Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker selv endel leppestift på fest og når jeg skal pynte meg litt ekstra! Da gjerne en ganske rød en! Liker mange merker så det trenger jeg ikke ta nå... ;)

Jeg føler jeg har vært en av få på min alder (jeg er snart 25) som i det hele tatt har brukt leppestift, -selv om lipglossen tydeligvis har vært populær lenge! Leppestift (spesiellt rød) var liksom beregnet på kvinner over 35-40!

Men nå blir det flere og flere av oss ser det ut til? Jeg ser det oftere og venninner tør å være mer "frekkere" i stilen! Jeg roper jo selvfølgelig hurra og synes dette er flott!

Hvordan er dere? Bruker dere leppestift? -Og hvilke farger nødvendigvis?

Og hvis ikke -hvorfor?

:nissekonekyss: (ikke at det er jul enda, men hun har jo da på seg rød leppestift)

Skrevet

Jeg bruke mest lipgloss, men hvis jeg er i ''det humøret'' kan jeg bruke leppestift - da type knallrød.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Veldig trendy med rød lebestift nå, ja. Husker også at det ikke fantes noe som var mer "kjerring" for ti år siden. :)

Jeg er 22 år og bruker en god del lebestift.

Nå for tiden bruker jeg mye rødt. Inspirert av femtitallet. Til fest tar jeg på både lipliner, lebestift og lipgloss.

Har brukt lebestift siden jeg begynte å sminke meg.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Det går mest i lip gloss, men egentlig er jeg en leppestiftjente. Gråt meg til min første leppestift i en alder av 3 da jeg var med mamma inn på et parfymeri :)

Før likte jeg kjempegodt mørke farger, så likte jeg lyse farger, og nå liker jeg bærfarger, for det kler jeg skikkelig godt :)

Skrevet

Har vært en svoren lipgloss tilhenger i alle år, men så kjøpte min første leppestift for en uke siden! En knallrosa! Hehe... Hvorfor har jeg liksom ikke tenkt på å kjøpe leppestift før??

Skrevet

Bruker lipgloss til tid og annen, fra Dior. Fargen er vel noe sånt som... plomme? Lys plomme? hehe... Passer fint til, ikke for mye, men syns at leppene mine er lit fremhevet i alle fall :)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg rød leppestift, men føler meg ikke komfortabel med den på leppene. Uvant!

Skrevet

Jeg bruker nesten aldri leppestift. Det blir alltid så styggt etter en liten stund, tror jeg spiser opp deler av fargen så det blir klumpete. :sur:

Har noen her noen lure triks til å få fargen til å sitte godt?

Skrevet

Jeg er veldig glad i leppestifter, og har brukt det i flere år. Særlig i en skikkelig bringebær-farge, synes jeg er fint. Givenchy har en helt fantastisk en som jeg dessverre har gått tom for :(

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har en lekker brun lebestift som jeg bruker hele tiden.

Skrevet

Jeg har brukt leppestift lenge..rød elsker jeg. Bruker det ofte..

Men b ruker også andre farger..da gjerne pale pink osv..

De fleste av veninnenne mine er kjempeflinke med sminke..prøve nye farger osv.

Skrevet

Jeg har aldri likt leppestift, så jeg bruker lipgloss de gangene jeg er såpass sminket at leppene trenger litt ekstra farge.

Skrevet

Munnen er vel det i ansiktet jeg vil framheve (har fyldige lepper), så bruker gjerne litt leppestift til hverdags. men ie ster farge til hverdags, det blir litt mye. Til fest an jeg brue sterkere rød, jeg passer godt til røde toner. Rosa passer meg absolutt ikke.

Skrevet

Jeg har brukt leppestifter jevnt helt siden jeg begynte med sminke for over 20 år siden. Har selvfølgelig noen røde som jeg bruker, men er mest glad i nøytrale brun/rosa til hverdags. Velger som oftest de fuktighetsgivende stiftene og der er Chanel favoritten.

Skrevet

Jeg bruker ikke leppestift, men bruker stort sett ingen sminke.

Kan finne på å bruke lipgloss av og til da, men leppestift eier jeg ikke.

Annonse
Skrevet

Jeg bruker leppestift nesten hver dag, blandet med gloss. Lyser opp hele ansiktet.

Röd eller dypröd til fest, lysebrun/rosa/fersken til hverdags.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Har dessverre verdens minste munn og ikke så fyldige lepper, så føler rett og slett jeg ser litt snerpete ut med leppestift.

Skrevet

Bare å se på kjendiser som Christina Aguilera og Scarlett Johanssen, så ser man at lebestiften er tilbake for fullt :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg bruker av og til litt, rødlig leppestift under lipgloss til hverdags. Til fest tar jeg ordentlig på. Bruker da stort sett en rød som går mer mot burgunder enn oransje. Alltig litt lipgloss over. Hater følelsen av å være tørr. Dessuten tar jeg på leppestift med fingrene, så da jevner jeg ut med lipglosskosten.

Skrevet

Rød eller brun leppestift så godt som hver dag. :)

Brukte ikke så mye før, men nå har jeg funnet noen som sitter som støpt i flere timer, så da bruker jeg det mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...