Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Trenger tips og inspirasjon til nytt antrekk til julebordet i november....(ja, det er altfor tidlig!) Jeg skal være sammen med en forholdsvis uformell gjeng, så jeg ønsker ikke å være stivpyntet. Men må jo stæsje meg litt,selvfølgelig Noen ideer til hva jeg skal se etter? Jeg er lang og slank, med en figur som er lett å kle opp. Liker litt klassisk stil, men det må ikke være konservativt. Med klassisk tenker jeg mer på rene linjer.
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Sort blyantskjørt med litt høyt liv og en hvit, litt tettsittende skjorte som er ned i skjørtet? Du kan jo sprite opp antrekket med f.eks en rød lakkveske (gjerne konvolutt). Sorte strømper og høye støvletter eller pumps til.
Gjest ts Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Takk for tips! Dette var helt i min gate! Ja til blyantskjørt! Hmmm, lurer på hvorfor jeg ikke har tenkt på det selv? Igjen; Thanks!
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg visste dette var i din gate Det lille røde er prikken over i'en.
En som vet Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Vet ikke om dette er noe for deg, men jeg har ihvertfall funnet min julebordskjole! Og billig er den og! Sjekk ut denne fra H&M: Kjole
Gjest ts Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, den kjolen var supersøt!!! Takk for tips. Tenker jeg går for blyantskjørt/bluse på julebordet, men det blir jo flere anledninger til å fjonge seg i julen, så da er jo denne kjolen absolutt aktuell! *løpe å kjøpe på hm*....... Hvilke sko skal du bruke?
Karamba Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Så et kjempestilig blyant-skjørt med høyt liv i dag da jeg var og handlet! Fant det på Leve V, en butikk jeg vanligvis aldri kikker i... Tror nesten at jeg må gå å prøve det i morgen.
Gjest ts Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, da var kjolen bestilt! Resten venter jeg med til butikkene åpner imorgen! Lene V here I come!
Gjest ts Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Til "en som vet", har du fått kjolen og i så fall hvordan var den på?
En som vet Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Har ikke fått kjolen enda, men den skal komme denne uken. Gleder meg!! Og til ts: Har ikke bestemt meg enda, men tror kanskje jeg skal satse på støvletter til kjolen. Hvis ikke skal jeg bruke noen små elegante sko med tynne stropper. Og begge par i svart da! Og selvfølgelig høøøy hel
Gjest Saramia Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Hvis du virkelig vil gjøre enté kan du jo la være å ta på det klær
Gjest ts Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 I tilfelle det var noen som lurte....jeg har nå fått den kjolen det her har vært snakk om, fra hm. Og den var superfin på!!!! Satt som et skudd, og den var billig! (249.-) Skal ikke bruke den på julebordet, men julen bringer med seg mange andre settinger hvor den kan anvendes. Bare til informasjon......
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har også kjøpt den, fikk den idag faktisk, og syns også at den var superfin :-D
Gjest ts Skrevet 28. oktober 2006 #14 Skrevet 28. oktober 2006 Så gøy da KATTAstrofe! Nå får vi bare satse på at vi ikke havner på samme party...Hehehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå