Gå til innhold

Coldplay

chimp

Anbefalte innlegg

Sitter her og er gressenke siden sambo er på Kiel-tur m kameratene. Koser meg m julegaven fra han til meg Coldplay....Er d flere som digger denne melankolske rocken...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff nei! Takler ikke Coldplay. Synes de har kjedelig musikk, som jeg har hørt fra. Liker Radiohead og Travis, men synes Coldplay har en musikkstil mye lik en blanding av dem- og en dårlig blanding også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coldplay er kjempebra, men synes Travis er hakket bedre.

Vil likevel kjøpe siste skiva til Coldplay :)

Elsker den typen musikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coldplay blir for triste for meg.

En sang om gangen, men så kjenner jeg at melankolien siger inn over meg, og det trenger jeg ikke.. :ler:

Travis er mye gladere, og Radiohead liker jeg jo :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ååååhhh.... Coldplay er musikk med sjel i.

La gå, det er melankolsk, men det rører ved noe i meg som ikke nødvendigvis gjør meg trist! Følelser, tror jeg det rett og slett er. Jeg blir beroliget og kommer i en avslappet sinnsstemning.

Forøvrig - takk for deg som tipset om Midnight Choir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Coldplay er vakkert og melankolsk- perfekt for mine mange sene nattetimer med jobbing. Stor fan av Radiohead, Travis og Midnight Choir også.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker både coldplay, midnight choir, travis og radiohead jeg! og barenaked ladies, dave mathews band, kent, the cranberries, red hot chillipeppers osv....

alt til sitt bruk! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første skiva var bedre enn a rush of blood... men det kan godt være at jeg har mange opplevelser og følelser knyttet til den gamle og ikke har opplevd noe med den nye enda!

Men favoritten er og blir Håkan Hellström!!!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge platene til Coldplay, og liker de kjempegodt. Var på konsert med de i høst... Kjempekonsert! Håper de snart kommer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også Coldplay fan, og har vært det siden den første plata kom ut.

Jeg synes stemmen hans er utrolig fin. Jeg har ikke sett dem LIVE men det må da ha vært litt av en opplevelse. (misunnelig)..

Jeg har alltid vært fan av melankolsk musikk, kanskje ikke alltid like "sundt"...men jeg blir rolig og avslappet av slik musikk, og det TRENGER jeg i en ellers så heftig hverdag, selv om musikken nok til tider har preget humøret mitt mere enn godt er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...