter her og lurer på hvordan dette skal gå, en halvtime igenn..

vakkert!!

kekker

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Den er helt fantastisk!

Både utrolig godt manus og gode skuespillerprestasjoner.

Heldig som ser den for første gang nå :)

Gjest Gjesten
Skrevet

Men det rare er at eg tar meg i å nesten syns synd på gamlingen på slutten, etter talen hans og når han blir kasta ut. Og eg veit at han fortener det, men eg likar det ikkje likevel. Og det trur eg ikkje Christian gjer heller faktisk...

Skrevet

En av mine favorittfilmer er Festen!

Du har nettopp hatt en av de største filmopplevelser du vil få i løpet av livet!

Skrevet

Festen er bra! Har også sett den som teaterforestilling, men filmen var nok aller best.

Skrevet

Det tviler jeg ikke på, men kommer aldri til å se den. Og det har sin enkle grunn i at jeg så den på teater i London, og er noe av det beste jeg har sett. Stemningen var helt elektrisk og det var så bra at hårene reiste seg i nakken min. Jeg vil ikke ødelegge mitt bilde av forestillingen, og derfor kommer jeg ikke til å se filmen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hva handler denne filmen om? Fikk ikke sett den i går da jeg var så trøtt at jeg sovnet halv ti...

Skrevet

Den er utrolig bra! Så den for veldig lenge siden, og skulle ønske jeg visste at den gikk på tv i går...

Skrevet
Hva handler denne filmen om? Fikk ikke sett den i går da jeg var så trøtt at jeg sovnet halv ti...

Det handler om at en familie samles til familieoverhodet Helge Klingenfeldts bursdag. Og i dette selskapet dukker det opp en rekke overraskelser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Bra film, ja. Skiller seg ut i mengden.

Skrevet
En absolutt uforglemmelig filmopplevelse.

Den er flott, den er fæl, og det er en av de sterkeste filmer jeg har sett...

Det kunne ikke sies bedre enn dette!

Skrevet

En utrolig bra film ja - faktisk en av de beste synes jeg. En sånn film som man aldri glemmer.

Skrevet

En av mine favoritter også.

En sterk film.

Anbefales for de som ikke har sett den.

Skrevet

Jeg har sett den på teateret, men filmen har jeg ikke sett. Men historien gjør inntrykk uansett.

Skrevet

Helt enig med dere. En utrolig bra film.

De beste filmene er ikke de som lages i Hollywood. De hadde aldri fått til denne filmen. Det er i hvert fall helt sikkert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...