Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som vet hvor jeg får kjøpt Acne jeans i Oslo? Noen som vet om de selges i Ålesund? Takk.
Gjest Elfrida Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Acne jeans? Altså kviseolabukser? Beklager at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt, jeg må bare flire litt over latterlige merkenavn. :D
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Acne jeans får du iallefall kjøpt mange mange plasser på nettet om du er interessert?
Gjest Kanelia Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 I Oslo får du kjøpt Acne jeans på Sole service (Hegdehaugsvn.) , Zenon (Aker brygge) og Kemt (Parkvn.?) i alle fall.
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Takk for svar. Hvor kan jeg kjøpe fra nettet da?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Acne jeans? Altså kviseolabukser? Beklager at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt, jeg må bare flire litt over latterlige merkenavn. :D ← Ikke så opplyst skjønner jeg
Gjest Elfrida Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Ikke så opplyst skjønner jeg ← Opplys meg gjerne! Det er kanskje en forkortelsen for ett eller annet, men i hele den engelskspråklige verden er acne ikke noe annet enn akne, eller kviser.
Gjest Deception Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Opplys meg gjerne! Det er kanskje en forkortelsen for ett eller annet, men i hele den engelskspråklige verden er acne ikke noe annet enn akne, eller kviser. ← Acne jeans. Acne er et svensk jeansmerke som lenge har vært veldig populært. De har streite jeans uten så mye pynt og fjas, og den mest populære modellen er vel, så vidt jeg vet, Hep (i ulike vasker). Pris sånn cirkus 12-1600 (+/-)
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 På Koma får man kjøpt Acne jeans.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Takk for svar. Hvor kan jeg kjøpe fra nettet da? http://www.acnejeans.com
Fresi Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 De fås også kjøpt på Steen & Strøm i Oslo. Hvis du skal kjøpe på nettet: vær obs på at de kan være ganske store i størrelsen (men det varierer litt fra modell til modell), og at de kan forandre seg en god del etter vask.
kitekatt Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 De fås også kjøpt på Steen & Strøm i Oslo. Hvis du skal kjøpe på nettet: vær obs på at de kan være ganske store i størrelsen (men det varierer litt fra modell til modell), og at de kan forandre seg en god del etter vask. De var fine...men...190 EURO???
Fresi Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 De er litt dyre, ja. Men jeg synes faktisk de er verdt det, har aldri hatt jeans som har sett bedre ut på
Gjest bada Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 (endret) Hvis du skal kjøpe på nettet: vær obs på at de kan være ganske store i størrelsen (men det varierer litt fra modell til modell), og at de kan forandre seg en god del etter vask. Jeg har to par, og er veldig fornøyd med dem - jeg har aldri funnet jeans som sitter penere på meg. Er de store i størrelsen, altså? Jeg bruker med andre ord større jeansstørrelse enn jeg trodde. Endret 17. august 2007 av bada
Fresi Skrevet 17. august 2007 #15 Skrevet 17. august 2007 Jeg har to par, og er veldig fornøyd med dem - jeg har aldri funnet jeans som sitter penere på meg. Er de store i størrelsen, altså? Jeg bruker med andre ord større jeansstørrelse enn jeg trodde. Beklager Bada! Jeg har også to par i to ulike modeller, det er nok bare den ene modellen som var litt stor i størrelsen (utvidet seg litt etter vask også).
Gjest bada Skrevet 17. august 2007 #16 Skrevet 17. august 2007 Beklager Bada! Jeg har også to par i to ulike modeller, det er nok bare den ene modellen som var litt stor i størrelsen (utvidet seg litt etter vask også). Det er helt sikkert bare den ene modellen du har. Jeg kan dessuten skrive under på at de utvider seg etter vask, og også etter første gangs bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå