Gå til innhold

Jobb gjennom Adecco

Gjest Anneli

Anbefalte innlegg

Jeg skal på et intervju gjennom Adecco snart og lurer på hva slags erfaringer dere andre har med dem? Er de flinke til å følge opp? Hvor mye får dere i lønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg husker riktig så får jeg 106 kr timen.. Det er greit nok og jobbe der, men også veldig kjedelig siden jeg jobber i barnehage.. En og en dag om gangen i forskjellige barnehager er kjedelig.. Er man heldig og få langtidsvikariat er man kanskje heldig, men slik som nå har jeg jo ikke jobbe på over to uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått tilbud om jobb via Adecco. De tilbyr 135,- i timen. (IT-bransjen)

Har også et tilbud fra ElanIT (Manpower). De betaler 140,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønnen vil vel avhenge av hva oppdragsgiver betaler dem? Så dette er ikke noe fast.

Ellers veldig positive erfaringer med Adecco. Nå var det et relativt lite kontor jeg jobbet gjennom den gangen, men de var i alle fall både hyggelige og dyktige. Fikk god oppfølging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg får vel vente å se hva de tilbyr meg i lønn da. Sålangt så har jeg positive erfaringer med adecco selv, men jeg har jo ikke jobbet for dem enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet i bank som vikar gjennom Adecco. Mener å huske at startlønnen for bank var rundt 120 kroner. Dette er to-tre år siden.

Hun som var min kontaktperson var veldig hyggelig og ålreit. Hun var også flink til å sette meg i oppdrag som var av lengre varighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Jeg er i oppdrag for Adecco nå. Dette er en sekretærstilling og lønna er 135 kroner timen. Oppfølgingen har vært helt grei, men jeg synes det er litt avhengig av personen som er min kontaktperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...