Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har telefon uten simkort. Er det mulig å få kjøpt bare simkort (eller bare abonnement hvis det heter det)? Er så dumt å kjøpe mobil bare for å kaste den.
Gjest Kråkebolle Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Ja, det er fullt mulig! Du får kjøpt simkort alle steder der du får kjøpt telefoner, eller du kan bestille abonnement direkte fra operatøren.
emondak Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 her er noen billige abonement, hold deg unna telenor og netcom, de blir fort for dyre... Tele2 sitt scratch abonnement er vel ett av de billigste hos de store leverandørene i alle fall. Chess har to forskellige billigabonnement, du må klikke deg inn på privat, så finner du Touch eller Knock-out som er rimelige begge to. Touch er bililgst på sms og mms, mens knock out er billigst på telefoni.. Finnes mange andre selskap og, som kan være litt rimeligere, men tele2 og chess har et godt renome. kekker ps. Begge alle disse abonementenen kan du lett bestille på nett selv!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Takk for svar Kekker Blir kontantkort på meg, så jeg skal sjekke litt rundt på sms-prisene på forskjellige kontantkortabb. Men hvis jeg bestiller abb på nett - får jeg da tilsendt simkort automatisk?
emondak Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 hie igjenn. Med mindre du absolutt ikke skal ha et kontantkort, så bør du gå for noe annet, de er grisedyre. I allefall de vanlige, men klart om du bare skal sende sms'er så tar det jo ikke helt av med pengeforbruket.. kekker
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Jepp. ← Jippi igjen Takk!! hie igjenn. Med mindre du absolutt ikke skal ha et kontantkort, så bør du gå for noe annet, de er grisedyre. I allefall de vanlige, men klart om du bare skal sende sms'er så tar det jo ikke helt av med pengeforbruket.. kekker ← Kontantkort blir nok min greie. Jeg skal egentlig bare ha mobilen for å ta i mot beskjeder + sende en sms dann og vann (og ha muligheten til å ringe politiet hvis jeg blir forsøkt ranet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå