Imax Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er og blir en TV-slave, la meg innrømme det. Og jeg setter meg ofte ned foran TVn i 17-18-tiden, men jeg hater tidspunktet mellom 18 og 18:30 (nyheter 18:30 osv, så det er greit). Hvorfor er det ikke noe å se på? Evnt. har du noen ting du ser på i dette tidspunktet?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Ser eg på tv da, så ser eg reprisen på cæsar. Ser ikke den kl halv åtte. Ellers så hender det at det er noe sebart på tv2zebra på det tidspunktet
aline Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Da ser jeg på Simpsons! ← jeg og, de kveldene jeg er hjemme på det tidspunktet.
Malama Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Hos oss er det også simpsons, dersom min kjære er hjemme.
Mrs. K Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Hos oss er det også Simpsons hvis noen skal se på tv.
pusla Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes også denne halvtimen er dårlig på tv-fronten, eller for meg er det egentlig helt fra kl 17 til 18.30. Jeg liker ikke simpsons så godt. Ender som oftest med å slå av, eller så ser jeg på nyhetene på tvNorge.
Malama Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Men om en drøy måned er det desember, og da er det koooselig å se barnetv, uansett hvor gammel man er (vel, det pleier være det i alle fall. JEg har ikke noe forhold til den julekalenderen som skal gå i år, men jeg gir dn nå en sjangse. OGså ser jeg Jul i skomakergata i tillegg da ) Nei, det er ikke så mye på tv akkurat klokka seks. Dersom man ikke sliker simpsons i alle fall.
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Det har vel noe med at dette er den ene halvtimen i døgnet som er forbundet med barnetv og alltid har vært det. Jeg synes slett ikke det er så ille jeg.
Malama Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 Det har nok med det å gjøre ja. Ikke så aktuelt å sende så mange andre ting, for i svært mange hjem så er det barnetv som gjelder. (Er det det fortsatt, nå etter at barn ser tv hele døgnet på andre kanaler?)
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #13 Skrevet 21. oktober 2006 Ta den halvtimen som en kjempefin mulighet til å gå en tur!
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #14 Skrevet 21. oktober 2006 Det har nok med det å gjøre ja. Ikke så aktuelt å sende så mange andre ting, for i svært mange hjem så er det barnetv som gjelder. (Er det det fortsatt, nå etter at barn ser tv hele døgnet på andre kanaler?) ← Det er slett ikke alle barn som har tilgang til eller ser på andre kanaler.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #15 Skrevet 21. oktober 2006 Er jeg hjemme kl.18.00 så er det ingenting annet enn The Simpsons som gjelder. Sambo ser på han også om han er alene hjemme, men da bare om han ikke har for mye arbeid.
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #17 Skrevet 23. oktober 2006 Det er slett ikke alle barn som har tilgang til eller ser på andre kanaler. ← Nei, det er sant nok, men det går jo "barnetv" for de som er litt eldre enn de helt yngste stoooore deler av dagen på nrk også synes jeg, sånn der "etter skoletid" som jeg har snubla over en dag jeg var hjemme. (og så snart det er helg eller ferie, så sendes det barnetv fra gryyytidelig og frem til lunsj, på både nrk og tv2, så det finnes vel ikke svært mange barn som KUN har den halvtimen jeg vokste opp med i alle fall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå