Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Hvis mannen din ikke vil ha sex fordi han er trøtt, sliten eller andre grunner, respekterer du det eller må han alltid stille opp?
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Selvfølgelig respekterer jeg det. Men jeg skal innrømme at jeg synes det kan være sårende (andre ganger er det helt greit) - forstår derfor at også mannen synes at det kan være sårende å bli avvist. Men sånn er det bare, man har ikke lyst alltid.
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg stemte ja, men er ikke sikker på om det ble registrert. Selv om det er sjeldent, så hender det at sambo ikke vil. Jeg respekterer det selvfølgelig, og han respekterer det når jeg sier nei. Må bare si meg enig med Pax i at noen ganger kan det være sårende å bli avvist, og da klarer jeg ikke å dy meg å spørre hvorfor. Lurer jo på om det er meg det er noe galt med..
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Selvsagt gjør jeg det. Det bør være en selvfølge at slike ting blir respektert.
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 For noen dager siden stæsjet jeg meg ordentlig opp - tok på meg korsett som jeg snørte stramt, strømper, hansker og høye støvletter - og bare det - og tok en lang frakk over. Tok så t-banen til elskeren. Men han hadde ikke lyst akkurat da. Han var sulten, måtte spise, og etter han hadde spist ville han spille litt pc-spill. Tror kanskje han ble litt overveldet av utstyret jeg hadde på meg. Jo'a, ble litt såret. Men gjorde ikke noe nummer ut av det. Det ble likevel action noen timer senere.
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Selvfølgelig må han stille opp?! Ærlig talt, Bellatrix, hva er dette for et spørsmål? Hva ellers har man menn for? :klø: (for sikkerhets skyld)
emondak Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 LOL Kosemose... Du åpnet for litt krig her nå, syns du er litt feig som heiser hvitt flagg så kjapt.. Å her sitter vi en lørdagskvell, jeg er så sinnsykt kald på bena at det er helt vilt, ser på "feste" med et halvt øye hernå!! :-) Dogmefilmer er snedige greier.. kekker
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Selvfølgelig må han stille opp?! Ærlig talt, Bellatrix, hva er dette for et spørsmål? Hva ellers har man menn for? :klø: (for sikkerhets skyld) ← Det var en annen bruker i en annen tråd som mente mannens at kvinner ikke forstår at mannen også kan oppleve å ikke ha lyst. Derfor startet jeg denne tråden.
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 LOL Kosemose... Du åpnet for litt krig her nå, syns du er litt feig som heiser hvitt flagg så kjapt.. Å her sitter vi en lørdagskvell, jeg er så sinnsykt kald på bena at det er helt vilt, ser på "feste" med et halvt øye hernå!! :-) Dogmefilmer er snedige greier.. kekker ← Egentlig var jeg ikke ironisk. Jeg mener faktisk at menn versågod må stille opp når kjæresten vil. Hvorfor ellers skal vi gidde å lage mat, vaske hus, handle julegaver til mødrene deres, stryke underbuksene deres, løpe fram og tilbake med kald øl når det er fotballkamp på tv, godta at den stygge godstolen må stå i den minimalistiske (men koselige!) stua vår, oppfostre ungene deres, osv osv osv? Jeg bare spør! Skal de liksom begynne å ha "vondt i hodet" og nå? Alle vet jo at ekte mannfolk er klare når som helst!
Gjest niomi Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Naturligvis skal det respekteres på lik linje med at det skal respekteres når kvinnen ikke orker/har lyst. Vi har det sånn, at det er lov å prøve og overtale. Og da ender vi som regel opp med å ha sex, selv om den ene parten i utgangspunktet bare hadde lyst å sove eller lese en bok.
Gjest LilSweetie Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 Det respekterer man selvsagt. Selv om jeg som flere har sagt kan bli litt såret. Tror det egentlig er sunt - så skjønner jeg bedre hvordan han føler det hvis jeg ikke vil
Gjest LilSweetie Skrevet 21. oktober 2006 #13 Skrevet 21. oktober 2006 Vi har det sånn, at det er lov å prøve og overtale. Og da ender vi som regel opp med å ha sex, selv om den ene parten i utgangspunktet bare hadde lyst å sove eller lese en bok. ← Overtaling på den riktige måten kan være meget bra
emondak Skrevet 21. oktober 2006 #14 Skrevet 21. oktober 2006 Egentlig var jeg ikke ironisk. Jeg mener faktisk at menn versågod må stille opp når kjæresten vil. Hvorfor ellers skal vi gidde å lage mat, vaske hus, handle julegaver til mødrene deres, stryke underbuksene deres, løpe fram og tilbake med kald øl når det er fotballkamp på tv, godta at den stygge godstolen må stå i den minimalistiske (men koselige!) stua vår, oppfostre ungene deres, osv osv osv? Jeg bare spør! Skal de liksom begynne å ha "vondt i hodet" og nå? Alle vet jo at ekte mannfolk er klare når som helst! Happy.gif Kan hende du kommer fra en litt annen verden en meg, men om det er slik at du lager (all) mat vasker huset, handelr julegavene til mødrene (!!), og ikke minst stryker underbuksene, løper hit og dit med øl, stoler som står iveien osv så gir jeg meg på den.. Da kan du med hånden på hjerte kunne kreve å få ditt når du vil.. Men om hverdagen din er litt nyansert enn som så, så må jeg vel med handa på hj.. eller evt testiklene si at da har man jaggu lov til å ikke "ville". (Høres litt rart ut at man ikke skulle ville, men innimelllom er det nå en gang slik). Men en bedre unnskyldning enn å ha vondt i hodet må det gå ann å komme opp med.. Men jeg kjenner meg som oftest rimelig klar når muligheten byr seg, med mindre promillen er over 7...
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #15 Skrevet 21. oktober 2006 Tror det egentlig er sunt - så skjønner jeg bedre hvordan han føler det hvis jeg ikke vil ← Jepp!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. oktober 2006 #16 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har nærmest et problem med dette...det tar skikkelig på og hva ikke hva som er galt. Begynner å lure på hva som er galt med meg igjen. Jeg er 18 og kjæresten i tidlig 20 åra, og han vil nærmest aldri ha sex lengre...i startet var det hver dag...annenhver dag i en måned...nå nærmer det seg ett år og det kan gå en måned uten sex mellom hver gang...Kan vel nevnes at vi bor sammen og...jeg kan forstå at han er sliten etter jobb osv altså...men konstant??
animelona Skrevet 22. oktober 2006 #17 Skrevet 22. oktober 2006 Vi respekterer hverandre. Begge kan være trøtte og ikke ha lyst på sex, og det skjønner vi begge to. Ville blitt litt rart om jeg kunne si nei, men han alltid måtte stille opp!
Gjest Bellatrix Skrevet 22. oktober 2006 #18 Skrevet 22. oktober 2006 Vi respekterer hverandre. Begge kan være trøtte og ikke ha lyst på sex, og det skjønner vi begge to. Ville blitt litt rart om jeg kunne si nei, men han alltid måtte stille opp! ← Enig. Han er da bare et menneske han også.
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #19 Skrevet 22. oktober 2006 Enig. Han er da bare et menneske han også. ← Nei, nå syns jeg du trekker konklusjonene litt for langt, Bellatrix
Gjest Bellatrix Skrevet 22. oktober 2006 #20 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, nå syns jeg du trekker konklusjonene litt for langt, Bellatrix ← Ja, jeg vet. Egentlig er han bare en sexmaskin, men jeg kan jo late som at han er et menneske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå