Gå til innhold

HJELP MISFARGET TANN !!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:(:(:(

Er det noen som har et godt råd til meg ?

En av tennene er misfarget og visest veldig godt !

Skal trekke den omsider og sette inn en ny.

Men i mellomtiden må den jo være der den er.

Er det noen som har hørt om tannsminke eller lignenede til å smøre på tannen sånn at den blir lysere.

Er ikke så farlig om det holder så lende, men ønsket er jo en liten stund da !!!

Hvor kan jeg eventuelt få kjøpt det ?

Takknemlig for mange gode råd :lol:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Prøv på en butikk der de selger teatersminke.

Skrevet

Fins det ikke noe tannpasta med whitening , eller noe som gjør at tennene blir hvitere? Jeg har brukt det og det hjalp. Denihvit, har jeg ikke brukt da, men kansje det hadde vært noe? Ellers går det også ann å gå til tannlegen men du gidder vel kansje ikke bleke en tann, hvis du skal trekke den ut likevel..

Skrevet

Her hjelper det nok ikke med tannkrem, teatersminke og denslags!

Jeg hadde selv en misfarget tann. Dette skyldtes en skade jeg fikk på tannen som barn. Først vistes det ikke, men etter som årene gikk ble det mer og mer misfarging.

Dette var en av fortennene, så det syntes ganske godt etterhvert kan man si :roll:

Jeg har fått satt på fronter av porselen på begge fortennene (dette er ca. 10 år siden nå). Jeg måtte sette på begge fortennene, så det skulle bli så likt som mulig.

(Er det annet sted i munnen, holder det sikkert med å sette på en front) Den gangen betalte jeg 2000.- pr. front inkl. behandling og oppfølging. Jeg har et par ganger opplevd at en av frontene har sprukket. Første gangen byttet tannlegen begge uten å ta noe for det. Andre gangen byttet han begge frontene men tok bare betalt for 1.

Siste gang jeg byttet frontene var for ca 6 år siden. Det er ingenting som tyder på at de er svake nå. Jeg knasker harde epler og det som verre er, og det går helt fint. Det er UMULIG å se at frontene ikke er ekte.

Jeg er faktisk veldig fornøyd, og jeg for ofte komplimenter for mine pene tenner :-)

Jeg vil anbefale deg å sette på en front dersom du kan det.

Det er litt vel drastisk å trekke ut tennene og sette inn nye synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...