Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har en 4 palett skygge fra chanel som heter variations nr 25, det er fine brun/bronsje farger , jeg kjøpte denne paletten for noen år siden, det er helt nydelige farger. Saken er det at jeg ikke finner den i noen parfymeri lenger,.Er det noen som vet om den har gått ut...? så den ikke på SN heller.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Nei Lipstick, det er nok ingen av de på SN, paletten inneholder en mørk brun, en litt lysere bun, en bronsjefarge og en highlighter...
Gjest Blanca Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Sannsynligvis var nok dette en one-shot. Jeg har flere skrin fra Chanel som bare har vært produsert denne ene gangen.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Nei det var nok ikke en one-shot. Jeg kjøpte paletten for første gang for 8 år siden, så når de fineste fargene var tomme så kjøpte jeg en ny igjen for 4 år siden. Men men skal prøve å spørre i et parfymeri.
*Dolly* Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Den er ikke gått ut, fant den på http://uma.chanel.com/product.php?chnprd=MAEMU170. Amerikanske Chanel-siden. =)
Gjest "gjest" Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg vil råde deg til å ringe opp landsens parfymerier hvor de fører Chanel. Der har de alltid sånt som selges ut i de "ledende parfymeriene".
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Ja det er denne du fant frem Dolly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå