Netten Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har på meg kremhvit tights og kremhvite, lange ullstrømper til. Hva er finest synes dere - å ha ullstrømpene under kneet eller dra dem over? Dette er til skjørt altså. Takk for svar:)
Drua Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Umiddelbart tenker jeg til under kneet. Det kan dog komme litt an på hva slags sko du har, hvis du har sko med hæl, pumps etc er det kanskje finest med strømper litt over knærne. Samtidig kommer det kanskje litt an på hvor kort skjørtet er også. Nei, sannelig om jeg vet Endret 21. oktober 2006 av Drua
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes det er ufattelig kult med strømper som går over knærne, slik som på det bildet litt nede på denne siden. Her har hun cityshorts til da, dersom du har kort skjørt i stedet blir det kanskje litt tacky å vise så mye lårhud og du bør derfor ha en farget strømpebukse under. Og det har du jo, så da stemmer jeg altså for over kneet! (Men kommer litt an på skjørtet, skoene og benlengden din og) PS: Synes det er kulest med mørkegrå eller mørkebrune strømper og svart strømpebukse enn å kjøre alt i kremhvitt. Men jeg har nok en annen stil enn deg (faktisk omtrent nøyaktig som den i moteserien jeg linket til), og eier ikke et eneste kremhvitt plagg.
Netten Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2006 Takk for mange svar, jenter!! Det er et miniskjørt i dongeri. Ikke mini-mini, men til midt på låret. Jeg har høye gummistøvler fra Ilse Jacobsen (sånne med snøring) til.
Gjest Sumiko Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Da ville jeg hatt strømpene over knærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå