Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #41 Skrevet 23. oktober 2006 Oh dear.... Hvis ikke det får hormonene til å rase (og cd stativet) er Blue Oyster club neste naturlige stoppested for han. ← Pøh! Enkelte kan man sprade naken rundt foran hele kvelden, uten annet resultat enn "sov godt" og et nattakyss....
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #42 Skrevet 23. oktober 2006 Frustrerende! Min mann tok på mellom beina i går da vi hadde lagt oss. Strøk litt utenpå trusen min, siden han vet at jeg ikke liker "rett på sak". En stund etter at jeg begynte å lage go lyder så hører jeg snorking...... Hva er vitsen?! Han hadde ikke behøvd å stryke meg mellom beina, kunne ha klødd meg på ryggen om han var aaaaaalt for trøtt for sex.. Blir bare oppgitt av slikt. Omvendt luremus Jeg tror jeg har avvist han en eller to ganger, da jeg var lei meg. Men han avviser meg stort sett hver kveld. Samtidig så er han fantastisk kåt når vi først har sex, men det hjelper jo ikke meg når det skjer en gang i mnd.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #43 Skrevet 23. oktober 2006 Frustrerende! Min mann tok på mellom beina i går da vi hadde lagt oss. Strøk litt utenpå trusen min, siden han vet at jeg ikke liker "rett på sak". En stund etter at jeg begynte å lage go lyder så hører jeg snorking...... Hva er vitsen?! Han hadde ikke behøvd å stryke meg mellom beina, kunne ha klødd meg på ryggen om han var aaaaaalt for trøtt for sex.. Blir bare oppgitt av slikt. Omvendt luremus Jeg tror jeg har avvist han en eller to ganger, da jeg var lei meg. Men han avviser meg stort sett hver kveld. Samtidig så er han fantastisk kåt når vi først har sex, men det hjelper jo ikke meg når det skjer en gang i mnd. ← Har hatt noen sånne opplevelser selv. HVORFOR skal de kose til en annen blir kåt før de selv sovner? Tror jeg skal begynne å si nei selv når jeg er trøtt. samt slutte å ta initiativet selv så ofte. Så får vi se hvor ofte det blir noe på ham da. Kan ikke dy meg for å tro at han blir mer våken om kveldene da gitt.
Aquila Skrevet 23. oktober 2006 #44 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg tror jeg har avvist han en eller to ganger, da jeg var lei meg. Men han avviser meg stort sett hver kveld. Samtidig så er han fantastisk kåt når vi først har sex, men det hjelper jo ikke meg når det skjer en gang i mnd. ← Yes! Kjenner meg igjen! Kan telle på ei hånd de gangene jeg har avvist... Men mannen må jo også få si nei, ingen skal presses til noe de ikke vil, men som jeg har sagt til min; sex trenger ikke være samleie - og JEG har også behov. 1 gang på 1 måned her i gården også - frustrasjon , men da er det som regel også kjempebra! Tror det er stadig flere menn som er i denne situasjonen... Ikke bare kvinner som har "hodepine" lengre.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #45 Skrevet 23. oktober 2006 Hvorfor har det blitt sånn? Er vi kvinner blitt for kravstore, eller hva?
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2006 #46 Skrevet 23. oktober 2006 Hvorfor har det blitt sånn? Er vi kvinner blitt for kravstore, eller hva? ← Hvordan sånn? At mannfoilka ikke vil? Menn er også bare mennesker så jeg ser ikke at de ikke vil skal være noe større problem enn om en dame ikke vil. Det kan være mange grunner til at man ikke vil, enten det er snakk om menn eller kvinner. Om det er flere menn nå enn før som ikke vil er umulig så svare på, men om det er det så har det sikkert med mye annet som skjer. Stadig flere får depresjoner, stadig flere må bruke antidepressiva o.s.v. Om kvinnene er for kravstore vet jeg ikke, men om kvinner ikke skjønner at også menn kan være trøtte, slitne eller ikke ha lyst på sex så må jeg gi han som ga meg inspirasjon til denne tråden rett.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #47 Skrevet 23. oktober 2006 Skjønner veldig godt at menn også kan være for trøtte og slitne, men synes det ser ut til at det er en økende tendens, samtidig som kvinner blir mer bevisst egen seksualitet og egen behov. Men det er en vesentlig forskjell; kvinner har tilsynelatende ofte sex med mannen sin selv om de er trøtte. Mannen derimot gjør ikke det...
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #48 Skrevet 23. oktober 2006 Noen innspill fra menn på ovenstående? ER kvinnene blitt for kravstore seksuelt?
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2006 #49 Skrevet 23. oktober 2006 Skjønner veldig godt at menn også kan være for trøtte og slitne, men synes det ser ut til at det er en økende tendens, samtidig som kvinner blir mer bevisst egen seksualitet og egen behov. Men det er en vesentlig forskjell; kvinner har tilsynelatende ofte sex med mannen sin selv om de er trøtte. Mannen derimot gjør ikke det... ← Her er det omvendt. Han sier sjeldent nei selv om han er trøtt, jeg orker sjelden sex om jeg er trøtt. Tror ikke det er noen fasit på hvem som sier oftest nei, og hvem som orker uavhengig av trøtthet eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #50 Skrevet 23. oktober 2006 Men helt seriøst; hvis begge to skal si nei hver gang man er trøtt, kan det fort ende med sex en gang i måneden eller kanskje enda mindre. Det ER da vel ikke ønskelig?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #52 Skrevet 24. oktober 2006 Ingen menn som svarer her.....? ← Jeg er mann. Hvis samboer doller seg opp og forsøker å forføre meg, vil jeg alltid være med på leken, selv om jeg har 41 i feber og gipset bein. Synes det er dårlig gjort å avvise henne da, det blir jo en fryktelig nedtur. Det hender hun tar på seg fullt "horeantrekk" og sminker seg deretter - da blir jeg automatisk veldig tent. Hun pleier å stille opp for meg også hvis jeg er nøden. Men da gjør hun et stort nummer ut av det, hun er så "grei" osv. Vi har sex nokså sjelden, bare i helgene, så det blir ekstra synlig hvis noen av oss er kjipe på sexen når det først kommer et inititativ. Dessuten er det en pris å betale: Iskald stemning resten av helgen !
Gjest Reisende John Skrevet 24. oktober 2006 #53 Skrevet 24. oktober 2006 Noen innspill fra menn på ovenstående? ER kvinnene blitt for kravstore seksuelt? ← Yep, tror nok kvinnen krever mer nå enn de fra vår foreldregenerasjon. Dette er nok litt skremmende for noen menn som føler seg truet, men desto bedre for oss som synes det er helt topp Min dame må ha i alle fall 3 kraftige orgasmer fra oral og penetrerende sex før hun er fornøyd straks vi møtes, så vi holder på i en del timer. Kommer bare opp for luft og rødvin innimellom. Vi er sammen bare lørdag og søndag, så jeg er jo også rimelig sulten når helgen kommer. Hadde jeg vært en samtidig med min bestefar så ville det antakelig blitt to minutters stille kjappiser under dyna, med pyjamas på, hver lørdag. Tror det er bedre nå
Gjest Bellatrix Skrevet 24. oktober 2006 #54 Skrevet 24. oktober 2006 Men helt seriøst; hvis begge to skal si nei hver gang man er trøtt, kan det fort ende med sex en gang i måneden eller kanskje enda mindre. Det ER da vel ikke ønskelig? ← Er du trøtt og sliten hele tiden? Kanskje en tur til legen hadde vært lurt? Hverken jeg eller mannen min er trøtt og slitne hele tiden i hvert fall.
PoolBoy Skrevet 24. oktober 2006 #55 Skrevet 24. oktober 2006 Pøh! Enkelte kan man sprade naken rundt foran hele kvelden, uten annet resultat enn "sov godt" og et nattakyss....Det nekter jeg å tro... I så fall er det kanskje på tide at han kommer ut av skapet, og oppgir sin rette legning ? Fyren vet tydeligvis ikke hvor godt han har det, og hvor heldig han er som har deg. For en susseladd! Enten er han en utakknemmelig drittsekk, trøtt slabbedask, potensiell homo, usedvanlig bortskjemt med kvinner, eller sprader du ganske enkelt rundt naken for ofte ? Uansett grunn, dette er direkte flaut på mannens vegne Tror aldri jeg har opplevd å ikke ville ha sex eller kos... Nuvel, etter tre kjappe er man jo rimelig gåen... Nei, jeg måtte være rimelig sliten eller deppa hvis jeg skulle nekte en varm kvinnekropp og gni seg inntil meg...*sukk*
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #56 Skrevet 25. oktober 2006 Det nekter jeg å tro... I så fall er det kanskje på tide at han kommer ut av skapet, og oppgir sin rette legning ? Fyren vet tydeligvis ikke hvor godt han har det, og hvor heldig han er som har deg. For en susseladd! Enten er han en utakknemmelig drittsekk, trøtt slabbedask, potensiell homo, usedvanlig bortskjemt med kvinner, eller sprader du ganske enkelt rundt naken for ofte ? Uansett grunn, dette er direkte flaut på mannens vegne Tror aldri jeg har opplevd å ikke ville ha sex eller kos... Nuvel, etter tre kjappe er man jo rimelig gåen... Nei, jeg måtte være rimelig sliten eller deppa hvis jeg skulle nekte en varm kvinnekropp og gni seg inntil meg...*sukk* ←
Gustenpus Skrevet 25. oktober 2006 #57 Skrevet 25. oktober 2006 Det nekter jeg å tro... I så fall er det kanskje på tide at han kommer ut av skapet, og oppgir sin rette legning ? Fyren vet tydeligvis ikke hvor godt han har det, og hvor heldig han er som har deg. For en susseladd! Enten er han en utakknemmelig drittsekk, trøtt slabbedask, potensiell homo, usedvanlig bortskjemt med kvinner, eller sprader du ganske enkelt rundt naken for ofte ? Uansett grunn, dette er direkte flaut på mannens vegne Tror aldri jeg har opplevd å ikke ville ha sex eller kos... Nuvel, etter tre kjappe er man jo rimelig gåen... Nei, jeg måtte være rimelig sliten eller deppa hvis jeg skulle nekte en varm kvinnekropp og gni seg inntil meg...*sukk* ← Dust Og ta det i verste mening ... Hvis jeg var utbrent etter slit på jobben, lei av krangling med dama eller slet med et eller annet alvorlig problem som opptok mye av tankene mine, vel da kunne det lett skje at det skulle mer enn litt nakensprading rundt for å tenne meg. Nakne kvinnekropper er det flotteste jeg vet i hele verden, og aller helst vil jeg gjerne ha sex et par ganger hver dag. Men det betyr ikke at jeg er en dildo som kan tas fram ved enhver anledning. Så PoolBoy, når du er ferdig med å smiske med furtende KG-berter som blir avvist, så kan du gjerne bidra til å bryte ned stereotypene om mannlig seksualitet. Flott om du alltid har lyst på sex, more power to ya'. Men det gjør deg ikke til hverken en bedre mann eller et bedre menneske ...
pellegrino Skrevet 25. oktober 2006 #58 Skrevet 25. oktober 2006 Skjønner egentlig ikke problemet... en mann som ikke vil ha sex???? HVA? Fins de?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #59 Skrevet 25. oktober 2006 Ingen menn som svarer her.....? ← For meg (voksen mann) har det vært nyttig å tenke på dette som et strukturelt spørsmål, i tidligere tider dreide sex seg om mannens krav og nytelse - ikke rart at kvinner til tider hadde vondt i hodet og andre steder for å slippe. I dag er det kvinnen som eier seksualiteten, det er hun som definerer innholdet og rammene, grensene for hva som er akseptabelt, normalt og god sex. Sexens hensikt er å behage kvinnen, og det er den nytelsessøkende kvinnen som er den seksuelle helten. I streben etter ordentlig sex (som er den kvinnelige nytelse og orgasme) har jeg tilbrakt timevis med en vispende og stadig slitnere tunge mellom passive kvinneben, - helt til inspirasjonen en dag ble helt borte. Jeg satte meg forundret opp over min nye erkjennelse i spørsmålet som hadde tvunget seg frem; hvorfor driver jeg egentlig med dette? Det gir meg jo ingen ting lenger å være en lydig orgasmepuddel for et passivt, uinspirert, kroppstungt vesen hvis kravmentalitet har drept enhvert snev av spontanitet og lyst. Dette gidder jeg simpelten ikke lenger. Nytt liv, det skal erkjennes at det har blitt mange timer foran PC'en, men det har vært akk så mye lystigere enn den gjennomsnittlige norske kvinnen jeg har vært så heldig(?) å streife borti. Av og til har jeg møtt kvinneøyne som har blinket, men det har vært under fjernere himmelstrøk, og jeg har tatt til takke med den gamle frasen om at kvalitet er bedre en kvantitet. Om kvinner har blitt for kravstore? Spør deg selv. Har du oppnådd det du ønsket deg da du tok kontroll over seksualiteten?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #60 Skrevet 25. oktober 2006 Å bli avvist takler jeg, selv om det føles sårt. Man blir vel kanskje vant til det etterhvert. Men, det er vannvittig frustrerende å bli avvist 9 av 10 ganger. Kjæresten min tenner rett og slett ikke virker det som. Naken sprading, kosing, kjæling, nakne pupper rett i ansiktet. Det er no-go mesteparten av tiden Kos, klem, kyss og ligge intill er helt topp, men sex, se det blir det lite av... hver 14 dag, kanskje, om ikke det er noe som skjer i helgen, for da er sexen avlyst. Det er helt greit at man noen ganger ikke har lyst, men når partneren aldri har lyst, og man ikke får tent dem ( jeg er ikke den som går hardest ut, da blir avvisningen ennå sårere), så slutter det lett å føles ok å bli avvist, man slutter selv å prøve, for man føler seg uattraktiv og ikke god nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå