Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Til Sumiko:

Tror du virkelig på det du sier? Han er 1-2 ganger i året i Thailand uten deg? Tror du seriøst han aldri har gjort noe galt der? Hvordan kan du være så overbevist? Hvorfor drar han så ofte akkurat dit og uten deg?

Selvsagt så velger alle å prøve å stole på partner, men man skal da ikke bli helt blendet av naivitet heller. Alle som blir bedratt har nok tenkt som deg, at min mann nei han stoler jeg på og han gjør ikke noe galt, selv om han drar på guttetur to ganger i året til mekkaet for horing. Har du ingen varsellamper, eller velger du bare å ignorer det faktum at han kanskje ikke er så veldig annerledes enn alle andre mannfolk som elsker å dra dit alene?

Det er helt teit å si at vil man være utro så er man det alle steder, noen som kan si det har ikke vært så mye rundt, eller vært med på så mye. Det er faktisk helt logisk at man lettere vil kunne være utro borte, langt vekk ute av øye for partner, og med en million fristelser og et klima og miljø som bare oser synd. Det vil ikke si at man planla utroskapen i noen av tilfellene, men at man lettere falt for fristelsen. Men jeg mistenker mange som drar på "guttetur" til Thailand for å være i kategorien planla å være utro også jeg da. Alle vet jo hvordan det er der.

Noen mener ikke de har gjort noe galt der heller, de har kanskje bare fått en spesiell "thai" massaje og legger ikke noe mer i det, selv om de ikke tør si det til partner... Disse massasjene innebærer massaje av hele den nakne kroppen, og hun som masserer bruker også hele sin nakne kropp til å massere med. Dvs gni puppene rundt på ham osv. Ikke nødvendigvis sex altså, men langt over grensa for de fleste uansett.

Hvorfor tror noen at de er så spesielle eller at partner er så spesiell at utroskap ikke kan skje dem? Hvorfor synes noen det er greit å utforde skjebnen sånn? De får jo uansett ikke vite det om det skjer noe regner jeg med, så da er det jo bare å late som ingenting, fortrenge, den som ikke vet osv...

Vi har vært i Thailand både sammen bare oss to, og med familie og alene.

Ingen stress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har vært i Thailand både sammen bare oss to, og med familie og alene.

Ingen stress.

Ja ja, det blir jo litt annerledes enn når man drar alene med kompiser.

Er enig med gjest, jeg. Det er mange her som er litt for naive.....da mener jeg generelt, ikke deg spesielt, selv om du er med i den gruppen du også.

Skrevet
Ja ja, det blir jo litt annerledes enn når man drar alene med kompiser.

Er enig med gjest, jeg. Det er mange her som er litt for naive.....da mener jeg generelt, ikke deg spesielt, selv om du er med i den gruppen du også.

Nå vet jo dere svært lite om hva jeg vet da, eller hva slags forhold vi har rundt oss i Thailand, hvor vi er når vi er alene eller hvor vi bor/med hvem etc, så akkurat hvor naiv jeg er, vet vel dere ingenting om. :)

Det er lett å uttale seg om andre når man vet svært lite annet enn at ja, man har vært på ferie alene i Thailand, og det er det eneste man vet.

Skrevet
Nå vet jo dere svært lite om hva jeg vet da, eller hva slags forhold vi har rundt oss i Thailand, hvor vi er når vi er alene eller hvor vi bor/med hvem etc, så akkurat hvor naiv jeg er, vet vel dere ingenting om. :)

Det er lett å uttale seg om andre når man vet svært lite annet enn at ja, man har vært på ferie alene i Thailand, og det er det eneste man vet.

så du mener du har full kontroll?

Skrevet

Men settingen som diskuteres her er "guttetur til Thailand", og da får vel de fleste noen assosiasjoner til hva slag rammer det er for turen.

Selvsagt er ikke en slik tur ensbetydende med at man er utro, men man frister sjebnen noe. I utgangspunktet syntes jeg det er greit å ikke friste sjebnen, så jeg unngår det hvis det ikke er et for stort offer.

Skrevet
så du mener du har full kontroll?

Hm. Dette er egentlig litt utenfor min grense om hva jeg ønsker å fortelle om mitt privatliv, men siden jeg i utgangspunktet svarte i tråden:

Vi har full åpenhet.

Det er vel det jeg kan si om den saken.

Skrevet
Hm. Dette er egentlig litt utenfor min grense om hva jeg ønsker å fortelle om mitt privatliv, men siden jeg i utgangspunktet svarte i tråden:

Vi har full åpenhet.

Unnskyld, mente ikke å grafse.

Som Mie sier, gutteturer til Thailand gir meg noen assosiasjoner.

Skrevet
Unnskyld, mente ikke å grafse.

Som Mie sier, gutteturer til Thailand gir meg noen assosiasjoner.

Helt iorden, jeg skjønner at folk lurer litt. :)

Skrevet (endret)

Gutteturer til Thailand varer jo gjerne i en to-tre uker. "ute av syne, ute av sinn" hadde jeg fryktet da, noe jeg ikke ville fryket om han dro på en helgetur til hvor-som-helst med de samme gutta.

Ikke at jeg hadde nektet mannen min å dra på en slik tur, men jeg hadde hatt noen sterke innvendinger som jeg hadde forventet at han hadde tatt hensyn til.

Ops. Jeg hadde visst nektet ham...på en måte. :ler:

Endret av Mie
Skrevet

I Thailand får man ikke gå i fred om man er kvinne heller - da vi var på ferie der sammen kom horene og dro meg i armer og bein og ville ha meg inn i baren, mens de bare sto og lo mot han.

Så fort han var ute alene var de på han som klegger, men var vi ute sammen holdt horene god avstand, de viste faktisk respekt for oss som par.

Det er klart, er man mann i Thailand på tur alene, så må man være overbevist om hva man har hjemme for å si det sånn, tilbudene florerer og de er veldig søte og sjarmerende og serverer ymse tragiske historier for å få sympati, og en romantisk setting i tillegg er lett å falle for.

Men, å dra til Thailand alene eller på guttetur er jo ikke ensbetydende med at man er utro - det er jo også personavhengig, en kan ikke beskylde alle menn på Thailandtur for å kjøpe seg hore.

Men at mange gjør det er ingen hemmelighet.

Følg magefølelsen din du - er du i tvil om hvor du har mannen din i utgangspunktet eller forholdet ikke er det helt store så hadde jeg vel ikke hoppa i taket over forslaget om guttetur til Thailand.

Bare ikke slå alle over en kam, alle er ikke utro i Thailand.

Det kommer jo gjerne litt an på hvor man drar.....Oppsøker man bevisst barsteder som Pattaya etc, så ville jeg nok blitt skeptisk, for Pattaya passer best for single menn på sexferie.

Skrevet

Det er klart, er man mann i Thailand på tur alene, så må man være overbevist om hva man har hjemme for å si det sånn,

Vet du, jeg tror ikke det nødvendigvis er slik jeg. Har sett mange eksempler på menn som verdsetter sine kvinner høyt, men som er utro anyway. (og sikkert kvinner også, men jeg har hørt mannehistoriene)

Og jeg er helt enig med deg i at mange ikke ville være utro. Heldigvis. :)

Skrevet
Vet du, jeg tror ikke det nødvendigvis er slik jeg. Har sett mange eksempler på menn som verdsetter sine kvinner høyt, men som er utro anyway. (og sikkert kvinner også, men jeg har hørt mannehistoriene)

Og jeg er helt enig med deg i at mange ikke ville være utro. Heldigvis. :)

Klart folk er forskjellige.

Og jeg sier ikke at alle som faller for fristelsen har et dårlig forhold hjemme.

Jeg vet det er lett å bli betatt der nede.

Har opplevd det selv. Og det var ikke så veldig festlig for å si det sånn.

Ikke blir man kvitt maset heller.

Money, money, money. Det er jo det alt går ut på for disse damene.

Ikke at jeg klandrer dem, mange av dem lever under uverdige forhold.

Jeg syns bare ikke man kan gå ut ifra at mannen er utro fordi han drar til Thailand, jeg syns det blir å undervurdere mannen kraftig, da hvordan folk påvirkes stort sett er veldig personavhengig.

Men at det er lett å falle der nede er helt klart. Det så til og med jeg da jeg var der nede.

Det meste er "lagt til rette".

Skrevet

At folk er forskjellige er det ingen tvil om. Hadde eksen min reist på guttetur til Thailand så hadde jeg visst med stor sikkerhet at han hadde hatt seg der. Nåværende ville jeg sendt avgårde med et smil uten bekymring. Og nettopp dette er kanskje grunnen til at den ene er eks og den andre er det beste jeg vet. Naiv har jeg aldri vært.

Skrevet
Det kommer nå litt an på personene som reiser også da. Min mann har vært i Thailand både før, sammen med meg og en gang på vennetur etter han traff meg. Han har synes prostitusjonsområdene er sleazy og masete og holder seg langt unna. Han tenner ikke akkurat på å bli dratt i skjorta og ropt etter på dårlig engelsk "you boom boom me".  Jeg er ikke det minste redd for å sende ham alene noen sted her i verden da jeg kjenner han godt og stoler på ham.

Har dere som ser på Thailand som syndens pøl vært der selv? Noen reiser absolutt ned til Thailand for å "ha seg" mens andre ikke er interessert i å risikere ekteskap og helse (mye HIV i blandt Thai-prostituerte) på billige barer med masete horer. Thailand er et vakkert land og det er helt supert å ferie der uten å måtte gå til prostituerte.

Vi var på et sted som var kjent som relativt horefritt.. Kjørte forbi noen skikkelig sleazy nattklubber på vei ned fulle av horete folk, men der vi bodde virket det som et lite familieparadis. Men det tok ikke lang tid før selv en naiv liten nordmann som meg innså at de søte jentene i barene der vi bodde også var prostituerte.

Poenget er at det er litt vanskelig å holde seg unna prostitusjonsområdene i Thailand. De er overalt! Og selv om man ikke reiser for å ha seg, så tror jeg det er ganske lett å bli sjarmert av oppmerksomheten man får av disse søte damene. Ikke alle som løper rundt og skriker "me so horny", de fleste jeg så sjekket opp mannfolka på "normalt" vis. Og mennene følte sikkert heller at de hadde funnet seg en sommerflørt enn en hore.

Skrevet

Jeg tror også at jo flere ganger man blir utsatt for en fristelse, jo mer tilbøyelig er man til å falle for den.

Skrevet

Det ER mangen guttegjenger og mange enslige menn som reiser til Thailand på grunn av lett tilgjengelige saker, pluss at jentene er veldig søte og bryr seg ikke om gutta er mye lavere enn gjenomsnittet pen.

Men hadde vi damene gått helt av hektene om vi hadde reist til et land med mye mannlig prostitusjon? Don't think so! :riste:

Men når skal vi slutte å tro at gutter er så enkle? De har følelser de og å reiser ikke ned til Thailand for å være utro uten å kjenne et fnugg av dårlig samvittighet!!

Det jeg hadde reagert på i dette tilfellet var hvoror han plutselig vil til Thailand så lenge på gutte tur... Jeg hadde egentlig forlngt at turer på over 2 uker tilbringes med MEG :sjarmor:

Gutteturer er som en annen skrev fisketurer langgt oppi fjellet og lanskje en helgetu i ny og ne... men thailand var litt drøyt! Der er det myepenere å væe med en kjærest enn med 10 andre gutter...:roll:

Skrevet
Men hadde vi damene gått helt av hektene om vi hadde reist til et land med mye mannlig prostitusjon? Don't think so! :riste:

Det var en dårlig sammenligning. Hvorfor er det ikke like mange mannlige som kvinnelige prostituerte som står og byr seg fram på gata, tror du?
Skrevet

Vi har full åpenhet.

Full åpenhet? Det betyr vel at han kan ha seg der nede og du bare lukker øynene? I mine øyner er det utroskap.

Skrevet

Det finnes jo sexreiser for kvinner også. I de afrikanske landene. Tror nok det går ganske vilt for seg der også.. 60-årige kvinner som går hånd i hånd med 20-årige menn. Blææ..! Også tror de at mannen er forelsket. :kvalm:

Gjest Blondie65
Skrevet

Virkelig?

Hvis det fantes et sted som hadde Brad Pitt'er, Tom Cruise'er, George Clooney'er, Robbie Williams'er på rekke og rad og vi vanlige litt trauste middelmådige jenter hadde blitt sjekket opp etter alle kunstens regler og blitt fortalt at vi var de eneste i hele verden de kunne tenke seg ... Skulle vi liksom være bedre enn guttene på tur i Thailand?

Glem det du. Vi hadde falt akkurat like pladask som gutta på tur.

Det er mange som tror at det er sleezy horestrøk det er snakk om. Det er ikke det. Det er alminnelige barer der barbetjeningen består av søte jenter som i 95% av tilfellene går helt normalt kledd. De ser seg ut en mann de har lyst på og så blir denne sjekket opp (uten at han blir befølt alle mulige steder) etter alle kunstens regler.

Få vekk bildet av sleezy horer i horeantrekk - få inn bildet av "normale" jenter som sjekker opp gutter mot betaling.

En gift/samboende familiemann har ingenting i et sånt miljø å gjøre. Det er å utsette seg selv for fristelser over evne.

Det finnes selvsagt steder i Thailand der du unngår slikt. Da forutsetter jeg at Phuket, Pattaya etc. er uaktuelt som guttetur objekter.

Jeg har vært der - jeg har sett dette med egne øyne. Jeg er nå skilt! Riktignok var det som skjedde der nede nok et symptom i et dårlig forhold, men jeg vil ikke akkurat anbefale mannen i et forhold som skranter en guttetur ned i fristelsenes rike for å bli en erfaring klokere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...