Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 hva kommer det av at vagina lager slappe fiselyder etter sex? usj..er så flaut og det kommer helt ukontrollert. Nå vil sikkert noen mene at det er fordi vagina er slapp, men det er vanskelig å ha sex på grunn av at jeg er for trang..så d så.. Tror kanskje dt har noe med å gjøre at typen min harmye forhud og liker og ta penis nesten helt ut for så å trykke den inn igjen slik at forhuden blir dratt skikkelig ned...
Liskat Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Tror kanskje det har noe med vakuum og gjøre. Og det er garantert helt normalt og ikke noe og være flau over.
Gjest Gjest_Ida__* Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Det er bare luft som blir "pumpet" inn, og som kommer ut igjen. Ikke noe å være flau over
aline Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 det er helt normalt ja, og ikke gidd å vær flau over det. det kan også skje under samleie, det blir dyttet luft inn, og har man muskler der inne som jobber, så blir gjerne denne lufta dyttet ut igjen og lydene kommer.
Morpheus Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Du kan sammenligne vaginaen din med en sykkelpumpe. Spessielt hvis penis er ute mellom hver gang den går inn. Da pumpes det luft inn... Husker eksen min var så flau for det der. Spessielt hvis det skjedde litt etter samleie. Men det der er ingen ting å være flau over. Det skjer med alle, spessielt som nevnt tidligere at penis er helt ute før den stikkes inn igjen.
TheHairyToothfairy Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Flaut? Det er jo supertøft! Hehe, eller, ja. Det er iaffal ikke flaut, bare fascinerende.
Pingli Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Suns ikke du skal være flau over dette.. Er selvfølgelig ingen hyggelig lyd etter samleie, men tror ikke partneren vil synes dette er dumt.. Det skjer som sagt alle!! Ikke bekymre deg.. Bare oppfør deg naturlig nå det skjer.. Hvis du blir veldig flau, vil kanskje han også synes situasjonen blir litt kinkig og det kan bli pinlig..
Gjest Tweek Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Mhm, det er flaut men det har ikke noe med om man er slapp. Luft blir pumpet inn og det må ut igjen. Uheldigvis vil den gjøre høylyd entre på veien
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Visst det hadde skjedd hos oss hadde jeg daua av latteranfall!!!!!!! Hahahaahahahahhahaaha. (Sorry - ville bare gjenspeile det jeg ser på som en typisk KG'er). Seriøst svar - det er helt normalt.
Gjest d'Arc Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Vi bare ler av det :-D Endret 21. oktober 2006 av d'Arc
Gjest Snuske Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 Ikke noe å være flau for det, er helt normalt ja, men jeg skal ærlig innrømme at jeg faktisk begynner å le høyt de gangene det har skjedd...
Gjest Tweek Skrevet 21. oktober 2006 #13 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg begynner å å le, kan jo ikke gjøre noe annet :D
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #14 Skrevet 21. oktober 2006 når det skjer mens vi holder på så sier jeg ofte "oooops" og han sier "heh...." og så fortsetter vi. ikke verre enn det men ja det er ikke sexy.... :s
Gjest Meg!! Skrevet 22. oktober 2006 #15 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg og samboeren min opplever dette av og til, men bare når hun er ekstra våt, da kommer det litt luft inn. Synes bare at du skal ta dette som et tegn på at du er veldig kåt og er tent på kjæresten din, ikke noe å være flau over. Meg....
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 22. oktober 2006 #16 Skrevet 22. oktober 2006 Hva menes med musefis? Er det samme lyd som rumpefis, eller er det mer "SLURP?" Min slurper når jeg rir han og vi har brukt masse glidemiddel. Ganske distraherende å sitte og sende han "jegvilhadegmerogmer" blikk med det der spetakkelet Aldri i noen andre stillinger, og bare med glidemiddel. SLuuuuuuuuuuuuuuuurp!!!
Gjest Tweek Skrevet 22. oktober 2006 #17 Skrevet 22. oktober 2006 Hva menes med musefis? Er det samme lyd som rumpefis, eller er det mer "SLURP?" Min slurper når jeg rir han og vi har brukt masse glidemiddel. Ganske distraherende å sitte og sende han "jegvilhadegmerogmer" blikk med det der spetakkelet Aldri i noen andre stillinger, og bare med glidemiddel. SLuuuuuuuuuuuuuuuurp!!! ← Haha, du var for våååt! Kåte kvinnfolk.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 22. oktober 2006 #18 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Var jeg for våt med glidings? :klø: Var jo derfor vi trengte det, for jeg ikke greide å bli våt Men var det fitteFJERT eller fitteSLURP? Endret 22. oktober 2006 av Ferskvannsblekksprut
Gjest Søt Skrevet 23. oktober 2006 #20 Skrevet 23. oktober 2006 Huff, ja husker første gangene det skjedde med kjæresten.. SÅÅÅÅ Flau!!!! Nei huff, det var pinlig.. Trodde han tenkte at jeg var skikkelig slappfisk men nå kan det skje, mens han er ned på meg.. (han liker å hoppe litt opp og ned for å dra meg til klimaks) og da har jeg dratt musefisa i ansiktet hans.. Sier stille unnskyld, men det bryr han seg ikke om. Huff, gudskjelov ikke så ofte det skjer da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå