womanpower Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har bursdag snart, vel om 2 uker. Så jeg lurer på hva ville dere ha gjort med din kjæreste? F.eks ut å spise middag, gå på kino så om kvelden overraske kjæreste med en natt på hotellet - kanskje litt frekk dessert og kose seg med vin? Kom med forslag! *takker å bukker*
Wayah Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Høres skikkelig koselig ut altså, men bare tenkte på en ting... Er det ikke kjæresten din sin oppgave å finne på noe for deg på DIN bursdag? Skal ikke h*n få lov til å planlegge overraskelser for deg? Tenk om h*n alt har funnet på noe, da ødelegger du jo planen...
Fiol Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Høres skikkelig koselig ut altså, men bare tenkte på en ting... Er det ikke kjæresten din sin oppgave å finne på noe for deg på DIN bursdag? Skal ikke h*n få lov til å planlegge overraskelser for deg? Tenk om h*n alt har funnet på noe, da ødelegger du jo planen... ← Ja, enig der. Er jo han som burde ha noe til deg. Om han har bursdag er det en kjempefin ide, men på din bursdag er det han som burde finne på noe slikt.
womanpower Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2006 Høres skikkelig koselig ut altså, men bare tenkte på en ting... Er det ikke kjæresten din sin oppgave å finne på noe for deg på DIN bursdag? Skal ikke h*n få lov til å planlegge overraskelser for deg? Tenk om h*n alt har funnet på noe, da ødelegger du jo planen... ← Hi hi.... skulle ønske han kunne overraske meg, men.... tror ikke han er flink til sånn...
Wayah Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Daså Da hørtes idéen din god ut. Men kanskje du kan ha den som litt backup-plan i tilfelle han ikke finner på noe? Håpløs romantiker? Jeg? Jeg har lært i løpet av en del år sammen med mr. "Ikkesåfrykteligromantiskanlagtalltid" at de kan absolutt glimte til innimellom, og da er det kjipt å ha planen klar som en slags mistillitserklæring Forslag til spesifikke gjøremål: Gjør noe dere liker å gjøre sammen! Noen liker teater, andre liker film. Jeg kan ikke anbefale noe vi liker å gjøre sammen, for dere behøver ikke å like det vi liker. Gratulerer med dagen på forskudd i alle fall!
Gjest DapperBloke Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) ** Endret 14. desember 2006 av DapperBloke
womanpower Skrevet 1. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2006 Hmmm... Hadde du vært min kjæreste, så hadde du fått en bursdag du sent hadde glemt. For meg er det en gåte at du må arrangere din egen fødselsdag! ← Vel,ikke alle er romantiske vettu
flickan Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 vel, jeg fikk hvertfall fantastisk god inspirasjon til hva jeg skal overraske min kjæreste med på hans bursdag! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå