Gå til innhold

Noen flere som har problemer med yahoo?

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde79
Skrevet

Jeg bruker yahoo-mail og har vært superfornøyd frem til nå. Siden bruker superlang tid på å åpne seg, og når den først åpner seg, så er det akkurat som om siden går på sparebluss, viser bare det mest nødvendige. Hvit bakgrunn og blå skrift. Og da er jeg heldig, for som regel låser den seg. Sånn har den vært de siste dagene, jævlig frustrerende. Alle andre sidene jeg surfer på, fungerer utmerket og det er heller ikke no galt med maskinen min. Har prøvd andre nettlesere, og det samme skjer der. Bruker Safari til vanlig.

Noen som har peil? Hvis yahoo har et problem, kan jeg vel ikke få gjort noe med det...... bare lurte på om det er noen flere som har hatt problemer.... grr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den funker helt fint hos meg (Internet explorer).

Skrevet
Den funker helt fint hos meg (Internet explorer).

Funker fint hos meg også.

Skrevet

Det funker fint hos meg også?

Har du betaversjonen? Jeg bytta nettleser for ca to uker siden (til OPERA) og da fikk jeg opp bare toppen av mailen, hadde betaversjonen, men så bytta jeg tilbake til standard, og da blei alt fint.

Gjest Hilde79
Skrevet
Det funker fint hos meg også?

Har du betaversjonen? Jeg bytta nettleser for ca to uker siden (til OPERA) og da fikk jeg opp bare toppen av mailen, hadde betaversjonen, men så bytta jeg tilbake til standard, og da blei alt fint.

Nei, har standard jeg og... men det har av en eller annen grunn løst seg nå. Problemene forsvant like mystisk som de kom! Men takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...