Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg ønsker å melde fra til Mattilsynet om et uhygienisk spisested. Mennesker har blitt syke av å spise der. Jeg har vært på sidene til mattilsynet, men finner ikke noe tlfnr som jeg kan ringe. De har et kontaktskjema der, men der kreves det fullt navn og adresse. Jeg ønsker å være anonym når jeg melder, da jeg sitter på innsideinformasjon. Hva gjør jeg? Mattilsynet bør jo varsles, det er mennesker som ikke aner hva som foregår der, og spiser uvitende av maten..
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Her finner du meldeskjema, tlf nr og litt til
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Her finner du meldeskjema, tlf nr og litt til ← Der ser du, øynene mine er i veien! Takk!
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Der ser du, øynene mine er i veien! Takk! ← Lykke til med å melde ifra, håper tilsynet tar affære!
aimee Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Hva gjør jeg? Mattilsynet bør jo varsles, det er mennesker som ikke aner hva som foregår der, og spiser uvitende av maten.. ← Mitt svar er et høyt og rungende JA! Jeg blir så kvalm av å tenke på diverse ekle kjøkkener rundt om i Norge og hva maten egentlig har vært gjennom før den kommer på tallekenen. Jo flere steder Mattilsynet er innom - jo bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå