~white lady~ Skrevet 21. oktober 2006 #41 Skrevet 21. oktober 2006 Uansett hvor høyt min sambo elsker meg, og uansett hvor trofast han enn er, så hadde jeg absolutt ikke likt det skulle han reist på guttetur til Thailand. Nå er han ikke typen til å gjøre sånt heller, men anyway...bare det at han skulle foreslått det, hadde fått varsellampene til å blinke. Så jeg er enig med de fleste her- en mann som reiser ned dit kommer mest sannsynlig ikke uskyldig tilbake til Norge igjen. Uansett hvor glad han er i kona/samboeren sin. Så derfor, en til trådstarter. Lykke til videre...
Gjest roxy Skrevet 21. oktober 2006 #42 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg mente det at det virker som at dere tror at guttene faller for pene jenter som fluer! Det er faktisk mange menn der ute som har samvittighet og som er godt klar over hva de har hjemme, og som ikke er interessert i å ødelegge det på grunn av sjuskete thai-horer. Tror dere menn KUN tenker med en ting dere?? Vet selvsagt også at det skjer litt av hvert i Thailand, men det finnes da også oppegående menn som aldri ville blitt ed på noe sånt. Og til du som svarte med at du hadde mistet hodet om du kom til en plass med mye prostitusjon så må jeg bare si lykke til! Tror faktisk meste parten av mennene som reiser til Thailand er klar over at det er PROSTITUSJON! Og at ikke alle er så dumme og roter seg bort i det. Hadde dere reist til et land med mye mannlig prostitusjon så hadde dere altså "fallt for fristelsen"? æsj... Vil ikke si at det er noe særlig Turn-on...
Gjest *Just-Me* Skrevet 21. oktober 2006 #43 Skrevet 21. oktober 2006 Det er jeg som er Trådstarter, ville ikke være innlogget fordi mange her vet om situasjonen jeg er i som høygravid og i et kjempeusikkert forhold. og at jeg ennå ikke vet klart om hvaordan alenemorrollen blir, om han blir å stille opp som far eller ikke.... Jeg har fått nok ja. jeg tenker at jeg vil ikke ha han lengre.... men likevel er det sårt og vanskelig å "miste" ham. selv om jeg kansje har gjort det for leeeenge siden. Den ene dagen gråter jeg hele dagen og skjønner ingenting, mens neste smiler og klemmer han meg, og vasker håret mitt i dusjen og vi har deilig sex. det er ikke lett å miste den man elsker, hvertfall ikek når man går gravid med hans barn, da vil man strekke seg langt for å få det til å fungere, og jeg har nok godtatt ALT for mye.... Det at jeg ikke fikk vite om thailandturen før nå sier jo også MYE.... han har jo ikke nevnt at han har hatt det i tankene engang, og nå er plutselig bilettene bestillt og alt klart. Vi hadde jo planer om å reise til syden sammen i sommer... men det ble ikke no av (pga graviditeten og problemene og økonomien) Men nå har han plutselig råd til å dra på tur ja.... hadde jeg og samboeren min hatt det bra og ikke noen problemer osv ville han aldri dratt på guttetur til thailand fordi han vet sevø hvordfan det er der nede. han vet selv han ville falt for fristelsen..... derfor ble han ikke med på gutteturen i fjord, fordi han hadde meg.... men nå er jo alt bare problemer og han bryr seg jo faen i meg og ungen og alt, og har føle rjeg har ført ham bak lyset siden jeg ikek tok abort. Jeg unner ham virkelig en ferie for han har jobbet og stått på sånn i maaange år uten ordentlig ferie.... men liker ikke at han skal med den gjengen til thailand..... Som sagt den gjengen var der i fjord, og jeg var på fest med sambo og den gjengen da de hadde kommet hjem fra thailand... de hadde filmet masse.... men de slo fort av filmen etter en stund fordi jeg som jente var der.... så jo en god del selv... og utpåkvelden da de var skjenkt seg litt mer kom masse historier ut. De hadde leid damer og de fortalte opm massasjene og hvor trange og deilige de var. Det var skikkelig nedtur å ha sex med ei norsk ei etter jeg kom hjem fra thailand, sa den ene av dem.... De er5 gutter som reriser, alle er i 35-45års alderen. Han ene av dem bor i thailand en god del mnd av året. han har funne seg ei jente der nede, de skal vel gifte seg etterhvert også. Han kommer bare hjem til norge for å jobbe i et apr mnd så reiser han til henne igjenn. De 3 andre er skilte og er alenefedre. Også er det samboeren min da.... jeg skjønner godt det alle dere skriver her inne. man skal ikke dømme hvem som helst for å være utro. Men i thailand ligger forholdene veldig til rette. Og med denne typen gjeng som skal nedover dit VET jeg hvorfor de skal dit. Netopp for å ha det gøy, feste, drikke, bli oppvartet av søte jenter som gjør alt for dem. For de de er lei av de norske masete kravstore kvinnfolka som bare lager problem for dem her.... Selvfølgelig vil de ha sex.... Og visst de bare vil ha massage, så sier det selv seg at når man blr befølt på HELE kroppen og at en søt jente gnir seg lettkledd eller naken inntil ham så blir hun nok å beføle underlivet også, og da er det nok gjort.... Men jeg gjør det jo ikke noe bedre for meg selv meg å tenke på alt dette. det som skjer det skjer..... jeg blir å snakke med han å spørre rett ut om han har tenkt over det, og om han kommer til å ville "utforske" jentene der.... han blir sikkert ikke å si meg sannheten, og sier han nei han skal ikke ha sex der nede, kommer det nok til å skje likevel.... aj sorry at jeg stoler så lite på ham... men jeg har veldig stor grunn til å ikke stole på han lengre.... så please ikke døm meg for at jeg har så liten tro til ham..... Det som er så vanskelig er å flytte fra ham.... jeg har nesten ikke inntekt i mnd... har ikke fast jobb. så det jeg får i mnd dekker bare mine egne lån. så han har jo egentlig forsørget meg med mat. Så det sier seg selv at jeg ikek kan flytte ut på dagen for jeg har ingen leilighet å flytte til. Ikke vet jeg hva jeg får i fødselspenger heller, så jeg kan liksom ikke leite meg leilighjet når jeg ikke vet hva jeg kan klare å bet. i mnd. Blir jeg alenemor får jeg jo dobbel barnetrygd og barnebidrag osv. men jeg kan jo ikke bære alle tunge tingene alene heller. har ingen som kan hjelpe meg og har jo ikke råd til å leie noen folk til å hjelåe. så jeg må jo bare sitte hjemme å vente til han kommer tilbake så han kan hjelpe meg.... Ganske frustrerende ja... men men. nå ble dette laaangt, var ikke meningen... Det ble bare så mye synsing om denne tråden at jeg ville få fram at jeg VET at det er HORE-tur de skal på for å si det sånn..... Som sagt det var jo en grunn til at samboeren min IKKE var med i fjord på samme turen. de maste på ham, men han sa nei. og det var bare fordi at han var i et forhold. jeg trengte ikke å fortelle ham en gang at jeg ikke synes noe om en slik guttetur. han tok avstand fra det tilbudet før jeg visste om det. Men sambo vil nok ikke synes han er utro. men han har jo ikke gjort det slutt med meg heller.... han sier bare at han ikke vil bli pappa og at dette går ikke lengre.... så jeg ville definert han som utro. Men Jeg har mange spørsmål jeg skal ha svar på nå i løpet av helgen. jeg slipper han ikke på det flyet før jeg har alle svarene....
