Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg bare lurer...

Er det vanlig å gi julegratiale til vaskehjelpen sin? Og i tilfelle hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min som vasker hos en familie vet jeg har fått litt ekstra til jul sammen med en liten gave. En koselig påskjønnelse synes jeg :)

Om det er så mye eller ei, tror jeg ikke spiller så stor rolle for mottaker. Er viktigere at det oppleves som troverdig og hyggelig.

Skrevet

fin gave er vel Håndkrem fra Nu SPA! Den er himmelsk! Fra Provance kr 200 om jeg ikke hunske rhelt feil...

Skrevet

Ville vel heller gitt en julegave eller noen blomster jeg da....

Skrevet
Ja, jeg bare lurer...

Er det vanlig å gi julegratiale til vaskehjelpen sin? Og i tilfelle hvor mye?

Sevfølgelig. Gi hva hun fortjener.

Skrevet

Vi pleier å gi en flaske rødvin, vi - men en håndkrem var jo også en grei gaveide.

Skrevet

Flott forslag! Og ideen til å gi gave er nesten en gave i seg selv, så uansett hva dere gir så tror jeg h*n blir kjempeglad!

Skrevet

Vi gir alltid gave og/eller litt ekstra lønn. Synes det er en hyggelig måte å vise at vi setter en pris på en dame som vi stort sett bare kommuniserer med på post-it lapper resten av året!

Skrevet

Vi pleier å gi et par hundrelapper ekstra. Slik vi tenker, så har hun tatt på seg vaskejobb fordi hun trenger å tjene penger. Vi vil heller at hun skal få velge selv hva hun vil kjøpe, eller om hun trenger pengene for at det skal gå rundt økonomisk før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...