Gå til innhold

Synnøves show....?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett litt på det nye underholdningsshowet til Synnøve Svabøe, og blir litt sånn: :klø:

Syns utrolig synd på han som fikk hele telefonboken sin involvert i at han skulle flytte - pinlig affære. Og syns synd på hun som skulle giftes bort av venninnene sine i går. Er dette virkelig god underholdning? Er det jeg som er humørløs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem i det du nevner. Litt må da folk tåle :ler:

Skrevet
Jeg ser ikke noe problem i det du nevner.  Litt må da folk tåle :ler:

Ok. Jeg hadde ikke vært komfortabel hvis noe slikt hadde skjedd meg! :overrasket: Jeg ville heller ikke likt å pluttselig hatt et TV-team med direkte-sending inn i lørdagskosen hjemme heller jeg da :sjenert:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har alltid likt Synnove Svabø, men det nye showet har jeg ikke sansen for.

Skrevet
Ok. Jeg hadde ikke vært komfortabel hvis noe slikt hadde skjedd meg!  :overrasket: Jeg ville heller ikke likt å pluttselig hatt et TV-team med direkte-sending inn i lørdagskosen hjemme heller jeg da  :sjenert:

Vi mennesker er så forskjellige.

Jeg ler gjerne av meg selv - heldigvis :)

Skrevet

Synes at Synnøve Svabø har en hånlig måte å opptre på, og jeg klarer ikke helt å svelge den.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Jeg synes ikke Synnøve Svabø er morsom lenger. Syntes hun var vittig i begynnelsen da hun ble kjent, men synes hun mangler evne til å fornye seg. Samme pakka x antall år etter, liksom.

Skrevet
Jeg synes ikke Synnøve Svabø er morsom lenger. Syntes hun var vittig i begynnelsen da hun ble kjent, men synes hun mangler evne til å fornye seg.  Samme pakka x antall år etter, liksom.

Enig!

Skrevet
Vi mennesker er så forskjellige.

Jeg ler gjerne av meg selv - heldigvis :)

Å. Jeg er skikkelig selvhøytidlig og kan aldri le av meg selv jeg, skjønner du. Det er derfor jeg ikke hadde satt pris på å ha overaskelses-direkte-lørdagshow-sending fra hjemme hos meg. ;)

Skrevet

Jeg synes Synnøve Svabø er litt utgått på dato. Før lo jeg veldig av henne, syntes hun var gærn og gjorde ting på en annerledes og ny måte. Nå... synes egentlig hun er gammelt nytt..........

Skrevet

Uff, dette programmet er pinleg! Spesielt dei overvulgære kommentarane ho må pressa inn her og der etterfulgt av ein jævelig latter.

For ein møkkapremie den familien på Høvik fekk...sponsa fyrste mobilrekning! Trur neppe eg hadde kasta min gamle mobil utanfor altanen for å få den premien...

Skrevet

Og så de langtrekkelige samtalene uten noe egentlig å si... Hvorfor ringe til Alejandro og Halvard Flatland....? hva er vitsen egentlig?

...kjedelig....

Skrevet
Uff, dette programmet er pinleg! Spesielt dei overvulgære kommentarane ho må pressa inn her og der etterfulgt av ein jævelig latter.

For ein møkkapremie den familien på Høvik fekk...sponsa fyrste mobilrekning! Trur neppe eg hadde kasta min gamle mobil utanfor altanen for å få den premien...

Ja den premien var dritdårlig!!!!! Men ellers har jeg sansen for programmet, syns det er artig :)

Skrevet

Jeg er lei av hun Synnøve. Hun brukte seg så veldig opp i stuntene sine for noen år siden, og det påklistrete smilet er brukt opp. Vi vil ha mer enn bajas, og det er faren med at hun har gjort det hun har gjort tidligere.

Jeg er lei og synes programmet er masete, ustrukturert og kjedelig.

Skrevet

Det med den blokka på Høvik virket litt suspekt...

Vi fikk jo inntrykk av at ingen av beboerne i blokka visste hvor mobilen var gjemt. Men da familien svarte på den hemmelige mobilen og TV-teamet fikk komme inn, var jo leiligheten allerede rigget med svære lamper for TV-studio-bruk! Og Synnøve sa også noe om at "da mobilen ringte i stua deres..". De må jo ha visst om det på forhånd, eller hva?

Skrevet
Ok. Jeg hadde ikke vært komfortabel hvis noe slikt hadde skjedd meg!  :overrasket: Jeg ville heller ikke likt å pluttselig hatt et TV-team med direkte-sending inn i lørdagskosen hjemme heller jeg da  :sjenert:

Hadde ikke jeg heller likt...

Men...

Tror ikke det var så "tilfeldig" og "uventet" heller...

Føler meg ganske trygg på at det ikke kommer til å skje hos meg... :sjarmor:

Skrevet

De fikk ny telefon også.
Skrevet

For et møkkaprogram!!! Tenk å bytte ut Beat for Beat med det sølet!!!

Og apropos den "heldige" familien på Høvik: Fikk dere med dere at de hadde satt vekk/gjemt bort vinflaska slik at den ikke skulle så midt på bordet i beste sendetid??? :ler:

Skrevet

Synes heller ikke programmet var noe. Syntes Synnøve var morsom for en del år siden, men av en eller annen grunn så er hun ikke like morsom nå lenger...

Skrevet
Jeg har alltid likt Synnove Svabø, men det nye showet har jeg ikke sansen for.

Enig, syntes bare det ble teit...

For et møkkaprogram!!! Tenk å bytte ut Beat for Beat med det sølet!!!

Savner Beat for beat... Kun fredagskvelden jeg kikker på NRK, nå er det kun nytt på nytt igjen å se på... (Fordelen er at jeg får sett skal vi danse da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...