mee mee Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 jeg har vell brukt samme deodorant i hvertfall 4 år, den grønne sterilan. men i det siste føler jeg at den ikke funger like godt lenger. er det mulig å bli imun mot stoffene i den? eller har det bare noe med hormoner?
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg innbiller meg også at jeg er blitt immun mot diverse deodoranter. Synes å ha hørt at det er gunstig å skifte både deodorant og shampomerke iblant, uten at jeg har hørt noen vitenskapelig forklaring på saken. Bruker kun Chloe sin deodorant for tiden. Den lukter ikke så godt, men lukter heller ikke mye da. Holder deg tørr, ihvertfall!
Maxine Grey Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jepp! Har alltid byttet deodorant etter en tid
Gjest "gjest" Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 STO24 hours er det eneste som duger. Fåes på apoteket.
kamela Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har opplevd det samme, så jeg varierer og kjøper stort sett ikke den samme to ganger på rad.
La Luna Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har opplevd det samme, så jeg varierer og kjøper stort sett ikke den samme to ganger på rad. ← Samme her
brumma* Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Ånei, jeg fryktet dette. Noen som vet om en deo som tørker fort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå