Gjest Anneli Skrevet 21. oktober 2006 #1 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg skal på et intervju gjennom Adecco snart og lurer på hva slags erfaringer dere andre har med dem? Er de flinke til å følge opp? Hvor mye får dere i lønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #2 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvis jeg husker riktig så får jeg 106 kr timen.. Det er greit nok og jobbe der, men også veldig kjedelig siden jeg jobber i barnehage.. En og en dag om gangen i forskjellige barnehager er kjedelig.. Er man heldig og få langtidsvikariat er man kanskje heldig, men slik som nå har jeg jo ikke jobbe på over to uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 21. oktober 2006 #3 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok, takk for tilbakemelding. Er snakk om et par måneder i mitt tilfelle, i en bank. Flere som har erfaringer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shiva Skrevet 21. oktober 2006 #4 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har nettopp fått tilbud om jobb via Adecco. De tilbyr 135,- i timen. (IT-bransjen) Har også et tilbud fra ElanIT (Manpower). De betaler 140,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. oktober 2006 #5 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lønnen vil vel avhenge av hva oppdragsgiver betaler dem? Så dette er ikke noe fast. Ellers veldig positive erfaringer med Adecco. Nå var det et relativt lite kontor jeg jobbet gjennom den gangen, men de var i alle fall både hyggelige og dyktige. Fikk god oppfølging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 22. oktober 2006 #6 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg får vel vente å se hva de tilbyr meg i lønn da. Sålangt så har jeg positive erfaringer med adecco selv, men jeg har jo ikke jobbet for dem enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 22. oktober 2006 #7 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har jobbet i bank som vikar gjennom Adecco. Mener å huske at startlønnen for bank var rundt 120 kroner. Dette er to-tre år siden. Hun som var min kontaktperson var veldig hyggelig og ålreit. Hun var også flink til å sette meg i oppdrag som var av lengre varighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 22. oktober 2006 #8 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er i oppdrag for Adecco nå. Dette er en sekretærstilling og lønna er 135 kroner timen. Oppfølgingen har vært helt grei, men jeg synes det er litt avhengig av personen som er min kontaktperson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå