gard Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Hei Jeg kom tilfeldigvis innom TV2 igår under Rikets Røst og så intervjuet med Audhild Gregoriusdotter Rotevatn mens de var på indisk restaurant. Hva var poenget med å å intervjue henne mens de spiste hot vindaloo til de omtrent spydde
Trampe Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 De gjør sånne ting hver uke. Forrige gang intervjuet de Ingar Helge Gimle mens de vokset kroppshår...
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Så det "intervjuet" jeg og ganske ekkelt egentlig, og skjønner ikke helt vitsen. Er ikke så festlig å se folk plages og spy.
Pimbila Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg synes det var litt artig, jeg. Men kanskje i drøyeste laget.
Wonders Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg TÅLER ikke sterk mat, og akkurat sånn som de hadde det der, med å hikste, hive etter pusten, kaste seg etter vannglasset(som bare gjør det verre) osv, SÅNN har jeg det når jeg sliter, og derfor var det fryktelig morro. Lo så tårene trillet. Kjendte meg igjenn!!!! Typen min elsker alt HHHOOOOTTTT, men den siste retten har til og med han litt problemer med. Dæven, det så jo komisk ut, det er innmari ubehagelig, og til slutt gir man bare fa** fordi det er så inni helsikke vondt i munnen, svelget, nedover i halsen og magen vrenger seg... Godt illustrert, og vannvittig morro!
Gjest Tessmira Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 glemte Rikets Røst på Torsdag. Går vell i reprise en dag, noen som vet når?
Morpheus Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg liker veldig godt disse intervjuene. Har følgt med "timothy dale" og alt han gjør. Han og Eckbo er noen sabla bra komikere. Selve poenget med disse intervjuene, er ikke selve det kjedelige intervjuet. For hvem hadde brydd seg om hva hu har å si om kanal 24 eller hvor hun kommer fra. Dette er et komedieprogram, og det er humoren i det som er gøy. Hva hu har å si om kanal 24 hadde vært dønn kjedelig, hvis intervjuet hadde foregått uten chilli Forrige gang de vokset kropshårene sine under intervjuet var veldig bra synes jeg. Etter hver smertsomme strip, hadde nesten intervjuobjektet glemt hva han ble spurt om, hvor han var og hvorfor han var det. Veldig sporty av kjendiser å stille opp på noe slikt.
Gjest Ingrid78 Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Syntes det ble litt vel ekkelt. Jeg takler dårlig oppkast og å høre/se andre kaste opp, så for meg var det her helt feil. Jeg klarte å takle det en stund, men det ble rett og slett for mye.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 jeg og syns det var rasende festlig!
Gjest Alf Kaida Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Elvestad er tidvis genial. Gårsdagens Audhildstunt var et eksempel på dette.
Gjest Tang Lung Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Noen som husker OJs sketsjer : Barron Blod Nazi Per trygdede Birger og hans tidsklemme LOOOOL !
Wonders Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 JA! Husker det, og jeg hadde klistremerke på begynnelsen av 90-tallet med han på. Reklame for tyggis, LOL
Aeriana Skrevet 24. oktober 2006 #14 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg syns de intervjuene er morsomme jeg, med en litt annerledes vri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå