lillesky Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kjøpte en kremhvit dress på Vero Moda, og lurer fælt på hva jeg kan ha til. Tenker på både topp, sko og tilbehør. Har bl.a. brune pensko, svarte sko, gull ballerinasko... Kunne tenke meg å bruke et av parene jeg har. Ønsker tips om - delene hver for seg: bukse, jakke - delene sammen: litt stæshet og julebordstæshet, og hverdags Alt mulig altså. Legger ved bilde av jakka.
Chic Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Brun farge tror jeg ville passet fint Eller noe i turkis, eller oransje.
En som vet Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Har hørt at svarte sko til hvitt skal ihvertfall være "in" nå....
Chic Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Har hørt at svarte sko til hvitt skal ihvertfall være "in" nå.... ← men denne er jo kremhvit, ikke helt hvit... jeg syns svart ikke vil passe helt til kremhvit.. men hver sin smak
Karamba Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Ville heller brukt brune sko til dressen enn svarte.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 En svart enkel topp og de svarte skoene til småpent/formellt. Til julebord: gulltopp, gullsko, gullsmykker!
Gjest StoreSky Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 En svart enkel topp og de svarte skoene til småpent/formellt. Til julebord: gulltopp, gullsko, gullsmykker! ← signerer denne! Eller hel-hvitt (topp, veske, sølv/perlesmykker med brune sko.) FILMSTJERNE!!
Chic Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 signerer denne! Eller hel-hvitt (topp, veske, sølv/perlesmykker med brune sko.) FILMSTJERNE!! ← syns denne ideen var god jeg :-D
lillesky Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2006 I dag skal vi i barnebursdag. Kan jeg ha jeans, dressjakka, svart topp og svarte sko? :klø: Vil ikke være overpyntet. Hadde litt lyst til å ha de brune skoene, men vet ikke helt hva slags topp jeg kan ha til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå