Gå til innhold

Fitte fis

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler: Slikt skjer vel de fleste. Veldig flaut første gangen det skjedde, men nå bare ler vi av det. Heller god sex med tilhørende lyder enn kjedelig, musestille (bokstavelig talt) småhumping. :)
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Musa_*
Skrevet

Fittefis skjedde igår for første gang etter samleie (første gang med noen andre til stede i det hele tatt) og jeg visste ikke at det kom en gang. Det var utrolig flaut.

Å være ferdig etter DEN akten, mannen dro ut penis og alt jeg skulle var å snu meg. Og så.. Jeg tror det er noe av det pinligste jeg har opplevd. Jeg måtte jo le litt.. Og påpekte at det var luft i fitta som gjorde at den lyden kom. Og det var ikke bare *pooof* men *prhfh poooof prfh poof pooof* mange pinlige lyder etter hverandre..Hørtes ut som jeg hadde den løse magen ...

Satser på at vi ikke snakker om det og at det ikke skjer igjen..

Skrevet

Det er som sagt heilt normalt. Har skjedd npen ganger med meg også, i begynnelsen (når eg var ung og uerfaren) syns eg det var utrolig pinlig men klarte le av det etter hvert. Har ikkje skjedd de siste årene, men hadde det skjedd no hadde eg nok bare ledd :P

Skrevet
Heller god sex med tilhørende lyder enn kjedelig, musestille (bokstavelig talt) småhumping. :)

:Nikke: Jepp!

Skrevet

Her i huset ler vi det bare bort. Helt normalt og alltid en flott avslutning på akten :fnise:

Skrevet

Vakum, luft, safter... Heeeeelt vanlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...