Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å bli ferdig med julegavene tidlig i år. Orker ikke stresse med gaveinnkjøp i desember. I adventstida skal vi kose oss med andre ting enn å løpe rundt fra kjøpesenter til kjøpesenter. Men jeg vil gjerne unngå kjøpesentrene nå også, jeg. Trenger derfor tips til hvor jeg kan handle julegaver på nett. Tenker da på til de fleste målgrupper. Hittil har jeg handla barneklær på diverse nettbutikker, jeg har vært på nettbokhandlene, musikkforretninger på nett og that is it. Hvor handler dere julegavene deres online? Tenker særlig på steder hvor man kan kjøpe ting til foreldrene sine.

Videoannonse
Annonse
Gjest bamsemums
Skrevet

Jeg henger meg på denne tråden....... ;)

Skrevet

Cdon har stadig salg på filmer og musikk, så jeg tenkte jeg skulle finne noe til nieser og nevøer der.

Foreldrene mine har vel alt de trenger, og kanskje litt til, så jeg har sett litt rundt etter sånne gavepakker med diverse mat og snacks i. Tror det kan være vel så greit som å kjøpe ting som blir stående å støve ned fordi de har 15 like fra før.

Skrevet

bokkilden.no

panduro.no

clasohlson.no

biltema.no

elkjop.no

www.alny-glass.no

xxl.no

nbags.no

Skrevet
Jeg har falt totalt for denne nettbutikken:

http://www.jeannedarcliving.dk/

Har allerede kjøpt flere julegaver her og flere skal det bli.

Her var det mye fint! Tror det blir noen julepresanger herfra, ja... :nisse:

Skrevet

Vi har vært faste kunder hos Threadless i mange år, og har tenkt å kjøpe noen julegaver derfra i år, til tenåringer i familien.

Threadless trykker i utgangspunktet opp t-skjorter i begrensede opplag, med nye trykk hver uke.

Finner man noe man liker som er utsolgt, kan man imilertid sende inn ønske om at det trykkes på nytt, så blir et par skjorter trykket på nytt hver uke.

Uansett, jeg har aldri truffet noen i lik t-skjorte som meg selv :)

Vanligvis får man 2 stk til ca. 250kr inkludert frakt, og pakken blir da mva-fri.

Men nå ser jeg at det frem til onsdag er salg, 10 dollar pr stk, da får man 3 for omlag den prisen.

Sjekk hele katalogen her!

Skrevet

Til voksne som har "alt" er det bra å kjøpe forbruksvarer synes jeg.

Hos Future & Hope selger de fantastisk god sjokolade i nydelig innpakning.

Råvarene er kjøpt fra sør, og de jobber for rettferdig handel, så gaven får en dobbelt mening.

Ellers synes jeg de har mye flott hos Sally Ann, både julepynt og andre gaver, og der støtter man jo også en god sak når man handler.

Skrevet
Hos Future & Hope selger de fantastisk god sjokolade i nydelig innpakning.

Så privatpersoner kan bestille derfra også, ikke bare firma? :klø:
Skrevet

Siden du spør etter hva å kjøpe til foreldre:

Far: komplett.no

Mor: Alt fra klær til bøker, du har jo fått mange gode linker på slikt over, så da trenger jeg ikke legge de inn en gang til.

Skrevet
Så privatpersoner kan bestille derfra også, ikke bare firma? :klø:

Oida, jeg tenkte ikke på at det kanskje bare er for firmaer.. :(

Bestilte nemlig derfra i fjor som julegaver til de ansatte, og da bestilte jeg private ting samtidig :)

Skrevet
Bestilte nemlig derfra i fjor som julegaver til de ansatte, og da bestilte jeg private ting samtidig :)

Si i fra om du skal bestille derfra i år også. :ler:
Skrevet
Si i fra om du skal bestille derfra i år også. :ler:

Jeg har barselpermisjon, så jeg får dessverre ikke gjort det :(

Men, jeg ser at Max Havelaar Norge tilbyr noe av det samme til privatpersoner

her

Skrevet

Fra ovennevnte side:

"Sjokoladeeske

60 stk. sjokoladehjerter

OBS!

Leveres kun i rød farge

Den rene sjokoladen fra Future&Hope blir sluttprodusert for oss hos en av de mest anerkjente sjokoladeprodusentene i Sveits. Sjokoladen lages i små hjerteformer. Her får man en mørk sjokolade, som er økologisk og Fairtrade-merket. Future&Hope har fått overveldende gode tilbakemeldinger for smaken på denne sjokoladen. Sjokoladen er av aller høyeste kvalitet og laget av rårørsukker og økologiske råvarer. Den mørke varianten har over 55% kakaoinnhold.

124,-"

Dette er jo en super julestrømpegave, den skal jeg bestille til mannen :)

Skrevet

Det vil jeg og!

Vi elsker god sjokolade, og jeg liker å støtte et godt formål i tillegg. :)

Skrevet

Her var det jo mange supre forslag. Skal se at jeg kommer i mål med gavene i år også. Tusen takk dere :klem:

Skrevet

Flotte vesker men dog er de dyre... www.hildeholmer.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...