Gjest NastyNice Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Vurderer å gå fra YSL sin concealerpenn til I.D. sin. Er det noen som har gode eller dårlige erfaringer med den? Er selv kjempe fornøyd med I.D. sin pudder foundation, bare concealeren er i samme kvalitet hadde alt vært perfekt! På forhånd takk for svar!
Netten Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Trodde ikke de hadde concealer?? Da har jeg også lyst på - for den må jo være god Endret 21. oktober 2006 av Netten
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har en,men den er på tube - den er helt grei.
Gjest Deception Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har en,men den er på tube - den er helt grei. ← Har ID concealer på tube? Trodde bare de hadde de såkalte "multitasking minerals", jeg? Jeg spurte ang. Bisque for ikke så lenge siden, og det virket nesten som jeg bare kunne spare meg pengene.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 I.D sin Bisque er faktisk en av mine favoritt concealere. Klapp på problem områder med en concealer børste (eller annen syntetisk børste) og vips blir alt borte. Rund øynene foretrekker jeg å blande med en krem - I.Ds Eyes Revver Upper er fin - men din vanlige øyenkreme er like grei.
Gjest Deception Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 I.D sin Bisque er faktisk en av mine favoritt concealere. Klapp på problem områder med en concealer børste (eller annen syntetisk børste) og vips blir alt borte. Rund øynene foretrekker jeg å blande med en krem - I.Ds Eyes Revver Upper er fin - men din vanlige øyenkreme er like grei. ← Så det blir ikke veldig tørt? Rundt øynene synes jeg nemlig at concealer tørker litt ut. Normalt bruker jeg YSL Touche Eclat der, men akkurat for tiden har jeg veldig tørr hud, så da er ikke den helt optimal.
Nemesis Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg bruker bare concealer i øyenkroken. Har prøver på både den vanlige Bisque og summerbisque. Må si at jeg likte best summerbisquen.. Jeg følte heller ikke at jeg fikk et tørt utseende ved å bruke bisquen.. Men ta og bestill prøver på colorfulsprinkles før dere eventuelt kjøper da
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Det kan bli litt tørt rund øynene - spes. hvis du har tørr hud, rynker, linjer etc. - men hvis du blander med min daglige øyenkrem og klapper lett inn vil du unngå dette. Foretrekker original Bisque da denne passer hudfargen min best - men for mange kan den bli litt rosa. Summer Bisque - som nevnt - ovenfor, ev Honey Bisque, hvis du er litt gulere.
Gjest NastyNice Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Tusen takk for svar og innspill! Tror jeg stikker til en hudpleiesalong og kjøper den der for sikkerhetskyld, kan heller bestille fra nettet neste gang om jeg bestemmer meg for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå