Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Gjest deppa tulling
Skrevet

uff, begynner å føle meg deppa.

Jeg går på høgskolen, men etter praksis fikk jeg litt følelsen av at jeg ikke passer til det alikevel, selv om jeg liker studiet.

Men tanken på å slutte på skolen stresser meg noe sykt, jeg orker ikke noe mer friår og jobbe hver dag skremmer meg.

Jeg har også jobb utenom, ingen liker vel å jobbe, men denne deltidjobben er okay til å være en jobb.

Jeg har familie som er glad i meg, og mange venner, men jeg tar ikke så mye kontakt med dem, fordi jeg egentlig syns det er kjedelig å være med mange av dem.

Jeg har kjæreste, men i et avstandsforhold, slik at vi ses sjelden, men snakkes ofte.

Jeg har ikke sett ham på lenge, og forelskelsen er over, men jeg er veldig glad i ham, men savner forelskelsen.

Men jeg vil absolutt ikke miste ham.

Men så har jeg vært utro, med en fyr jeg tilfeldig ble kjent med.

Vi har hatt sex flere ganger, men siste gangen hadde vi playrape.

Det ble ganske røft, jeg var jo med på det, men vi hadde ingen "sikkerhets ord", slik at hvis jeg ville at han skulle stoppe så ville han ikke gjort det/forstått det.

Men etter det har han vært så rar på en måte, som om han er flau over det.

Men han driver med SM, så jeg forstår ikke hvorfor han skal få en reaksjon på det.

Men jeg er ikke forelsket i ham, men i kjæresten min, men alikevel føler jeg meg deppa når han fyren ikke tar kontakt, han virker avvisende.

Jeg tenker hele tiden på at han ikke tar kontakt mer, og de siste gangene har bare jeg tatt kontakt, føler at jeg maser.

Typen min spurte forresten rett ut om jeg hadde hatt sex med noen og jeg sa nei :grine:

Jeg ville aldri vært utro kjæresten min bodde her.

Jeg vil ikke gå rundt å lure på hvorfor han fyren ikke tar kontakt...jeg burde drite i det!!!

Hvorfor klarer jeg det ikke?

Han driver på med sånn SM som sagt, og han sa etter playrapen at han ville at jeg skulle være med når han hadde SM med helt tilfeldige folk, som han møtte på ei nettside.

Jeg sa nei.

Han sa at jeg trengte ikke gjøre noe, at de andre kunne bare gjøre det med meg..!

jeg sa fortsatt nei

men uannsett.jeg tror jeg har begynt å føle meg deppa etter alt med han fyren..

men jeg har ingen grunn til å deppe, er bare bortkjemt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som du kjeder deg med alt det "vanlige" (kjæreste, skole, jobb, familie) du har og at du derfor gjerne syns det er spennende med noe nytt og annerledes.

Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg tror ikke det er sunt for deg å omgås denne nye typen... du liker nok bare oppmerksomheten han gir deg, og det at han er "hard to get" gjør ham litt attraktiv for deg. Kutt ham ut. Bruk litt tid på å finne ut hva det er du vil, og hva du liker å gjøre, og hva som gjør deg glad og lykkelig.

Du er sikkert bare ung og litt forvirret over hva du vil. Men ta vare på venner og familie; det er jo de rundt deg som du må ta vare på, som du egentlig bryr deg om og som bryr seg om deg. Finn ut om det er kjæresten du vil ha - for er det det da holder du deg bare til ham! Bruk litt tid alene og tenk.

Gjest Gjest_Betty_*
Skrevet

Kansje du føler at denne elskeren din utnytter deg med div sex leker?

Skrevet

Du vil ikke miste kjæresten samtidig som du føler deg forsmådd av at playrape-elskeren ikke tar kontakt.

Hm, du minner meg om en .. alminnelig norsk jente.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det høres ut som om du kjenner deg låst i alt det perfekte, og fucker ting opp fra innsiden slik at du slipper ut med "god grunn".

Trekk pusten dypt, og rist av deg rutinene og finn tilbake til deg selv :)

Om det blir med eller uten sambo finner du ut når du kjenner etter... :kose:

Skrevet

Hva med å bare ta ting som dem kommer. Ringer han så ringer han, dump typen for han er bare i veien og du er kjip mot han, gjør morsomme ting og lær deg å kjede deg. Og voks opp. Og vil du ha mer hardcoresex finner du flere.

Skrevet
Ja du er vel klar du jack

Mhm..bare venter på deg nå :sikle:

Skrevet

Synes jeg alltid hører om avstandsforhold med utroskap. Er det noen gang det faktisk funker? For min del hadde jeg aldri orket det.

Det virker mer som en trøst, at man vet man har noen, men at man ikke føler seg like forpliktet og derfor er utro.

Gjest deppa tulling
Skrevet
Synes jeg alltid hører om avstandsforhold med utroskap. Er det noen gang det faktisk funker? For min del hadde jeg aldri orket det.

Det virker mer som en trøst, at man vet man har noen, men at man ikke føler seg like forpliktet og derfor er utro.

:Nikke: something like that

Gjest deppa tulling
Skrevet

Sitter her å små ler..kule svar dere gir!

Ja...la meg nå tenke litt.

Jo, siste nytt er jo at playrape elskeren min :ler: er like interessert som før.

Det var bra.

Ja og jeg har fått mange gode råd fra dere.

Typen min sa forleden: "jeg elsker sex", men så var det som om han rodde seg tilbake med å si "med deg!"

Jeg ble litt mistenksom, og spurte om han hadde hatt sex med noen andre.

Han smilte (så ham på webcam) og sa: neeeeei

Jeg tror han lyver, men men..

Vi har et veldig langt laaangt avstandsforhold.

Men vi snakkes omtrent hver dag på mobil eller msn.

Hvis han har vært utro, så er jo det litt kjedelig hvis han ikke bruker kondom, altså det er jo ganske fælt om han bruker beskyttelse også.

Men nå har jo ikke jeg noen rett til å spille uskyldig og tro at han ikke skal være utro mot meg.

Men tilbake til saken, vi bruker ikke kondom, tenk om han får rask og rusk fra andre jenter?

Jaja, jeg kan ikke kontrollere hva han gjør, men egentlig tviler jeg på at han er utro .. eller jeg tvilte før iallefall

Men jeg har jo alltid playrape elskeren min :legrine:

Skrevet
OMG!!!  :overrasket:

:sexy::humpe::wow::smoke::dusje:

ja ja.. jeg må le jeg også, sex er roten til alt.. rart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...