Jinx Skrevet 24. januar 2003 #1 Skrevet 24. januar 2003 P-pillen kan gi feil partnervalg ? Interessant lesing http://www.dagbladet.no/print/?/dinside/20.../23/359541.html Hvis en kvinne velger sin partner mens hun går på p-pillen, og deretter slutter med den for å få barn, så kan hun godt finne ut at hun har giftet seg med feil mann, sier forskningsleder Tony Little til BBC. .........ops...huffda... Stakkars mannfolk !! Noen synspunkter på dette ?? ops....Kanskje jeg skulle ha lagt dette under samliv tråden.....
Kevin Skrevet 24. januar 2003 #2 Skrevet 24. januar 2003 Nei... kommer nok aldri til å forstå kvinner uansett, jeg....
Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2003 #3 Skrevet 25. januar 2003 Kanskje denne mannen har rett. Det store tipset når man tror man har funnet mannen i sitt liv er da kanskje å slutte på pillen i et års tid for å se om man har tatt det mest rasjonelle valget ? Når man velger "far til barna sine" partner ser man etter de beste genene i kombinasjon med ens egne gener. Dette har også noe med eggløsning og hormoner å gjøre ??????????????????????? Eller klarer man å tenke fornuftig selv om man bruker pillen. Nei nå er jeg på viddene og får ikke til å forklare. Adjø........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå