Gå til innhold

Hva er de som skjer på Skal vi danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det utrolig mye berøring og nærkontakt mellom lærer og elev på det programmet? :overrasket:

Jeg kan til dels skjønne det på dansegulvet men, hele tiden? Er det intervjuer er det snakk om å sitte så klint inn i armkroken som man kan komme.De sitter å holder hender, nusser og Bettan ga jo til og med dansepartneren sin et kyss på munnen allerede i første program. Også lurer vesle Tone på hvorfor folk tror det er noe på gang med hun og Tom E. når hun sitter å holder han på låret i the green room??

Jeg er ikke mye sjalu av meg, men hadde jeg vært hans kjæreste hadde jeg takla det der dårlig :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Leiababe
Skrevet
Er det bare meg eller er det utrolig mye berøring og nærkontakt mellom lærer og elev på det programmet?  :overrasket:

Jeg kan til dels skjønne det på dansegulvet men, hele tiden?  Er det intervjuer er det snakk om å sitte så klint inn i armkroken som man kan komme.De sitter å holder hender, nusser og Bettan ga jo til og med dansepartneren sin et kyss på munnen allerede i første program. Også lurer vesle Tone på hvorfor folk tror det er noe på gang med hun og Tom E. når hun sitter å holder han på låret i the green room??

Jeg er ikke mye sjalu av meg, men hadde jeg vært hans kjæreste hadde jeg takla det der dårlig  :forvirret:

Helt enig med deg der. For meg er det ikke naturlig å klemme og kose hele tiden. I alle fall ikke med andre enn kjærsten. Og hadde min kjære vært sånn med en annen jente, hadde jeg nok kjent stikk av sjalusi. Men for alt jeg vet kan de nesten ha fått beskjed om det for å lage god tv?

Skrevet

Det blir en egen intimitet mellom to personer som danser sammen og tilbringer så mye tid sammen som disse gjør. Det trenger ikke være noe mer enn vennskap i dette. Dans er intimt og tett, synes derfor ikke det er unaturlig at de blir vant til å sitte tett oppi hverandre og finner det naturlig.

Skrevet
Er det bare meg eller er det utrolig mye berøring og nærkontakt mellom lærer og elev på det programmet?  :overrasket:

Jeg kan til dels skjønne det på dansegulvet men, hele tiden?  Er det intervjuer er det snakk om å sitte så klint inn i armkroken som man kan komme.De sitter å holder hender, nusser og Bettan ga jo til og med dansepartneren sin et kyss på munnen allerede i første program. Også lurer vesle Tone på hvorfor folk tror det er noe på gang med hun og Tom E. når hun sitter å holder han på låret i the green room??

Jeg er ikke mye sjalu av meg, men hadde jeg vært hans kjæreste hadde jeg takla det der dårlig  :forvirret:

Jeg har tenkt det samme.

De oppfører seg slik jeg tenker meg at bare kjærester er sammen. Synes det blir helt feil, selv om jeg ikke anser meg selv som spesielt prippen :forvirret:

Skrevet

Det er bare underholdning da, trenger ikke miste nattesøvnen eller no :)

Skrevet

Vel jeg har og tenkt tanken... har han Tom Erik dame? Er han gammel? Syns han er kjekk jeg :) men så er Tone nydelig og da, pent par :)

Skrevet
Vel jeg har og tenkt tanken... har han Tom Erik dame? Er han gammel? Syns han er kjekk jeg :) men så er Tone nydelig og da, pent par :)

Mener han er 20, og han har dame.

Skrevet

Det virker helt klart som om de flørter noe veldig der, og berører hverandre over det hele. Det ser intimt ut, og for noen stillinger de er i...håper gutta er homofile, eller at mennene der hjemme er ekstremt liberale og lite sjalu... :overrasket:

Skrevet

men må vel til en viss grad ha en flørten og god tone, kjemi, om man skal kunne danse godt sammen og gi det som krevs av følelser og rett energi i pardans.

ser jo mye av det samme i Dansefeber mellom parene der, selv om ikke de heller er par, så holder de på hverandre og klemmer og nusser på kinn og panne.

de jobber tett sammen mange timer hver dag, dans ER følelser og uten følelser og en god dose pasion så har de ingen sjans til å få noe bra kritikk fra dommerne.

at de sitter tett under intervjuene er nok også noe de får beskjed om, resten er naturlig del av det å være ett par på dansegulvet.

og om man er sammen med en danser som stiller i proff pardans, så bør man ha en viss forståelse for at partneren faktisk har ett spesiellt forhold til dansepartneren, så tror nok ikke evt partnere til danserne her sliter. (kanskje noe annet om det hadde vært snakk om partnere til kjendissene her, siden de kanskje ikke er like forberedt på hva det betyr å danse pardans.)

Skrevet
Det ser intimt ut, og for noen stillinger de er i...håper gutta er homofile, eller at mennene der hjemme er ekstremt liberale og lite sjalu... :overrasket:

disse gutta er jo proff-dansere da, så for dem så er det vel mer eller mindre jobben deres.

bør en kvinne som er gift med en gynekolog være ekstremt liberal og lite sjalu også?

man får ett annet forhold til både stillinger og kropp når man jobber med det hver dag, en det vi har som ikke har det som jobb. ;)

Skrevet

Dama hans er visstnok ikke så veldig begeistret har jeg sett på diverse fora. Er masse bergenserjenter som henger ut Tone og sier at hun prøver å legge an på han derre fyren, og at hun prøver å ødelegge et 2 år gammelt forhold.

Jeg hadde ikke vært spesielt begeistra hvis det var min fyr som hadde ei dame i armkroken hver gang de ble avbildet sammen. Det er greit nok på dansegulvet, eller står oppstilt for å ta bilde, men å sitte i sofakroken i armkroken og skravle, da hadde jeg nok blitt bittelittegranne sjalu ja :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...