Gjest itla Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Min favoritt er Extreme Cils Intense waterproof fra Chanel.
Pimbila Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Lancome Flex og Hypnose synes jeg er best.
Gjest Deception Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har prøvd de aller fleste vannfaste, og synes uten unntak at Lancome har de beste mascaraene på dette området.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Er veldig fornøyd med Gosh. Fikk tips om den her inne, og har ikke kjøpt annen siden. Liker veldig godt konsistensen, dvs at den ikke klumper. Og så er den vannfast også, i motsetning til den vannfaste utgaven til Dior som kostet flere ganger så mye som Gosh
Gjest Deception Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 At jeg kunne glemme Gosh! Den som heter Amazing Length'n'Build er super, i vannfast. Koster også bare 79 kroner, og er en av de få mascaraene som ALDRI drysser. Den har jeg nå; jeg må alltid ha en vannfast i tillegg til de andre.
Gjest Emera Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Apropos vannfast maskara; finnes det en effektiv sminkefjerner som faktisk tar bort vannfast maskara? Jeg kjøper sminken min hos Body Shop. Sist kjøpte jeg en fjerner der også, men den tar aldeles ikke bort maskaraen. Frustrerende, for jeg blir gående med maskararester under øynene i dagevis etterpå. På grunn av dette gidder jeg sjelden å bruke vannfast maskara lenger, men det er jo anledninger hvor det hadde vært praktisk.
Gjest Deception Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Apropos vannfast maskara; finnes det en effektiv sminkefjerner som faktisk tar bort vannfast maskara? ← I en periode brukte jeg kun vannfast mascara, og da fant jeg ut at det var to fjernere som funket bedre enn andre, nemlig to-fase-fjernerne fra YSL og Biotherm. Litt dyre, men man slipper all gnikking og såre øyne.
Gjest Tweek Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kjøpte for litt siden amplicils waterproof fra lancome. Den er dritbra! Vippene holder seg å på plass og like bøyde oppover
Gjest Tessmira Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Bruker Maxfactor Masterpiece og er veldig fornøyd med den. Bruker Loreal Eye & and lip make-up remover, waterproof, som fungerer greit. Har ikke prøvd noen andre ennå, så vet ikke hvordan den er i forhold til andre merker.
Gjest Deception Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 Bruker Maxfactor Masterpiece og er veldig fornøyd med den. Bruker Loreal Eye & and lip make-up remover, waterproof, som fungerer greit. Har ikke prøvd noen andre ennå, så vet ikke hvordan den er i forhold til andre merker. ← Men Masterpiece er vel ikke vannfast?
aimee Skrevet 21. oktober 2006 #13 Skrevet 21. oktober 2006 Ser du har fått veldig mange tips her, men mitt slipper vel gjennom for det? Etter mye prøving har jeg endelig funnet min favoritt, og den er fra Helena Rubenstein. Kanskje den heller mer mot dyr enn billig, men det er absolutt verdt det.
Gjest Tessmira Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 Men Masterpiece er vel ikke vannfast? ← Beklager, glemte av den vannfaste.. Skulle stå: Bruker Maxfactor Masterpiece til vanlig og er veldig fornøyd med den, av vannfast mascara bruker jeg Gosh. Bruker Loreal Eye & and lip make-up remover, waterproof, som fungerer greit. Har ikke prøvd noen andre ennå, så vet ikke hvordan den er i forhold til andre merker.
Totalya Skrevet 22. oktober 2006 #15 Skrevet 22. oktober 2006 Nå bruker jeg Estee Lauder sin, i starten likte jeg den ikke, syntes den var for "bløt" under påføringen, men nå liker jeg den kjempegodt! Til å fjerne den bruker jeg Elisabeth Ardens to-fase fjerner. Husk å hold paden mot vippene en stund, slik at mascaraen før løst seg opp, så slipper du å gni så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå