Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt inne i begrepene her, så mulig overskriften ble feil. ;)

Jeg er ihvertfall på jakt etter en eyeliner/kajal som SITTER ''innpå'' øyet- heter det ikke våtlinje? Alle jeg har prøvd synes enten nesten ikke, eller samler seg i en klump innerst i øyekroken. Ikke særlig lekkert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes vannfaste kajaler, hvis det er det du leter etter? Vet ihvertfall at Dior har en. Du kan kjøpe den på StrawberryNet!

Skrevet

Ok... Jeg vet ikke om alle såkalte vannfaste holder seg på plass heller, så skulle gjerne hørt folks erfaringer.

Men takk for tipset.

Gjest Deception
Skrevet

De vannfaste kan være vanskelige å få til å feste seg på våtkanten, pga. konsistensen. Det beste er nok en normal, myk kajal, som for eksempel Lancome sin.

Skrevet

jeg bruker den "vannfaste" fra gosh (fåes hos vita, skriver med hermetegn for den er ikke helt vannfast...) pass på når du bruker kajal på våtkanten at du ikke har den helt inni øyekroken, da får du svarte øyebuser. ha gjerne kajalen på våtkanten men la den gå mer ut fra våtkanten når den nærmer seg øyekroken.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Har den fra L'oreal, contour resist, som er sånn som du skrur på. Syntes den er grei, den sitter greit og skrugreia er praktisk; jeg er elendig på å spisse blyanter.

Skrevet

Vil anbefale DIOR sin vannfaste kajal, du må smøre et par ganger på før den sitter, men selv er jeg kjempenøyd! :)

Skrevet

Crayon Kôhl er kjempebra! Jeg bruker den på våtlinjen oppe - slik at vippene ser tykkere ut. en holder lenge og sklir ikke ut.

Skrevet
De vannfaste kan være vanskelige å få til å feste seg på våtkanten, pga. konsistensen. Det beste er nok en normal, myk kajal, som for eksempel Lancome sin.

Den funker overhodet ikke på meg, den forsvinner etter noen minutter.

Jeg bruker faktisk en helt billig en fra maybelline. Jeg tørker av våtkanten med en bomullspinne før jeg tar den på, den holder seg faktisk mye lenger enn de vannfaste jeg har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...