Gjest Gjest_anne_* Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 samboer er blitt invitert på en bursdagsfest til en kollega han så vidt kjenner. Det skal være på et utested, hvor det også kommer mange kollegaer. Han vil at jeg skal være med. Jeg har litt lyst, men føler og at det blir litt ekkelt, ingen av de andre kollegaene skal ha med partner. Redd de skal tenke at jeg trenger meg på etc, og redd det hele skal bli litt ubehagelig. Hva ville dere gjort?
Gjest Gjest_søt_* Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Han spurte om du ble med, så da syns jeg du skal dra.. får du mulighet til å møte kollegaer også Men litt kjedelig hvis det er "gutte"fest da.. da hadde jeg nok holdt meg hjemme
Gjest Elfrida Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg tror ikke jeg hadde blitt med hvis ingen andre skal ha med partner. Hadde det vært en nær kollega/venn hadde det kanskje vært litt annerledes, men å være den eneste utenom jobben høres lite morsomt ut.
aimee Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, enig med de over her. Jeg hadde nok forsikret meg om noen andre skulle ha med partnere. Ikke bare kan det bli kjedelig, men det kan jo hende at folk ser på deg som "hønemor". Jaja, man skal ikke tenke på hva andre tenker, jeg vet det. Men i dette tilfelle tror jeg det vil sende ut feil signaler.
lillesky Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vært med på seminar, hvor ingen av de andre hadde med seg kjæreste/samboer. Det var kjempekoselig, tror de syntes det var ok å ikke bare prate fag.
aimee Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vært med på seminar, hvor ingen av de andre hadde med seg kjæreste/samboer. Det var kjempekoselig, tror de syntes det var ok å ikke bare prate fag. ← Det var et godt poeng, som jeg ikke tenkte på! Det er sikkert befriende for mange og det!
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Virkelig ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Har ikke lyst til å bli sett på som hønemor, eller en som ødelegger festen. men, ikke lyst til å sitte alene hjemme heller mens de fester villt. Jeg må innrømme at jeg ikke liker festing med kollegaer. Firmaet jeg jobber i er det mye useriøse og utro mennesker, så jeg er nok litt preget.....
lillesky Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Spør samboeren din om han helst vil at du skal bli med eller ikke. Og spør hvordan han tror de andre vil synes at du er med. Du trenger jo ikke å henge rundt samboeren din hele kvelden heller, men prate med de andre som er der. Men hvis du vil dra kun for å passe på han, da burde du heller være hjemme og stole på han.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Han vil at jeg skal være med, og tror ikke de andre vil ha noe imot det..... Det er baade mannlige og kvinnelige kollegaer, men ingen av de andre skal ha med partner. Jeg synes det er saa rart. Hvorfor tar folk aldri med seg partneren ut selv om det er kollegaer der? Er partnerere ukult? Uff, vet ikke om jeg skal bli hjemme eller ei.
Gjest niomi Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Hadde ikke giddet å bli med hvis ingen andre skulle ha med partner. Da hadde jeg heller gjort en av to ting: 1) Leid meg en eller flere gode DVDer, kjøpt favorittsnop og kost meg hjemme. Avtalt med samboer på forhånd at vi kunne SMSes litt i løpet av kvelden. 2) Alliert meg med en venninne eller to, laget "jentemat" og delt en flaske vin, og så dratt og møtt samboeren ute et sted litt sent. Enten der han er med kollegaene eller et annet utested/pub. For ville garantert følt meg som kjerring eller 5. hjul på vogna hvis jeg ble med han. Men det er meg, da. Dessuten er jo dette en strålende mulighet for samberen din å bli bedre kjent med kollegaene sine.
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 Bli med da vel, det er burdagsfest, og sikkert ikke bare kollegaer der heller. Ikke noe å lure på spør du meg... (som var med sambo i bryllup til en av kollegaene hans i sommer, uten å ha møtt noen av kollegaene eller gjestene før)
animelona Skrevet 20. oktober 2006 #12 Skrevet 20. oktober 2006 Han vil at jeg skal være med, og tror ikke de andre vil ha noe imot det..... Det er baade mannlige og kvinnelige kollegaer, men ingen av de andre skal ha med partner. Jeg synes det er saa rart. Hvorfor tar folk aldri med seg partneren ut selv om det er kollegaer der? Er partnerere ukult? Uff, vet ikke om jeg skal bli hjemme eller ei. ← Bli med du! Tror ikke de komme til å synes at det er rart at du blir med. Mest sannsynlig vil de synes at det er moro å bli kjent med deg!!! Hadde jeg vært ute med jobben og en hadde med seg partner hadde jeg syntes at det var spennende å prate med en ny person!
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 Takk for mange meninger og raad, jeg blir nok med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå