Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg trenger ny kajal, den gamle vil ikke holde seg der den skal. Hvilken kajal liker du best?
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har ikke opplevd den store kvalitetsforskjellen når det gjelder kajaler. Jeg har fra både Clinique, Dior, Estee Lauder, H&M, IsaDora og Maybelline og de er ca. like gode hele gjengen (Dior kanskje litt bedre i mine øyne da fargen der er kullsort og litt blank).
Gjest Deception Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har kajaler i lilla (4-5 forskjellige), flere i svart, og en i brun, og favorittene er helt klart Clinique Superfine Liner (lilla); den er veldig lett å jobbe med, selv for mennesker med dårlig finmotorikk, og holdbarheten er super. Lillafargen er helt fantastisk dyplilla uten noe rødt i seg. Av de svarte liker jeg YSL, Lancome og Chanel Khol (i den rekkefølgen).
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 .... og jeg fikk plutselig veldig lyst på en lilla kajal Noe nr. på denne uten rødt i, Deception?
Gjest Deception Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 .... og jeg fikk plutselig veldig lyst på en lilla kajal Noe nr. på denne uten rødt i, Deception? ← Skal jeg gå og sjekke? Fargen heter Deep Purple, og er virkelig mørk. Veldig fint til blågrønne eller grønne øyne. Og veldig tynn spiss.
Gjest Blanca Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Takk takk. Jeg kler lilla på øynene, men av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri tenkt på å bruke en lilla kajal (dårlige flashbacks til 80-tallet med type kongeblå..). Beklager til trådstarter for å kuppe tråden
Søtpotita Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Eg har ein brun frå HM og ein lilla frå Make up Store
Chic Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Skal jeg gå og sjekke? Fargen heter Deep Purple, og er virkelig mørk. Veldig fint til blågrønne eller grønne øyne. Og veldig tynn spiss. ← lurer litt på denne... når du bruker denne, bruker du bare kajalen, eller påfører du noen annen øyenskygge på også?
Gjest Deception Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 lurer litt på denne... når du bruker denne, bruker du bare kajalen, eller påfører du noen annen øyenskygge på også? ← Nå er ikke jeg den mest sofistikerte sminkeren, men jeg har gjort begge deler. Brukt den alene både over og under øyet, eller sammen med annen øyeskygge, men da bare under (og svart flytende liner oppe).
Chic Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Nå er ikke jeg den mest sofistikerte sminkeren, men jeg har gjort begge deler. Brukt den alene både over og under øyet, eller sammen med annen øyeskygge, men da bare under (og svart flytende liner oppe). ← hvilken farge har du kombinert med?
Gjest Deception Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 hvilken farge har du kombinert med? ← Nja, jeg bruker nesten bare beigeaktige øyeskygger, eller kalde bruntoner som går mot lilla. Men jeg bruker ikke øyeskygger til hverdags, og til fest bruker jeg gjerne mørk øyensminke. Men mørk lilla er veldig fin til en beige øyeskygge med litt skimmer i seg. Clarins har en fin singelskygge som er helt nyydelig, tror den heter Peau Poudrée.
*Dolly* Skrevet 21. oktober 2006 #14 Skrevet 21. oktober 2006 Min yndlingskajal foreløpig er fra YSL.
Rain Skrevet 21. oktober 2006 #15 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg bruker Chanel. For en forskjell fra billige produkter! Jeg ante ikke at det kunne gjøre så stor forskjell. Den er så bra og enkel og ta på at selv jeg ikke får skjeve streker! Og det skal litt til..
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #16 Skrevet 22. oktober 2006 Er det noen som har prøvd vannfast kajal og kan si om de er fornøyde eller ikke med det? Hilsen trådstarter - som er kjempeglad for så mange svar!
Gjest Deception Skrevet 22. oktober 2006 #17 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har prøvd vannfast fra Clarins og Dior, og det jeg kan si, er at de er ganske tunge å jobbe med pga. en litt "seig" og hard konsistens. Det er ikke så lett å få en myk linje ut av streken, fordi disse kajalene tørker raskt.
fargegla82 Skrevet 7. desember 2006 #18 Skrevet 7. desember 2006 Ingen vannfaste på markedet som ikke er seig og tullete?",)jeg er på jakt etter en lys beige en.Åpne blikket!
silkestrå Skrevet 7. desember 2006 #19 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har grønne øyne, og bruker en nydelig lilla kajal fra Clarins. Den heter 04 - Prune/Plum. Den er veldig lett å legge, og holder godt! Kan abslolutt anbefales! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå