Gjest Hedda Gabler Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Så dere Meat Loaf på Først og Sist i kveld? Hva er det med den kjøttpuddingen, egentlig?
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Æsj, så ikke. Får se reprisen i morgen kveld. Er Meat Loaf blitt sånn "popular in Norway" nå? Han var kul på åttitallet, men det var jo høyt hår og hvit lebestift også, uten at det er noen suksess nå.
Drua Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Meat Loaf er kul han Han tok jo helt av forrige gang han var der, ble nesten skuffet i dag jeg. Jeg ble ihvertfall skuffet over at de ikke sang!
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Meat Loaf er kul han Han tok jo helt av forrige gang han var der, ble nesten skuffet i dag jeg. Jeg ble ihvertfall skuffet over at de ikke sang! ← Enig. Han var kul i dag også, men sist gang var han jo klin gæærn.
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Ekstremt bråkete type. Ikke kul i det hele tatt, en smule usympatisk etter min mening.
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg digget veldig den første " Bat out off hell" albumet. Det var da han var smellfeit og alkoholisert. Jeg har vel ikke sett eller hørt noe særligt til han etter det. Det er ikke kjøttpudding igjen på han. Han ser jo ut som sunnheten selv nå.
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 En ting jeg stusser litt på: Når Aune (eller var det Vebjørn?) Sand er merkelig og rar på Skavland, himler folk med øynene og lurer på om han er ruset. Vel, når Meat Loaf er minst like rar og merkelig hos Skavland, syns folk det er litt morsomt og tøft. For ikke å snakke om Robbie Williams hos Skavland - han tok da virkelig kaka en gang for alle? Er det sånn at super stjerner kan være så merkelige de bare vil, mens en tusseladd av en norsk d-kjendis har strammere tøyler? :klø:
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 En ting jeg stusser litt på: Når Aune (eller var det Vebjørn?) Sand er merkelig og rar på Skavland, himler folk med øynene og lurer på om han er ruset. Vel, når Meat Loaf er minst like rar og merkelig hos Skavland, syns folk det er litt morsomt og tøft. For ikke å snakke om Robbie Williams hos Skavland - han tok da virkelig kaka en gang for alle? Er det sånn at super stjerner kan være så merkelige de bare vil, mens en tusseladd av en norsk d-kjendis har strammere tøyler? :klø: ← Første gang jeg så Meat Loaf trodde jeg han var rusa.
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Tja, hårfin balanse det der. Hvis man i utgangspunktet har sansen for personen så vipper gjerne vektskålen over på morsom/kul, og så blir det så til de grader motsatt hvis man syntes personen er dust i utgangspunktet. Vebjørn Sand mente jeg ikke noe særlig om, men om noe så var jeg i hvert fall ikke fan på forhånd. Ble ikke mer fan av å ha sett ham på Skavlan heller.
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Tja, hårfin balanse det der. Hvis man i utgangspunktet har sansen for personen så vipper gjerne vektskålen over på morsom/kul, og så blir det så til de grader motsatt hvis man syntes personen er dust i utgangspunktet. ← Ja, tror det er noe der. Dessuten oppførte de seg rart på to forskjellige måter.
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 Synlig rusede personer er uansett ikke noe stas, det er bare trist når de liksom skal underholde oss på TV.
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #12 Skrevet 20. oktober 2006 Vebjørn Sand mente jeg ikke noe særlig om, men om noe så var jeg i hvert fall ikke fan på forhånd. Ble ikke mer fan av å ha sett ham på Skavlan heller. ← Nei, tror ikke han fikk noen nye tilhengere etter den noe spesielle opptreden
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 En ting jeg stusser litt på: Når Aune (eller var det Vebjørn?) Sand er merkelig og rar på Skavland, himler folk med øynene og lurer på om han er ruset. Vel, når Meat Loaf er minst like rar og merkelig hos Skavland, syns folk det er litt morsomt og tøft. For ikke å snakke om Robbie Williams hos Skavland - han tok da virkelig kaka en gang for alle? Er det sånn at super stjerner kan være så merkelige de bare vil, mens en tusseladd av en norsk d-kjendis har strammere tøyler? :klø: ← Kunne ikke vært mere enig. Brødrene Sand blir sett på som klovner; jeg tror faktisk disse to har mere intellektuell bagasje hver for seg enn både Meatloaf, Williams og Skavlan til sammen.
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #14 Skrevet 20. oktober 2006 Kunne ikke vært mere enig. Brødrene Sand blir sett på som klovner; jeg tror faktisk disse to har mere intellektuell bagasje hver for seg enn både Meatloaf, Williams og Skavlan til sammen. ← Jeg synes det var morsomt med Sand-børdrene, Meat Loat og Williams. Programmet er såpass tamt i seg selv så da må det litt morsomme gjester til for å sprite opp.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #15 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg likte Skavland ganske bra forrige fredag, da brødrende Sand var der som gjester
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #16 Skrevet 20. oktober 2006 Kunne ikke vært mere enig. Brødrene Sand blir sett på som klovner; jeg tror faktisk disse to har mere intellektuell bagasje hver for seg enn både Meatloaf, Williams og Skavlan til sammen. ← Det er jeg tilbøyelig til å tro og. Og jeg syns absolutt ikke Sands opplegg var noe mer flaut å se på enn f.eks Robbie Williams holloi da han var der. Syns Nazi-forskeren var interessant å høre på i dag, forøvrig. Skavland har ofte interessante gjester, bare så synd at han avbryter og ofte stiller så mange "på siden"-spørsmål.
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #17 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg synes det var morsomt med Sand-børdrene, Meat Loat og Williams. Programmet er såpass tamt i seg selv så da må det litt morsomme gjester til for å sprite opp. ← Forsåvidt enig. Jeg synes ofte hele Først&Sist kan bli litt for lett og substansløst; de som i utgangspunktet har noe interessant å komme med blir fjåset bort av Skavlan. Jeg kunne tenkt meg å se en annen programleder; Anne Lindmo er min hete kandidat
Charmina Skrevet 20. oktober 2006 #18 Skrevet 20. oktober 2006 Meat Loaf er kul han Han tok jo helt av forrige gang han var der, ble nesten skuffet i dag jeg. Jeg ble ihvertfall skuffet over at de ikke sang! ← Enig, han var jo tam i dag i forhold til sist gang
orakel Skrevet 20. oktober 2006 #19 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Skavland har ofte interessante gjester, bare så synd at han avbryter og ofte stiller så mange "på siden"-spørsmål. ← Nettopp. Og hver gang han har "store" stjerner i studio så blir han så star struck at det er pinlig å høre på. Eller så vil han bare høre om vennene deres som er enda større stjerner. Ganske så patetisk. Og hver gang det virkelig er en interessant diskusjon så avbryter han og begynner på neste tema på en utrolig ufin og uelegang måte. Overgang fra tema til tema er ALLTID dårlig og dessuten evner han ikke improvisere hvis et tema utvikler seg til å bli mer interessant en det de trodde på forhånd. Frekk er han også til tider, spesielt mot kvinnelige gjester. Endret 20. oktober 2006 av orakel
Gjest Leiababe Skrevet 20. oktober 2006 #20 Skrevet 20. oktober 2006 Den tiden Meat Loaf var i studio var det jo han som styrte hele showet. Virket nesten som om det var han som var programlederen. Skavlan satt jo bare der, kom i alle fall med få interessante spørsmål.. Og Meat Loaf virker forøvrig hoppe sprette meg gæærn. Særlig i starten hvor han var så interessert i forrige gjest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå