Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vet at det er en del som har "fast meny" hver fredag. Hos oss blir det ofte hjemmelaget pizza. Idag kunne jeg godt tenkt meg noe annet, så derfor lurer jeg på hva dere andre har som typisk fredagsmiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #2 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Vi har normalt taco. Hjemmelaga pizza har vi på lørdagen (med restene av tacoen på (ikke salatblader, men papirka, tomat, kjøttdeig, ost etc) og annet fyll etter lyst og humør ) Endret 20. oktober 2006 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. oktober 2006 #3 Del Skrevet 20. oktober 2006 taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 20. oktober 2006 #4 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi har ikke typisk fredags mat vi...! Idag skal vi forresten ha fiskepudding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 20. oktober 2006 #5 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Dette var et vanskelig spørsmål, jeg måtte sjekke i ukesmenytråden. Fredagene fra i dag og et stykke bakover mot sommeren: Curry med laks og tomater Squashsuppe med chèvre og pinjekjerner Fullkornsspaghetti bolognese Potet- og grønnkålssuppe med chorizo Tyrkiske lammekjøttboller med salat og bulgur i tomat Grillede lammekoteletter, hummus og salat av grillet squash, soltørkede tomater og oliven Fransk lammegryte Tagliatelle med kremet soppsaus Med andre ord litt av hvert. Endret 20. oktober 2006 av piaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #6 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vet at det er en del som har "fast meny" hver fredag. Hos oss blir det ofte hjemmelaget pizza. ← Samme her i huset. Jeg koser meg verre når jeg knar deig, mixer saus, ser på tv og super rødvin. Det markerer at helga begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 20. oktober 2006 #7 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dette var et vanskelig spørsmål, jeg måtte sjekke i ukesmenytråden. Fredagene fra i dag og et stykke bakover mot sommeren: Curry med laks og tomater Squashsuppe med chèvre og pinjekjerner Fullkornsspaghetti bolognese Potet- og grønnkålssuppe med chorizo Tyrkiske lammekjøttboller med salat og bulgur i tomat Grillede lammekoteletter, hummus og salat av grillet squash, soltørkede tomater og oliven Fransk lammegryte Tagliatelle med kremet soppsaus Med andre ord litt av hvert. ← Dette var en imponerende fredagsmeny, Piaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #8 Del Skrevet 20. oktober 2006 Samme her i huset. Jeg koser meg verre når jeg knar deig, mixer saus, ser på tv og super rødvin. Det markerer at helga begynner. ← Det hørtes akkurat ut som meg på fredagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 20. oktober 2006 #9 Del Skrevet 20. oktober 2006 Pizza, taco, kyllingvinger med pommes... Men i dag skal vi ha helstekt indrefilet med fløtegratinerte poteter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. oktober 2006 #10 Del Skrevet 20. oktober 2006 Pizza,taco,Moussaca,Lasange,Kylling/-vinger! Gryteretter,kylling gryte. Har ingen "fast" meny,men lager ofte litt "kose mat" ikke bare hverdagsmat! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. oktober 2006 #11 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hjemmelaget pizza eller biff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. oktober 2006 #12 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tapas (eller: man tager det man haver)!! Jeg digger å smelle sammen en åtte ti fingermat-retter (kyllingvinger, hvitløksdampet sopp, serranoskinke, løkringer, lam/svin på små spyd etc), nyter ett glass vin mens jeg mekker og da kjenner jeg at det er helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå