Phoe Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har en avtale i kveld, som innebærer at jeg er absolutely gorgeous på alle felt. Utgangspunkt nå: sovet til langt på dag, trøtt og litt sliten, i litt asosialt humør, små''sur''- eller uggen, tung i kroppen. Jeg drakk ikke i går, men det virker sånn. Hva gjør dere for å føle dere litt bedre?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Kanskje trene? Ta en dusj. Spis. Sett av en og en halv time til å sminke deg. Hør på fengende musikk mens du gjør det.
Phoe Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 Vurderte å trene, men det blir litt knapt med tid siden jeg må lese en god del før jeg drar også. Ellers veldig god idè, det funker alltid. En laang dusj med skrubbings som lukter godt er også en bra ting. Skal finne frem noe musikk som passer, og sette av god tid til å fikse og ordne meg. God idè.
aline Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 jeg ville gått en tur for å få litt trening + masse frisk luft (ja, selv om det er vått vær), så ville jeg brukt resten av dagen på egenpleie alla: barbert legger og smurt med god krem, pleid føtter, negler, tatt ansiktsmaske, kuret hår og alle slike deilige luksusting som får en til å føle seg lekker etterpå. så ville jeg brukt god tid på å finne antrekk, sminket pent og passende. og selvsagt spist bra, kjøpe noe spesiellt god frukt kanskje? litt juice? og en sjokolade, bare en liten en, som litt kos uten at man føler seg feit etterpå. og fokuser på velbehag og deg selv istedenfor hvilken form du har vært i til nå. lykke til og kos deg i kveld.
aline Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 bare koselig, og ansiktsmaske og slikt kan du gjøre MENS du leser vettu, både fornuftig og luksus på en gang, det blir bra.
Phoe Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2006 Hehe, riktig, effektivitet på sitt beste.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Hehe, riktig, effektivitet på sitt beste. ← Så blir du både smart og pen på en gang.
Phoe Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2006 Så blir du både smart og pen på en gang. ← Jeg blir rett og slett et kupp...
Gjest Ylva Virvla Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg blir rett og slett et kupp... ← Og intet mindre. *blunker*
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Min "kur": Jeg spiser chillinøtter (chilli skal visst gjøre deg glad) drikker bloody mary (min yndlingsdrink) setter på musikk, (Roxette: She's got the look) hopper og danser rundt i leiligheten og sminker og stæsjer meg opp etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå