Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha langtids-fargelinser. 6- 12 mnd.

Åssen får jeg de fargene som er fine??? Har brukt sånne linser i mange år, utallige farger, fra Brilleland, og lensway, men etter at lensway begynnte med all reklamen sin har prisene fordobblet seg! Og brilleland sine er ikke helt fantastiske, men ok om man bare vil forandre bitte-litt.

Vil ha linser med pen brun farge, men sort kant rundt...LUNELLE sine skal visst være nydlige, men jeg finner ikke noe fargekart...

Hva har dere av fargelinser a?

Har krogh Optikk noen fine?

Hvro fra nettet bestiller dere evt?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mine på www.illusion.no.

Der har de mange forskjellige typer og farger :)

• Liker 1
Skrevet

ble først veldig skeptisk på denne siden da...

Er det 249 kr for ett par, altså 1 høyre og 1 venstre?

Uten styrke?

• Liker 1
Skrevet

Prisen er for en venstre og en høyre ja.

Ingen av de er med styrke,

så der kan jeg nok ikke hjelpe.

Bruker de kun for fargens skyld jeg.

Skrevet

Jeg anbefaler nå Lensway uansett, jeg. Er kjempefornøyd! :) Linsene kommer i posten og jeg sparer et par hundre-lapper i forhold til optikeren.

Ang. få riktig farge; hvilken farge har du på øynene dine? Hvis du skal endre øyefargen og ikke bare nyansen, eller du har mørke øyne og vil ha lyse; må du bruke opak-linser. Disse har dekkende farge som gjør at du kan endre fargen og nyansen ganske drastisk. Vanlige farge-linser kan bare endre nyanse på lyse øyne. Jeg vet at Acuvu har fine opak-linser, iallefall.

• Liker 1
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenke meg fargelinser! Jeg spurte optikeren min om det for et par år siden, men da sa han at fargelinser ikke ville ha en synlig effekt på meg siden jeg har så mørke øyner i utgangspunktet.

Noen som vet om dette har forandret seg?

Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg har mange forskjellige fargelinser,men har 1 problem;de er egentlig for store(diameter)! :grine: Og ikke får man bestilt mindre heller!?Noen andre som har samme problem?Og hva har dere i såfall gjort med det?

Skrevet

Nei, har aldri prøvd.

Mvh Yvonne :heiajente:

• 1 år senere...
Skrevet

Alle kan ha fargelinser! Din optiker hadde nok ikke hva du søkte.

http://www.minelinser.no/content/view/full/9788

Min favoritt.

Pure Hazel.

Fargelinser som leveres i pakker på 2 stk.

Pris pr. pk. kr. 216,-

Fargelinsene leveres i følgende farger ; Amathyst(blålilla) , Blue , Gray , Green , Honey , Turquise , Brown , Pure Hazel og True Sapphire.

Normal leveringstid: 4-5 virkedager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...