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #44 Skrevet 21. oktober 2006 Dette er sterk lesning. Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvordan du har det, for jeg har aldri vært i en slik situasjon selv. Og det er vanskelig å tenke seg til hva jeg hadde gjort om jeg hadde havnet der. Det første jeg tenkte da jeg leste om dette var "hadde det vært meg, hadde jeg latt han reise for så å flyttet ut mens han var borte". Latt ham komme hjem til tomt hus og et ny tilværelse. Jeg tror (og understreker tror siden jeg ikke har vært i situasjonen selv), at jeg sporenstraks hadde oppsøkt trygdekontor og sosialkontoret for å få klarlagt det økonomiske situasjonen, samt søke om alle mulige stønader som måtte gå an slik at du kan etablere deg. Det er faktisk tydelig at mannen ikke vil ha noe med deg og ungen å gjøre. Det er ingen fremtid i å bli hos han da, før eller siden er det over og ut. Og hadde det ikke vært enklere å bare få det overstått nå før du får et barn som krever oppmerksomhet og tid? Jeg håper jeg ikke høres kald ut... Er det virkelig ingen som kan hjelpe deg med dette? Som kan gi deg husrom et par uker om du ikke skulle få nytt sted å bo før han kommer hjem? Ingen venninne, kollega du kan betro deg til? Familie? Uff, jeg misunner deg overhodet ikke dette altså. Men jeg tror jeg bare hadde latt han reise jeg - forholdet er over uansett, når han ikke vil bli pappa eller noe...
Gjest *Just-Me* Skrevet 21. oktober 2006 #45 Skrevet 21. oktober 2006 nei. jeg har ingen. har bare han, eller hadde.... jeg vil og egentlig flytte mens han er borte nå, og la ham komme uvioten og hjem til tomt hus. for tomt blir det. alt av gardiner blomster, bilder på veggene, en god del møbler osv er mitt som jeg hadde før jeg ble sammen med han, så det vil nok være et kaldt sjokk for ham å komme hjem visst jeg får ut tingene mine.... men jeg klarer ikek det alene, har ikke bil eller noen som kan hjelpe å løfte og bære,. og hvor i all verden skal jeg gjøre av alle tingene????
Hu i Svingen Skrevet 21. oktober 2006 #46 Skrevet 21. oktober 2006 Uff, jeg har virkelig vondt av deg! Er det ikke slik at du har noen du kunne flyttet til midlertidig, men at de bor et stykke unna? Da kunne du kanskje ha leid en varebil (kan som regel leveres i en annen by), bedt en nabo om løftehelp til de største tingene og kjørt tingene dine selv?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #47 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg skjønner i alle fall at du er frustrert! Du har ikke en bekjent som kunne samlet noen av sine venner for å hjelpe til med pakking og flytting? Alle tingene - ta med deg møbler og alt det viktigste, så kunne du tatt resten etterhvert? Ser du skriver i innlegget litt lenger opp her at dine inntekter bare dekker lånene dine, hva med å kun betale renter en periode? Så har du LITT mer å gå på liksom.. Kanskje teite forslag.. Men jo mer jeg tenker på det, jo mer sikker er jeg på at jeg hadde gjort alt for å komme meg ut mens han er borte..
Hu i Svingen Skrevet 21. oktober 2006 #48 Skrevet 21. oktober 2006 Bor du i Osloområdet? I så fall kan jeg godt stille med bil og bærehjelp om nødvendig.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #49 Skrevet 21. oktober 2006 Reis til sosialkontoret så snart de åpner på mandag og legg frem saken for dem. Du trenger både praktisk og økonomisk hjelp, og det må du be dem gi deg.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #50 Skrevet 21. oktober 2006 Reis til sosialkontoret så snart de åpner på mandag og legg frem saken for dem. Du trenger både praktisk og økonomisk hjelp, og det må du be dem gi deg. ← Og forresten, så synes jeg du burde ta kontakt med hans foreldre og fortelle hvorfor du flytter også. De blir barnets besteforeldre, og vil sikkert være en god kontakt for barnet senere.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. oktober 2006 #51 Skrevet 21. oktober 2006 Har du prøvd å ta kontakt med krisesenter? De er ikke bare for de som blir skambanket. Fordelen med dem er at de kan hjelpe med ALT - finne nytt sted, søknader, rettigheter, etc. http://www.krisesenter.com/medlemssentre/medlemssentre.html Garanterer at de finner folk til å hjelpe med flyttingen også ...
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #52 Skrevet 21. oktober 2006 Full åpenhet? Det betyr vel at han kan ha seg der nede og du bare lukker øynene? I mine øyner er det utroskap. ← Kjære gjest, du må gjerne sitte og analysere alt du orker for min del. Deg om det. Dette vet du nada om og da er det lurt å være forsiktig med å uttale seg på andres vegne. Du fikk kanskje ikke med deg at jeg ikke ønsker å gå nærmere inn på mitt privatliv ? Jeg tror jeg skrev det rimelig klart. Det er da hyggelig om du respekterer det istedenfor å spekulere i ting du ikke aner noe om.
Leo Skrevet 21. oktober 2006 #53 Skrevet 21. oktober 2006 Har du prøvd å ta kontakt med krisesenter? De er ikke bare for de som blir skambanket. Fordelen med dem er at de kan hjelpe med ALT - finne nytt sted, søknader, rettigheter, etc. http://www.krisesenter.com/medlemssentre/medlemssentre.html Garanterer at de finner folk til å hjelpe med flyttingen også ... ← Og jeg har skrevet noe av det samme i dagboken din! Slik jeg ser det er du helt klart "kvalifisert" til å få hjelp!
Gjest d'Arc Skrevet 21. oktober 2006 #54 Skrevet 21. oktober 2006 Huff. Håper alt ordner seg. Kom deg vekk og finn deg noen bedre. Det er sikkert flere som vil hjelpe deg med å flytte ting og diverse. Lykke til
Lillie Skrevet 21. oktober 2006 #55 Skrevet 21. oktober 2006 Dette var sterk lesing... Håper virkelig det ordner seg for deg, og at du får hjelp. Vil bare gi deg en god klem
Gjest Kameleona Skrevet 21. oktober 2006 #56 Skrevet 21. oktober 2006 LYKKE TIL! Her er det bare en løsning: UT! Han har i mimne øyne bevist at han ikke respekterer deg ved i det hele tatt å vurdere 3 UKERS(!!) guttetur når situasjonen i forholdet er som den er. Vi er mange som støtter deg. Husk, det er skummelt bare før du tar første steg. Om kort tid er du på bena igjen og glad for at du tok steget. Du har ingenting å tape - bare vent og se!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #57 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes det ser ut til at du kan regne forholdet som over, ja. Du har bare ca 70 dager igjen av svangerskapet og han prioriterer å hore seg i Thailand? Du bør beskytte deg selv og barnet. Når han kommer tilbake kan han ha alle de kjønnssykdommene du kan tenke deg. Og det er farlig for deg og ikke minst barnet du bærer!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #58 Skrevet 21. oktober 2006 Har lest tråden din, og nesten hele dagboken, blir så lei meg på dine vegne. Men jeg leser at du har en søster. Kan du ikke snakke med henne? Få flyttehjelp av mannen hennes og evt kamerater av ham? Jeg synes ikke du skal være så tøff, jeg syns du skal tillate deg å bryte sammen og "tilstå" overfor familien din nå. Du har virkelig prøvd. Svigermor da, vet hun/de at sønnen skal på horetur til Thailand? Vet turkameratene hans at du er gravid? Hvis jeg var deg, så ville jeg nå drite i alt, og bare fortelle alt som det er, til hvem som helst. Det er han som er drittsekken, ikke du. Klem fra Tromsø. Synd du ikke bor her, da skulle jeg hjulpet deg å flytte. Men følg rådet om å ringe krisesenteret, du kan bo der en stund, vet du.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. oktober 2006 #59 Skrevet 22. oktober 2006 Synes det sier sitt om kara om dere i det hele tatt antar at de kan ha seg med prostituerte! Dersom gutteturer er fyll-fest-horing så sier det sitt om jævlig umodne teite menn - kanskje også sitt om damer som føler seg vel i deres selskap.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #60 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg hadde aldri aldri aldri sendt mannen min på guttetur til Thailand. Jeg stoler veldig på mannen min og vet at han har ekstremt høy terskel når det gjelder rett og galt og at han har høy moral på alle områder. Jeg kan gjerne sende han på guttetur til europeiske storbyer men å sende han på guttetur til et sted der jeg vet det blir mye festing med kjempesøte og hyggelige damer som svinser rundt med ett mål for øye, hadde jeg ikke gjort. Man reiser heller ikke til Thailand for en uke og jeg tror grensene flyttes jo lenger man er et sted. Jeg lurer veldig på hvorfor mennene skal til Thailand på guttetur. Hvorfor akkurat dit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå