Gå til innhold

Din Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt sko fra dette nettstedet? Merket er Paradox. Fint hvis noen som har kjøpt sko der kan gi meg en tilbakemelding på om det er gode sko eller ikke! :) Har funnet et par som er fine, men er usikker på om de er gode å gå i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det ganske indviduelt, hva som er godt å gå i? Ettersom ikke min fot og din fot er like.

Jeg vet at mange sko som folk flest synes er gode, rett og slett er vonde på meg (jeg nekter å tro at så mange sko som selges masse av er like vonde for alle, men jeg har en vanskelig fot)

Skrevet
Noen som har kjøpt sko fra dette nettstedet? Merket er Paradox. Fint hvis noen som har kjøpt sko der kan gi meg en tilbakemelding på om det er gode sko eller ikke!  :)    Har funnet et par som er fine, men er usikker på om de er gode å gå i.

Hadde endel kontakt med hun som driver denne siden, i forbindelse med kjøp av brudekjole. Hun er superkoslig. Vi inngikk en avtale om at jeg skulle betale for kjolen jeg ønsket, men om den ikke var slik jeg ønsket når jeg prøvde den, kunne jeg sende den tilbake, og få pengene tilbake. Jeg betalte, fikk kjolen tilsendt, prøvde, fant ut at den var ikke helt meg, sendte den tilbake og fikk pengene tilbake - helt smertefritt.

Det jeg ville frem til er at du burde bare sendte henne en mail, så får du sikkert samme dealen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...