Gå til innhold

Hvilken nettsider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettsider bruker dere på kjedelige dager (ja jeg kjeder meg i dag ;) ) Det er mange som legger inn linker til nettsider her. Når jeg trykker på disse kan jeg ofte surfe litt rundt og oppdage masse nytt. Noen ganger føler jeg at jeg har "brukt opp" inter nett for å så oppdage en helt ny verden!

Hvilke nettsider bruker dere for å få tiden til å gå?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

t-shirt hell, play og KG :) Og ymse aviser...

Skrevet

Kvinneguiden. Her sitter jeg ofte til jeg kjeder meg så ille at jeg får lyst til å ta med et tau og gå i skogen. Akk.

Men jeg har det moro her ofte også da.

Skrevet

Noe jeg er blitt hekta på er å "Stumble". Det er et vedlegg man laster ned i leseren, definerer hvilke interesseområder man har, så trykker man på knappen og sider kommer opp. Det er brukerne av programmet som legger inne linker de anbefaler. Har funnet mange fantastiske gode og informative sider jeg aldri ellers hadde kommet over. Man får Stumble til alle nettlesere.

Skrevet
Noe jeg er blitt hekta på er å "Stumble". Det er et vedlegg man laster ned i leseren, definerer hvilke interesseområder man har, så trykker man på knappen og sider kommer opp. Det er brukerne av programmet som legger inne linker de anbefaler. Har funnet mange fantastiske gode og informative sider jeg aldri ellers hadde kommet over. Man får Stumble til alle nettlesere.

Stumble hørtes spennende ut, tror jeg skal søke etter det ;)

Skrevet (endret)

griddlers.net! Har blitt helt hekta jo! :)

Endret av Lenemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...