Gå til innhold

guttetur til thailand....

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

vet ikke helt hvor jeg skal poste dene, men....

Guttetur til thailand... da tenker jeg hvertfal bare en ting..... vet ikke om det jeg har hørt stemmer. hva vet dere??

Er man singel og skal på guttetur, må man jo for all del abre kose seg og gjøre hva man vil, men er man i forhold osv stiller saken seg anderledes.....

Min samboer reiser til thailand med noen andre kompiser som er single, eller i turbulente forhold som er "over". mitt og samboers forhold er også ganske så turbulent for tiden.... samme gjengen var i thailand i fjord, men da var ikke min samboer med....da hadde vi ikke noe problemer i forholdet og de andre skulle jo på skikkelig guttetur.... sambo sa selv tild e andre guttene at han sikkert ikke hadde klart å hold seg unna fristelsene....

Har hørt at man kan betale en billig penge for ei thaijente og hun varter deg opp dagen lang..... de gjør visst ALT du ber om. og da mener jeg seksuelle ting. Stemmer dette? Har hørt at det er helt villt der nede.... thaijentene gnir seg opp etter mennene, og de betaler dem å hyrer dem for en kveld, eller hele dagen eller hele ferieoppholdet om så, for det er så billig..... Er det virkelig slik det er der nede????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han gjør noe galt på guttetur i Thailand så kunne han likegodt gjort noe galt her hjemme.

Reiser på jenteturer jeg også, sikkert mange som finner på mye sprell på jentetur, men jeg gjør ingenting der som jeg ikke ville gjort hjemme. Og nei - jeg gjør ingenting galt - hverken på ferie uten sambo eller hjemme ;)

Så min konklusjon er - det kommer an på personen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
thaijentene gnir seg opp etter mennene, og de betaler dem å hyrer dem for en kveld, eller hele dagen eller hele ferieoppholdet om så, for det er så billig..... Er det virkelig slik det er der nede????

Ja, på de verste stedene er det sånn. Det er lett for en mann å finne seg en prostituert, om det er for kvelden eller hele ferien. Det er antagelig lettere å falle for fristelsen der nede enn her i Norge, fordi man møter prostituerte på mange utesteder og de er hyggelige, flørtete og søte, og står til tjeneste med det meste.

Men så klart - det kommer an på personen, og antagelig kommer det litt an på hva slags ferie kameratene har i tankene. For det går fint an å ha en knall guttetur i Thailand uten horer og sprit vegg til vegg. Det er muilgheter for klatring og div. vannsport og mye annet som gutta på tur sikkert har sansen for.

Er man på vippen mener jeg det kan være lettere falle for fristelsen på et chartersted i Thailand enn i vinter-slaps-Norge. Er man ikke på vippen gjør man ikke sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de drar på guttetur for å drikke og drikke og glemme alle problemer "hjemme" og for å ha det gøy. Alle de andre komisene VET jeg blir å ha seg for å si det sånn.... og ja er 99% sikker på at samboeren min ikke kan holde seg unna visst søte jenter legger seg etterham for å oppvarte ham osv.

Det var jo samme gjengen som var der i fjord, og det var en slik tur de hadde seg. men thaijentene for å si det sånn..... (har vært på fester i ettertid med de kompisene,..... og har fått hørt en del...) så de gleder seg jo som småunger i godterbutikken for å reise nedover igjenn......

men jeg er ikke gad for at samboeren min skal. fikk vite det i gårkveld at han skal reise og bli borte i 3 uker.... han drar nå over helgen.... det sier jo bare litt om vår "komunikasjon" og at ting ikke er bra i forholdet.

Jeg blir å snakke med ham før han drar om hva slags intensjoner han har egentlig med å reise nedover dit.

De kommer ikke til å holde på med vannsport og klatre eller se på turistattraksjoner akkurat. de er ikke sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres IKKE bra ut, og spesielt når du fikk vite det i går, og de drar over helgen.

Tror du vet hva de kommer til å gjøre der nede, og det du bør gjøre, er å bestemme deg for hvordan du vil forholde deg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han gjør noe galt på guttetur i Thailand så kunne han likegodt gjort noe galt her hjemme.

Tull og tøys og naivt så det holder!

Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Det er ikke sydentemperatur her hjemme, fantastiske omgivelser og flotte, lettkledde damer i våre gater.....

Selvfølgelig vil en guttegjeng få massevis av tilbud. Beveger de seg ut på gaten,-tilbud. Beveger de seg på nattklubb,-tilbud,tilbud, tilbud! Masse alkohol og en guttegjeng som skal overgå hverandre.....jepp, glem at de klarer å holde seg på matten.

herregud, for en naivitet, :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke helt hvor jeg skal poste dene, men....

Guttetur til thailand... da tenker jeg hvertfal bare en ting..... vet ikke om det jeg har hørt stemmer. hva vet dere??

Er man singel og skal på guttetur, må man jo for all del abre kose seg og gjøre hva man vil, men er man i forhold osv stiller saken seg anderledes.....

Min samboer reiser til thailand med noen andre kompiser som er single, eller i turbulente forhold som er "over". mitt og samboers forhold er også ganske så turbulent for tiden.... samme gjengen var i thailand i fjord, men da var ikke min samboer med....da hadde vi ikke noe problemer i forholdet og de andre skulle jo på skikkelig guttetur.... sambo sa selv tild e andre guttene at han sikkert ikke hadde klart å hold seg unna fristelsene....

Har hørt at man kan betale en billig penge for ei thaijente og hun varter deg opp dagen lang..... de gjør visst ALT du ber om. og da mener jeg seksuelle ting. Stemmer dette? Har hørt at det er helt villt der nede.... thaijentene gnir seg opp etter mennene, og de betaler dem å hyrer dem for en kveld, eller hele dagen eller hele ferieoppholdet om så, for det er så billig..... Er det virkelig slik det er der nede????

Mannen min reiser på guttetur til Thailand om noen små uker. De reiser mange sammen, og han er den eneste som gift, de andre er single.

Slapp av. Hvis han ønsker å være utro, er han det like gjerne hjemme som i Thailand. La han dra med god samvittighet, så skal du se han kommer tilbake med ny glød som han investerer i forholdet. Menn trenger luft under vingene (ja, damer trenger det også da) Jeg er sikker på at det ender godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min reiser på guttetur til Thailand om noen små uker. De reiser mange sammen, og han er den eneste som gift, de andre er single.

Slapp av. Hvis han ønsker å være utro, er han det like gjerne hjemme som i Thailand. La han dra med god samvittighet, så skal du se han kommer tilbake med ny glød som han investerer i forholdet. Menn trenger luft under vingene (ja, damer trenger det også da) Jeg er sikker på at det ender godt ;)

Av alle land i verden valgte de det landet som er mest kjent for prostitusjon...

Jeg har vært der og hadde ikke sendt ned den mest trofaste mann med en guttegjeng dit. Frihet?? Russisk rulett, heter det.Skal han la være å ha seg fordi han elsker deg? Han kan jo fint fortsette å elske deg selv om han har seg litt. De to tingene har jo ingenting med hverandre å gjøre. Begjær, syden, alkohol og sex er mektige greier.

Utroskap skje ikke nødvendigvis fordi an går inn for det, men der nede ligger alle forhold til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys og naivt så det holder!

Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Det er ikke sydentemperatur her hjemme, fantastiske omgivelser og flotte, lettkledde damer i våre gater.....

Selvfølgelig vil en guttegjeng få massevis av tilbud. Beveger de seg ut på gaten,-tilbud. Beveger de seg på nattklubb,-tilbud,tilbud, tilbud! Masse alkohol og en guttegjeng som skal overgå hverandre.....jepp, glem at de klarer å holde seg på matten.

herregud, for en naivitet, :forvirret:

Som jeg skrev i innlegget mitt, jeg mener det kommer an på personen. sånn som TS legger det fram så virker han jo ikke helt som en fyr til å stole på når hun er 99% sikker på at at han kommer til å gjøre noe hun ser på som galt.

Så kall meg gjerne naiv, men jeg hadde ikke vært redd for å sende samboeren min på guttetur dit. (Selv om jeg ikke ville likt at han brukte 3 av årets 5 ferieuker på guttegjengen - vi bruker som regel minst 4 uker sammen, og evt en uke hver for oss hvis vi har lyst til å gjøre noe forskjellig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nå litt an på personene som reiser også da. Min mann har vært i Thailand både før, sammen med meg og en gang på vennetur etter han traff meg. Han har synes prostitusjonsområdene er sleazy og masete og holder seg langt unna. Han tenner ikke akkurat på å bli dratt i skjorta og ropt etter på dårlig engelsk "you boom boom me". Jeg er ikke det minste redd for å sende ham alene noen sted her i verden da jeg kjenner han godt og stoler på ham.

Har dere som ser på Thailand som syndens pøl vært der selv? Noen reiser absolutt ned til Thailand for å "ha seg" mens andre ikke er interessert i å risikere ekteskap og helse (mye HIV i blandt Thai-prostituerte) på billige barer med masete horer. Thailand er et vakkert land og det er helt supert å ferie der uten å måtte gå til prostituerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_moon_angel_*

Ja, jeg tror også dette er veldig personavhengig.

Det er veldig mye prostitusjon der nede. Selv når jeg og typen (ex`en min nå) gikk sammen på gata så dro jentene i han.

Og når vi gikk hånd i hånd så var det enkelte som prøvde å tafse på han!

Reseptløst spør du meg.. :frustrert:

Hvis man er der nede å fester og drikker med en "singel" guttegjeng så tror jeg for enkelte at fristelsen kan bli veldig stor.

Jeg ville aldri latt mannen min reise alene til et sånt sted... Selv om jeg skulle stole på han aldri så mye. Det ene leder ofte fort til det andre.

Det er damer som jobber i barene, de får ikke betalt for å selge øl. De får penger hvis de greier å få med en mann hjem! (Altså betalt fra mannen..ikke eierne av baren)

Jeg elsker Thailand, og jeg kommer nok til å reise tilbake dit flere ganger. (har vært der en del ganger allerede)

Vet du hvor i Thailand han skal til?

Bangkok, Phuket og Patong er steder med mye prostitusjon.

Håper du får snakket ut med han. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle land i verden valgte de det landet som er mest kjent for prostitusjon...

Jeg har vært der og hadde ikke sendt ned den mest trofaste mann med en guttegjeng dit. Frihet?? Russisk rulett, heter det.Skal han la være å ha seg fordi han elsker deg? Han kan jo fint fortsette å elske deg selv om han har seg litt. De to tingene har jo ingenting med hverandre å gjøre. Begjær, syden, alkohol og sex er mektige greier.

Utroskap skje ikke nødvendigvis fordi an går inn for det, men der nede ligger alle forhold til rette.

you think??? :overrasket: Å Guuuuri... og de har til og med vært der før........

*skjevlen i knea* :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det er helt villt der nede.... thaijentene gnir seg opp etter mennene, og de betaler dem å hyrer dem for en kveld, eller hele dagen eller hele ferieoppholdet om så, for det er så billig..... Er det virkelig slik det er der nede????

Ja. Jeg har hørt det er "ville tilstander" blant jentene som har denne jobben... :roll: Nabovenninna mi sin mann dro på sånn sponsetur med jobben til Thailand. Koner/samboer var også med på turen. Hun fortalte at de en kveld satt på en restaurant og spiste. Han reiste seg for å gå på do og på vei TIL toalettet ble han nærmest overfalt av to jenter (i baren) som solgte seg til "special price for you"... At kona hans satt bare 10 meter bortenfor spilte ingen rolle for jentene. De klådde og tok han både her og der...

Hadde det vært meg hadde jeg nok blitt bura inn :ler: - - etter å ha gitt kvinnfolka to tette og ei badehette. K. (nabovenninna mi) stoler 200% på sin mann men hun sa at selv for den mest trofaste mann KAN det bli for mye fristelser...

Men sier ikke dette for å skremme deg. Du kjenner tross alt din kar best og vet hva "han er laga av".

Men at det er villt der borte - oh yes indeed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn at de fleste (jeg sier ikke alle) menn drømmer om å få ligge med ei thai-dame da de er ganske små og trange der nede..?

Er vel derfor de faller så lett for fristelser der nede. Er jo prostituerte her hjemme også, men det frister vel ikke like mye...??

Aner ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de aller fleste så betyr guttetur i Thailand horer. Det er nesten ikke til å unngå. Selv om man er der som par på brullupsreise så får mannen haugevis av tilbud av supervakre flotte jenter som gjør hva som helst for deg for en billig penge. Mange leier en dame hele tiden de er der, og får oppvarting så det holder. Koster nesten ingenting. Man trenger heller ikke dra til horestrøk, de er "overalt".

Og jeg må si at det er virkelig en haug naive (dumme?) jenter her inne som tror at nei deres mann vil ikke gjøre noe sånt osv. Og at hvis man vil være utro så er man det hjemme også. Ikke sant i det hele tatt. Helt ulik setting. For det første så har man ikke så mange muligheter og tilbud her hjemme, for det andre blir det lettere oppdaget. Mange vil være utro om de får sjansen, de blir fristet og det muligens ikke oppdages. Og der har vi Thailand. Selvsagt kan folk som normalt ikke er utro være det der. Nesten vankskelig å ikke være det... Særlig om de en drar med er der for horene. Hva skal man gjøre da? Kjede seg alene i en krok?

At en gutt i det hele tatt har interesse av å være med gutta på (hore)tur til Thailand i 3 uker(!) når han har dame, sier nok for meg. Jeg betviler sterkt at mange av disse gutta kommer uskyldige tilbake. Sorry, men sånn er det. Og de som drar og har dame, har muligens en slik dame som noen av dere her inne er, som bare vinker farvel, og i sin naive tro tror han ikke gjør noe galt. Og hvor stor sjans har man for å bli fersket i å ha gjort noe da? None whatsoever... Men disse damene bare lukker øya og velger å tro at deres gutt forguder dem og ikke er interessert i et billig knull med en guddommelig kropp på fylle tur til varme syndige strøk.

Jeg personlig ville ikke latt min mann dra på en sånn tur, men heldigvis trenger jeg aldri nekte ham det. For han kommer aldri til å ha lyst. Han vil dra på ferie med meg. Og gutteturer er mer en fisketur i skog og mark og ikke vill fest og horing i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, utro skal man jo ikke være uansett, men man frister sjebnen mer ved å dra på guttetur til Thailand enn hva man gjør ved å bli hjemme. Jeg mener ikke at alle blir utro på en slik tur, men jeg tror at flere kan være det når de er langt borte hjemmefra, anledningen byr seg (i fleng), kompisene flørter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er på tur til Thailand en gang eller to i året - uten meg.

Det er helt uproblematisk fordi vi stoler på hverandre.

Og ja, i Thailand florerer det at damer (horer) overalt, som drar i armer og bein og gjør så godt de kan for å kapre mannen.

De vil jo gjerne komme bort derfra og få bli med til Norge.

Vil man være utro kan man være det absolutt overalt, og hvis din mann er voksen så har han sin egen ryggrad og klarer å sette egne grenser for hva han selv vil være med på eller ikke, uavhengig av hva kamerater måtte finne på eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Sumiko:

Tror du virkelig på det du sier? Han er 1-2 ganger i året i Thailand uten deg? Tror du seriøst han aldri har gjort noe galt der? Hvordan kan du være så overbevist? Hvorfor drar han så ofte akkurat dit og uten deg?

Selvsagt så velger alle å prøve å stole på partner, men man skal da ikke bli helt blendet av naivitet heller. Alle som blir bedratt har nok tenkt som deg, at min mann nei han stoler jeg på og han gjør ikke noe galt, selv om han drar på guttetur to ganger i året til mekkaet for horing. Har du ingen varsellamper, eller velger du bare å ignorer det faktum at han kanskje ikke er så veldig annerledes enn alle andre mannfolk som elsker å dra dit alene?

Det er helt teit å si at vil man være utro så er man det alle steder, noen som kan si det har ikke vært så mye rundt, eller vært med på så mye. Det er faktisk helt logisk at man lettere vil kunne være utro borte, langt vekk ute av øye for partner, og med en million fristelser og et klima og miljø som bare oser synd. Det vil ikke si at man planla utroskapen i noen av tilfellene, men at man lettere falt for fristelsen. Men jeg mistenker mange som drar på "guttetur" til Thailand for å være i kategorien planla å være utro også jeg da. Alle vet jo hvordan det er der.

Noen mener ikke de har gjort noe galt der heller, de har kanskje bare fått en spesiell "thai" massaje og legger ikke noe mer i det, selv om de ikke tør si det til partner... Disse massasjene innebærer massaje av hele den nakne kroppen, og hun som masserer bruker også hele sin nakne kropp til å massere med. Dvs gni puppene rundt på ham osv. Ikke nødvendigvis sex altså, men langt over grensa for de fleste uansett.

Hvorfor tror noen at de er så spesielle eller at partner er så spesiell at utroskap ikke kan skje dem? Hvorfor synes noen det er greit å utforde skjebnen sånn? De får jo uansett ikke vite det om det skjer noe regner jeg med, så da er det jo bare å late som ingenting, fortrenge, den som ikke vet osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...