Gå til innhold

overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Var ute i gaar med samboer og hans kollegaer, og det var et par ting jeg reagerte paa. Men det jeg fortsatt tenker paa er naar vi skulle gaa, saa ga han en kollega, dame, et kyss paa kinnet. Jeg synes det var veldig rart. Han pleier ikke aa si hei og hadet med kyss paa kinnet, heller en klem. Saa jeg skjønner ikke helt hvorfor han gjorde det. Naar jeg spurte i gaar saa han at han ikke hadde tenkt noe over det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kyss på kinnet? Ja, jeg synes du overreagerer. Men etter det jeg kan se er det flere ting du reagerte på i går og da ble vel et kyss på kinnet for mye å svelge.

Skrevet

Det med kyss på kinnet handler jo om interaksjon da. mellom han og den andre personen. Det er ikke alle jeg heller hilser med klem eller kyss på kinnet. Kan ikke si akkurat hvorfor jeg gjør det med noen og ikke andre.. det er noe med interaksjon og kjemi og handler iallfall ikke om noe å bli sjalu av

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Det er bare det at han pleier aldri aa gjøre slikt, kysse noen paa kinnet, saa jeg ble litt satt ut, og lurer litt paa hvorfor han gjorde det. Men vet ikke om jeg skal nevne det eller ikke for han.

Skrevet

Det er mest sannsynlig ikke noe å være engstelig for. Han gjorde det rett foran deg, og da er det nok ikke noe der han skjuler. Hvis det var noe han ikke ville du skulle se/vite om, så ville han heller ikke kysset henne på kinnet.

Noen kollegaer har man bare et veldig godt forhold til. Jeg har et slikt forhold til enkelte på min deltidsjobb, der går det så langt at jeg faktisk kysser en av dem på munnen uten at det betyr mer enn et vennskapelig nuss. Denne personen er riktignok homse, så det gjelds kanskje ikke? Men vi nusset slik da han hadde kjæreste og, hvis det har noe og si. Vi er rett og slett bare veldig gode venner, og støtter hverandre i våre gleder og sorger.

Men, hvis dette kysset på kinnet plager deg veldig, så bør du nok prate med han om det. Du har ikke godt av å la det gnage på deg til du får alle slags rare ideer om hva det betyr. Bare vær litt forsiktig når du spør, så ikke han tror du er mistenksom og anklager han for noe, men spør kanskje hvem hun er og om de er gode venner?

Gjest squeeky
Skrevet

Jeg gir både kyss og klem jeg...de har sikkert et godt forhold som kollegaer...og hun har sikkert vært den som er vant med å gi et kyss på kinnet. Han har nok bare tatt dette etter henne, uten å tenke mer på det.

Jeg kysser gjerne folk på kinnet som jeg finner en god tone med på et "fremmed" vorshcpiel, gutt eller jente, det er bare min måte å hilse og si hade på...

Ikke lag noe ut av dette. Du skal ikke så langt utenfor Norge, før det er en fornærmelse å ikke gjøre det ;)

Skrevet
Noen kollegaer har man bare et veldig godt forhold til. Jeg har et slikt forhold til enkelte på min deltidsjobb, der går det så langt at jeg faktisk kysser en av dem på munnen uten at det betyr mer enn et vennskapelig nuss. Denne personen er riktignok homse, så det gjelds kanskje ikke? Men vi nusset slik da han hadde kjæreste og, hvis det har noe og si. Vi er rett og slett bare veldig gode venner, og støtter hverandre i våre gleder og sorger.

Får jeg spørre, jobber du på en båt? Vedder på at du jobber på en av disse fergeskipene som operer mellom norge, sverige, danmark og tyskland. ;)

Skrevet

Jeg tror ikke du behøver å bekymre deg for noe slikt. :)

Hadde du det ellers fint på fest med hans kollegaer? :) Glad du ble med?

Skrevet
Får jeg spørre, jobber du på en båt? Vedder på at du jobber på en av disse fergeskipene som operer mellom norge, sverige, danmark og tyskland. ;)

Nei, jeg jobber ikke i båt og kommer ikke til å gjøre det heller (blir sjøsyk). Jeg jobber deltid i en butikk (på fastlandet).

Skrevet

meg her igjen.. how do I know?? fordi.. jeg jobber der sjølv, og folk oppfører seg på denne måten her. Og hva fører det til? Utroskap! :icon_neutral: Det vet jeg fordi jeg har flere kollegaer som lever to liv. Et liv hjemme, og et annet liv på båten. Det vil si, samboer/ektefelle hjemme, og kjæreste på jobben. :klappe: Veldig lurt.. :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...