Gjest beekeeper Skrevet 22. oktober 2006 #21 Skrevet 22. oktober 2006 Selfølgelig skal det respekteres, i like stor grad som om vi kvinner ikke har lyst. Men jeg må si jeg også kan føle meg litt såret om han ikke vil, men det er bare pga at han maser konstant, og så når jeg plutselig tar initiativ så vil han ikke?? Da blir jeg litt skuffa.. Men han blir sikkert like skuffa hver gang jeg sier nei.
PoolBoy Skrevet 22. oktober 2006 #22 Skrevet 22. oktober 2006 Men han hadde ikke lyst akkurat da. Han var sulten, måtte spise, og etter han hadde spist ville han spille litt pc-spill. ....og han er hvor mye over 15 år sa du ? Makan... Jeg hadde fiket til han, og bedt han om å skjerpe seg! Snakk om å være følelskald og giddalaus... Setter tydeligvis ikke mye pris på sin kjære.. Her har du stæsjet deg opp, sexy og flott, reist land og strand rundt, og blir møtt av en pingle av en mann (?) som heller vil sette seg foran pc'en !! Fortjener han egentlig deg ? Jeg er oppriktig flau på mannens vegne...
Ciara Skrevet 22. oktober 2006 #23 Skrevet 22. oktober 2006 Har ingen problemer med at han ikke alltid orker eller har lyst. Det er jo viktig at sex er lystbetont og ikke et pliktløp.
Frøken Freken Skrevet 22. oktober 2006 #24 Skrevet 22. oktober 2006 Selvfølgelig respekterer jeg det. Men jeg skal innrømme at jeg synes det kan være sårende (andre ganger er det helt greit) - forstår derfor at også mannen synes at det kan være sårende å bli avvist. Men sånn er det bare, man har ikke lyst alltid. ←
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #25 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg er oppriktig flau på mannens vegne... ← Neida. Man skal respektere at den andre ikke har lyst. Men takk for omtanken. Endret 22. oktober 2006 av Pax
Gjest Bellatrix Skrevet 22. oktober 2006 #26 Skrevet 22. oktober 2006 Selfølgelig skal det respekteres, i like stor grad som om vi kvinner ikke har lyst. Men jeg må si jeg også kan føle meg litt såret om han ikke vil, men det er bare pga at han maser konstant, og så når jeg plutselig tar initiativ så vil han ikke?? Da blir jeg litt skuffa.. Men han blir sikkert like skuffa hver gang jeg sier nei. ← Det skjønner jeg, selvsagt.
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #27 Skrevet 22. oktober 2006 Men jeg må si jeg også kan føle meg litt såret om han ikke vil, men det er bare pga at han maser konstant, og så når jeg plutselig tar initiativ så vil han ikke?? Da blir jeg litt skuffa.. Men han blir sikkert like skuffa hver gang jeg sier nei. ← Kanskje han vil at du skal føle hvordan det er å bli avvist du også? Har ikke peiling, var bare en tanke...
Gjest beekeeper Skrevet 22. oktober 2006 #28 Skrevet 22. oktober 2006 Kanskje han vil at du skal føle hvordan det er å bli avvist du også? Har ikke peiling, var bare en tanke... ← Nai, det er nok ikke det det går på. Det er nok det at jeg har hatt så dårlig lyst så lenge pga medisiner, og han har mast og mast nesten helt til jeg har blitt lei meg. Så nå, når jeg har veldig lyst og jeg tar initiativ for en gangs skyld så blir jeg så paff når han ikke vil, og nesten såret. Men det er jo helt normalt, han har jo ganger han ikke vil han også, som alle. Men før var det vanskelig å legge merke til de gangene, siden jeg nesten aldri ville! Nå har han ikke det behovet for å mase lenger, så da blir det litt annerledes!
Gjest Reisende John Skrevet 22. oktober 2006 #29 Skrevet 22. oktober 2006 Nai, det er nok ikke det det går på. Det er nok det at jeg har hatt så dårlig lyst så lenge pga medisiner, og han har mast og mast nesten helt til jeg har blitt lei meg. Så nå, når jeg har veldig lyst og jeg tar initiativ for en gangs skyld så blir jeg så paff når han ikke vil, og nesten såret. ← Jeg tror du må slå deg til tåls med at han ikke er en maskin med av/på-knapp. Hvordan ville det være hvis menn reagerte med å bli såret og føle seg avvist hver gang dama ikke ønsket sex? Det ville antakelig ha vært mer krig i verden :-). Et tips: Kåt ham opp på hans egne premisser. Menn er svært visuelle og tenner på bilder han lager av deg i hodet hvis du forteller ham for. eks. at du ikke har truse på eller lignende. Eller.. Gå i kort skjørt uten truse, finn grunner for å bøye deg ned og blotte bakdelen mot ham. Kanskje du sorterer i platearkivet eller noe? Det er mange variasjoner på denne. Hvis han ikke får skikkelig boner og kommer deg i møte så er han antakelig ikke frisk. Det er ganske lett å få det som du vil hvis du har litt greie på hva menn tenner mest på
PoolBoy Skrevet 22. oktober 2006 #30 Skrevet 22. oktober 2006 finn grunner for å bøye deg ned og blotte bakdelen mot ham. Oh dear.... Hvis ikke det får hormonene til å rase (og cd stativet) er Blue Oyster club neste naturlige stoppested for han.
Gjest beekeeper Skrevet 22. oktober 2006 #31 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg tror du må slå deg til tåls med at han ikke er en maskin med av/på-knapp. ← Ja, men jeg vet jo det! Det går egentlig helt greit å bli avvist nå, men det var litt ekkelt i starten, siden jeg fikk intrykk fra han tidligere at han alltid ville. Da trodde jeg automatisk at det var meg det var noe galt med når han avviste meg, noe som ikke er tilfelle. Vi har snakket om det nå, jeg tror da for all del ikke at han har en bryter i rompa eller noe
Gjest beekeeper Skrevet 22. oktober 2006 #32 Skrevet 22. oktober 2006 Men det er jo helt normalt, han har jo ganger han ikke vil han også, som alle. ← Skjønner? Synes du tok en del av innlegget mitt ut av sammenhengen der!
PoolBoy Skrevet 22. oktober 2006 #33 Skrevet 22. oktober 2006 jeg tror da for all del ikke at han har en bryter i rompa eller noe Nei, den er på framsiden, hendig plassert mellom bena. Bare prøv
Gjest beekeeper Skrevet 22. oktober 2006 #34 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, den er på framsiden, hendig plassert mellom bena. Bare prøv ← :klø:
Gjest Reisende John Skrevet 22. oktober 2006 #36 Skrevet 22. oktober 2006 Skjønner? Synes du tok en del av innlegget mitt ut av sammenhengen der! ← Joda, jeg så at du reflekterte over det. Tips: Ta fram digitalkameraet en kveld, kle deg nesten naken og si at du fikk sånn lyst til å posere med ham som fotograf. Be ham dirigere deg i de posisjonene han synes blir best på bilde. Garantert sex? Yep. hvis du sparer på bildene så kan du bruke dem ved en senere anledning. Gi ham en cd med bildene på. Garantert at han blir kåt av å se på dem hvis du torde å slippe deg løs med skikkelig dirty posering. Garantert sex igjen! Dette kan kanskje virke litt vulgært og følelseskaldt for enkelte kvinner? Men det er en garantert måte å nå fram til menn.
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #37 Skrevet 22. oktober 2006 Rrrrr! Sexy avatar, Reisende John!
Gjest beekeeper Skrevet 22. oktober 2006 #38 Skrevet 22. oktober 2006 Rrrrr! Sexy avatar, Reisende John! ← Tips: Ta fram digitalkameraet en kveld, kle deg nesten naken og si at du fikk sånn lyst til å posere med ham som fotograf. Be ham dirigere deg i de posisjonene han synes blir best på bilde. Det går ikke, jeg er for prippen
Gjest Reisende John Skrevet 22. oktober 2006 #39 Skrevet 22. oktober 2006 Rrrrr! Sexy avatar, Reisende John! ← Siden det er så mange single damer her tør jeg ikke legge ut et ekte bilde av mitt kjekke åsyn. Er ikke totalt hjerteløs
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #40 Skrevet 22. oktober 2006 Klart det skal respekteres begge veier,. men man blir jo skuffet når han ee for trøtt flere dager på rad. eller ikke tar hintet når man prøver å ta initiativet. Mulig man tar initiativet litt for ofte, og bør begynne å være trøtt selv...Har da vært stuptrøtt selv mange ganger jeg, men er med på leken likevel, fordi jeg vet hvor godt det er og at jeg sover enda bedre etterpå. Men når et forslag om å sette på en pirrende film blir møtt med: "å, du har lyst å se på sånt du" og så et forslag om totalt usexy filmer istedet...Joda, jeg respekterer det, men må innrømme at jeg blir fryktelig skuffet, særlig når han var altfor trøtt i kveld, og foreldrene hans kommer i morgen. Sist satt de til langt over elleve, da var vi altfor trøtte begge to og vi har en baby å stå opp med. og i morgen/onsdag/torsdag begynner mensen, da er det enda ei uke uten...Når det går så lang tid uten orker han aldri holde på lenge før han kommer. Jeg er sikkert fryktelig umoden og barnslig, men jeg blir faktisk både såret, skuffet og litt sur da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå