Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 http://www.detnye.no/mote/article13565.ece Litt høyt liv er greitt nok men dette: http://www.cheapmonday.se/content/AW06/collAW06.htm ser jo helt vanvittig ut! Tenker på de 2 øverste buksene.. Noe du vil gå med?
Amber Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 NEI! Det er stygt! Kjerringaktig spør du meg.
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har etterhvert lært meg å aldri si aldri. Men de Eifeltårn-buksene kommer jeg nok ikke til å kjøpe meg, nei. De var direkte latterlige! Syns ikke de med linning over navlen er fine heller, men mulig det er en tilvenningssak?
mallina Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Nei... Det er vel en grunn til at jeg sjelden følger moten!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Ugh, nei til høyt liv! Jeg får klaus hvis buksa nærmer seg navelen..
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Utrolig sexy når de er LITT høye! bilde1 Viser figuren veldig Samme prinsipp som høye skjørt: bilde2 bilde3 bilde4 sexy! .21402_small.jpg]bilde5
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) http://www.fashion-era.com/images/press_se...ec[1].21402.jpg Ifølge KGs regler er bilder ikke tillat. - lillesky (mod) Endret 21. oktober 2006 av lillesky
Nicky B Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Det er jo INGEN som kler sånne bukser!!!!! Men for all del, vil folk ha flat, tåreformet rompe så be my guest. Endret 21. oktober 2006 av Nicole Bitchie
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Det er jo INGEN som kler sånne bukser!!!!! Men for all del, vil folk ha flat, tåreformet rompe så be my guest. ← Men for oss som har sprettrumpe som står ut er det veldig bra at det kommer bukser med litt høyere liv. De buksene med linning langt under hoftebeinet fungerte ikke på meg i det hele tatt, rumpa fikk jo ikke plass. Og rumpa så også større ut, enda mer sprettrumpe enn jeg allerede har. Men det blir nok ikke noe eiffeltårn på meg heller. Jeans bør ikke ha for høyt liv synes jeg. Men synes det er fint med dressbukser med litt høyere liv, så slipper man glipp mellom skjorte (som jeg har utenpå buksa selvsagt) og buksa. Dessuten ser beina lenger ut, noe som passer min figur
Søtpotita Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Skjørta syns eg er ganske fine, men då må ein ha ein viss figur. Syns også nokre bukser er fine, tenker då på nokre av dei svarte dressaktige buksene på HM sine nettsider. Dongeri likar eg ikkje, dei blir litt meir tydeleg "opp i rompen".
Gjest Catwoman Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Noen av de buksene du linket til , ts, er ikke så høye tror jeg - det er vel sånne type saggebukser som er laget til å sagge med. Altså at du kan kle på deg buksa helt og likevel ser det ut som du sagger. Men pent er det ikke. Bukser med litt høyt liv kan være pent synes jeg - men da må det være en tettsittende bukse, og ikke høyere enn navelen da.
Karamba Skrevet 22. oktober 2006 #13 Skrevet 22. oktober 2006 Skjørta syns eg er ganske fine, men då må ein ha ein viss figur. Syns også nokre bukser er fine, tenker då på nokre av dei svarte dressaktige buksene på HM sine nettsider. Dongeri likar eg ikkje, dei blir litt meir tydeleg "opp i rompen". ← Det var akkurat det jeg også ville skrive...
Gjest Virvel Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 Tror ikke bukser med høyt liv er noe for min rumpe...
HerbGirl Skrevet 22. oktober 2006 #15 Skrevet 22. oktober 2006 Haha, jeg digger dette! Kanskje kan jeg endelig finne bukser jeg liker igjen! Hater bukser med lavt liv, er jo et svære strev å passe på at underbuksa ikke stikker opp. Ok, de Eifeltower var kanskje litt vel drøye da :D Tror jeg foretrekker en mellomting.
Gjest Anneli Skrevet 22. oktober 2006 #16 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg trives egentlig ikke med ekstremvarianter noen av veiene... Hater bukser som er så lave at sprekken vises når man bøyer seg. Urk. De eiffeltårn buksene i første link var grusomme. Derimot synes jeg buksene som brukes i f.eks. That 70's show er kule, og de er jo ganske høye i livet. Altså, jeg kan nok finne kule bukser som er både høye og lave i livet, best trives jeg med en mellomting. Kommer jo mye an på tilbehør og slikt også. Noen høye bukser blir helt feil og veldig kjerring - spesielt dongeribukser egentlig, mens mange lave kan bli veldig fjortis.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 22. oktober 2006 #17 Skrevet 22. oktober 2006 synes bukser fra 60-70 tallet med høyt liv er rimelig stilige, selv om jeg ikke føler meg komfortabel med skrævtørker Det ser ut som en har så laaaaaaange bein! Nei, holder meg til hoftebuksene jeg. Ser ikke noe stress i å bruke det en føler seg komfortabel i. Har noen rutete noen fra H&M jeg ble veldig glad i, men de er 2-3 cm høyere enn det jeg er vant med. Men det er jo klovnebuksene mine
Catzy Skrevet 22. oktober 2006 #18 Skrevet 22. oktober 2006 Kjøpte et skjørt og et par vide piratbukser i Australia i sommer, begge med ganske høye liv. Skjørtet bruker jeg stadig vekk, ser ut som det ene fra StockholmStreetstyle, bare at mitt er brunt. http://stockholmstreetstyle.blogg.se/image..._1155232431.jpg Det funker veldig bra, siden det er smalt rundt brystkassen, og litt løsere rundt kulemagen. Veldig flatterende. Men vet ikke om jeg skal styrte ut og kjøpe jeans med høyt liv bare fordi det er trendy og fordi skjørtet sitter fint.
Donpedro Skrevet 22. oktober 2006 #19 Skrevet 22. oktober 2006 Tror som ved all annen mote at mange vil bruke dette. Ikke alle kler de lavtlivbuksene som har dominert de senere år. Og mange velger å følge moten slavisk uansett, andre kjøper det som finnes i butikken. Husker en trd for noen år siden der folk her inne sverget til å ALDRI bruke annet enn g-streng. Nå r det jommen meg hipsters som gjelder. Pussig det der....
Gjest gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #20 Skrevet 22. oktober 2006 Utrolig sexy når de er LITT høye! bilde1 Viser figuren veldig Samme prinsipp som høye skjørt: bilde2 bilde3 bilde4 sexy! .21402_small.jpg]bilde5 ← De så jo gravide ut alle. Ikke noe leggert når valkene lager bul på mangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå