Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips og inspirasjon til nytt antrekk til julebordet i november....(ja, det er altfor tidlig!)

Jeg skal være sammen med en forholdsvis uformell gjeng, så jeg ønsker ikke å være stivpyntet. Men må jo stæsje meg litt,selvfølgelig

Noen ideer til hva jeg skal se etter?

Jeg er lang og slank, med en figur som er lett å kle opp. Liker litt klassisk stil, men det må ikke være konservativt. Med klassisk tenker jeg mer på rene linjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sort blyantskjørt med litt høyt liv og en hvit, litt tettsittende skjorte som er ned i skjørtet? Du kan jo sprite opp antrekket med f.eks en rød lakkveske (gjerne konvolutt). Sorte strømper og høye støvletter eller pumps til.

Skrevet

Takk for tips! Dette var helt i min gate! Ja til blyantskjørt! Hmmm, lurer på hvorfor jeg ikke har tenkt på det selv? Igjen; Thanks!

Skrevet

Jeg visste dette var i din gate ;) Det lille røde er prikken over i'en.

Skrevet

Vet ikke om dette er noe for deg, men jeg har ihvertfall funnet min julebordskjole! Og billig er den og! :)

Sjekk ut denne fra H&M:

Kjole

Skrevet

Ja, den kjolen var supersøt!!! Takk for tips. Tenker jeg går for blyantskjørt/bluse på julebordet, men det blir jo flere anledninger til å fjonge seg i julen, så da er jo denne kjolen absolutt aktuell! *løpe å kjøpe på hm*.......

Hvilke sko skal du bruke?

Skrevet

Så et kjempestilig blyant-skjørt med høyt liv i dag da jeg var og handlet! Fant det på Leve V, en butikk jeg vanligvis aldri kikker i...

Tror nesten at jeg må gå å prøve det i morgen. :)

Skrevet

Ja, da var kjolen bestilt! Resten venter jeg med til butikkene åpner imorgen! :ler::ler: Lene V here I come!

Skrevet

Til "en som vet", har du fått kjolen og i så fall hvordan var den på?

Skrevet

Har ikke fått kjolen enda, men den skal komme denne uken. Gleder meg!!

Og til ts:

Har ikke bestemt meg enda, men tror kanskje jeg skal satse på støvletter til kjolen. Hvis ikke skal jeg bruke noen små elegante sko med tynne stropper. Og begge par i svart da! Og selvfølgelig høøøy hel ;)

Gjest Saramia
Skrevet

Hvis du virkelig vil gjøre enté kan du jo la være å ta på det klær :sjarmor:

Skrevet

I tilfelle det var noen som lurte....jeg har nå fått den kjolen det her har vært snakk om, fra hm.

Og den var superfin på!!!! :)

Satt som et skudd, og den var billig! (249.-) Skal ikke bruke den på julebordet, men julen bringer med seg mange andre settinger hvor den kan anvendes. :klappe:

Bare til informasjon...... :sjenert:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har også kjøpt den, fikk den idag faktisk, og syns også at den var superfin :-D

Skrevet

Så gøy da KATTAstrofe! Nå får vi bare satse på at vi ikke havner på samme party...Hehehe! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...