Gjest Lottemor Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei jeg sitter hær litt flau,huskar nemmelig ikke når det er påske kan noen hjelpe meg...? Sånn at jeg vet når butikken er stengt ol...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Det er påske nå, lille venn. Palmehelgen heter dette. Påvirker ikke butikkenes åpningstid nevneverdig. Skjærtorsdag og Langfredag er de kommende, og er helligdager i Norge. Påskeaften er lørdag om en uke - og søndag om mandag er henholdsvis 1. og 2. Påskedag. Helligdager og butikkene er stengt. Åpningstider påskeaften og onsdag før skjærtorsdag kan variere. De fleste butikker henger lapper på døren om når de er åpne.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 *rødmer* Tusentakk for hjelpen... er ikke så flink med disse heligdagene... eneste jeg husker er julen...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå